Tip over het algemeen worden racistische grappen niet gewaardeerd door je collega's.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:13 schreef Dobbelstein het volgende:
ik wordt (of werd) niet gepest hoorwas gewoon van de een op andere dag . gisteren lachden ze nog om mijn grapjes
mwoa...quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:16 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Tip over het algemeen worden racistische grappen niet gewaardeerd door je collega's.
nee staat in de eerste post ze zeiden "je kan gaan"quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:16 schreef Locusta het volgende:
Misschien is er iets (achter je rug om) gebeurt waar ze je de schuld van geven?
Wat vertelden ze je dan toen ze je ontsloegen? Redenatie/toelichting?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:17 schreef zoalshetis het volgende:
moet ik dit nou echt als een serieus topic beschouwen?
waarom niet dan??
Door buitenlandse collega's over het algemeen niet neequote:Op woensdag 15 februari 2006 18:16 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Tip over het algemeen worden racistische grappen niet gewaardeerd door je collega's.
In het kantoor van je baas wordt ook niet gewaardeerd of in de koffie hoekquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:20 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Het wereldkundig maken is een stapje verder![]()
Sorry, maar ik vind het echt respectloos om iemand "zomaar" te ontslaan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:17 schreef Dobbelstein het volgende:
nee staat in de eerste post ze zeiden "je kan gaan"
Zou je denken?quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:22 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
In het kantoor van je baas wordt ook niet gewaardeerd of in de koffie hoekautomaat![]()
denk niet dat ts daar vrolijker van wordt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:25 schreef mazaru het volgende:
en eisen dat de ware reden werd gezegd.
taalpuristenquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:34 schreef The_Terminator het volgende:
Even voor de duidelijkheid, dat vorige topic is gesloten omdat het door een aantal taal puristen volledig verbaggerd was.
Reacties over de spelling van de TS mogen dus achterwege blijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |