abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 maart 2006 @ 22:59:18 #251
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_35896303
Ik denk , Renzell , dat Fok zich gewoon weer bewezen heeft als zijnde een afspiegeling van de werkelijkheid.
Nu in het OUD topic, dan weer ergens anders, we blijven gewoon mensen , en helaas hebben sommige mensen eigenaardige methoden om iets duideljk te maken.
Ik weet niet wat ik je wil zeggen , ik hoop dat we met z'n allen een beetje geleerd hebben voorzichig te zijn, en een beetje op te passen met elkaars gevoelens, in dit forum, net als in ons dagelijks leven.
Ik was eerlijk gezegd ook teleurgesteld in de manier waarop mensen ( ook ) hier met elkaar omgaan. Ik ben van mezelf wat voorzichtiger.. maar soms moet je maargewoon doorgaan ,net zoals je doet door niet weg te gaan.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 05:20:48 #252
593 sjak
Juffie Bloem
pi_35901651
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 20:39 schreef Igraine het volgende:

Ik vind het niet meer dan normaal.
Het IS ook niet meer dan normaal. Maar dat zie je helaas niet veel op internet. Men durft zich vaak wel heel hard uit te spreken maar als blijkt dat ze niet helemaal gelijk hebben of dat ze zich niet goed hebben uitgelaten, wordt er vaak niet meer op teruggekomen.

Het is ook niet stoer of knap, dat ben ik ook met je eens. Maar ik denk dat het wel nodig was om dat zo open en bloot te doen om hier nog te kunnen posten. Daarom heb ik ook gezegd dat ik het klasse vindt. Niet alleen van Sugar, ook van Daan (misschien wel juist van Daan).
Lekker douchen!
  vrijdag 10 maart 2006 @ 09:22:09 #253
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_35903020
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 22:35 schreef renzell het volgende:
verhaal van Renzell
Ouch, dat kwam heel hard aan en je hebt deels ook wel gelijk. Ik heb het al eerder gezegd en zal dat nog een keer doen: die actie was oerdom, ondoordacht, niet netjes, etc. Maar nogmaals ik ben dus niet de enige die dit in werking heb gezet en weiger dan ook als enige de verantwoordelijkheid op me te nemen en van een aantal schijnheiligen hier de volle lading te krijgen. Dat geldt zowel voor de topics die zijn geopend als voor de felle reacties t.o.v. Daan die naar aanleiding van de topics volgden. Okay, ik heb die topics geopend maar dit is niet iets geweest wat ik in mijn eentje heb besloten. Er is achter de schermen wel degelijk met een aantal personen overlegd. Zoals je uit de reacties in de gewraakte topics en de reacties in dit topic kan opmaken ben ik niet de enige die twijfelde aan de verhallen van Daan. Toevallig ben ik degene die naar aanleiding van mijn twijfels over de verhalen van Daan tot actie is overgegaan maar ik vind het niet fair dat ik in jouw post als enige hierop persoonlijk wordt aangevallen. Het was geen eenmansactie maar zo wordt het door jou nu wel neergezet.

Over het kloongebeuren ga ik me niet langer verdedigen. Ik sta nog steeds achter de beslissing om een kloon te gebruiken en baal ook nog steeds dat ik onder druk van een aantal hypocrieten hier dus moest prijsgeven dat ik het was. Als er nu nog steeds mensen zijn die mijn keus niet kunnen/willen begrijpen of accepteren dan kunnen die mensen wat mij betreft het dak op!

Wat betreft je twijfels over mijn motieven hierin. Het is je volste recht om daar aan te twijfelen maar de mensen die ik van tevoren over dit hele gedoe heb gesproken kunnen wel bevestigen dat de reden die ik al eerder in het topic heb aangegeven voor mij de enige reden de zaak aan te kaarten. Je mag dan wel anders over me denken maar ik ben niet gemeen, vals en maak er geen hobby van om zoals jij zegt "de kat in het nauw te drijven". Ik ben ook niet de onschuld zelve maar zo gemeen als jij me in je post nu neerzet ben ik dus ook niet. Ik hoop dat je in de toekomst zelf ook tot die conclusie kan komen.

[ Bericht 10% gewijzigd door m@x op 10-03-2006 09:38:34 ]
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  vrijdag 10 maart 2006 @ 09:39:38 #254
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_35903315
ppff wat een emoties hiero zeg...

Voel me een beetje spuit 11 inmiddels (maar dat ben ik wel vaker geloof ik )

Ik heb me voorgenomen om iemand niet meer compleet af te branden (al dan wel hardop met woorden danwel in gedachten) vanwege een actie. De vriend van Daan had fouten gemaakt, Daan is daarin ook onbedoeld slachtoffer geworden aangezien zij voor hem heeft gekozen, hiermee zal zij moeten leren leven, echter is dat wl een momentopname in een heel leven geweest en zal ik Daan daarop verders niet beoordelen. Sugar heeft (in mijn ogen!) een helse heksenjacht gevoerd omtrent de miskraam en dat vond ik zo onwijs fout. Maar ook dat was een momentopname en dat ene gebeuren hoeft niets over Sugar zelf te zeggen, dus ook daarom zal ik niet anders tegen Sugar aankijken. M@x heeft zich verscholen achter Sinterkloon en was daarmee eigenlijk de aangever van de hele rel, echter zegt die actie niets verder over de persoon M@X en zal ik M@x zelf daarom niet veroordelen. De actie op sich had misschien anders aangepakt moeten worden, de actie op zich was misschien wel dom begonnen oid, maar dan nog veroordeel ik alleen die actie en niet de brenger. Renzel stort haar hart uit, kwetst daarbij misschien ook mensen, met haar manier van uiten ben ik het misschien niet eens, maar dan veroordeel ik alleen die manier en niet Renzel. Ik ga proberen om in het vervolg acties/uitspraken van mensen waar ik het niet mee eens ben te veroordelen op het feit op zich en niet mijn mening/visie op de persoon zelf daardoor te laten beoordelen. Iemand kan iets doen waarmee jij het compleet niet eens bent, maar dat hoeft nog niet te zeggen dat je de persoon zelf dan ineens niet meer mag. Ieder heeft zijn eigen visie en denkwijze, maar die verschillen maken het juist leuk in het leven, zou een stuk saaier zijn als we allemaal hetzelfde waren.

Mijn (verlate!) goede voornemen: Ik zie dingen/uitspraken/acties/fouten los van de persoon waar het bij hoort. Ik kan het met een daad/uitspraak niet eens zijn, maar dan heb ik het alleen over dat gebeuren, niet over de mens achter die daad/uitspraak.

Mijn excusus aan mensen die ik gekwetst zou hebben de afgelopen dagen.

(Kheb geen idee wat ik nu precies wilde zeggen, maar dit lag op het puntje van mijn tong en zat in mijn hoofd en wilde het kwijt...)
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  vrijdag 10 maart 2006 @ 09:55:48 #255
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_35903601
M@x, dank je wel voor je reactie op mijn verhaal. Ik wil er nog wel even op reageren, want heb de indruk dat je me, ondanks mijn (misschien iets te) uitgebreide betoog, toch niet helmaal begrijpt. Ten eerste wil ik je er op wijzen dat ik niet alleen jou, maar ook de moderators persoonlijk heb aangesproken. Ik ben tevens heel teleurgesteld in de reacties van sommige andere users, maar heb verder geen namen genoemd, omdat mijn grootste onbegrip bestond over het plaatsen van de link en hoe je het ook went of keert, dat was jij.
Verder schrijf ik juist in mijn post dat ik jou (en niemand!) wil veroordelen! Dat is niet mijn manier. Ik probeer dat dus ook uit alle macht juist NIET te doen. Ik schrijf niet voor niets dat ik alleen mijn hart wil luchten, maar daarna (ook wat jou betreft) met een schone lei wil beginnen. Dat meen ik! wat mij betreft dus geen hard feelings.
Ik baal echt dat jij denkt dat ik Sugar op 1 fout beoordeel. Dat is zeker niet het geval. Ik vind het erg jammer dat je die indruk van me krijgt. Maar misschien moet je even contact met haar opnemen om meer te horen over mijn reactie naar haar toe. Ik vind het niet fair tegenover Sugar om onze ruzie hier uitgebreid op Fok! te gaan bespreken. Maar je kunt er van op aan, dat ik veel te genuanceerd naar mensen (en zeker naar mijn vriendschap met Sugar!!!) kijk, om ze op 1 fout te beoordelen. Dat is juist wat ik al die tijd probeer duidelijk te maken. Het klinkt misschien een beetje heilig (en zo wil ik mezelf zeker niet afschilderen), maar ik bedoel vooral dat ik iemand ben die de dingen ECHT vanuit verschillende perspectieven bekijkt en voor veel perspectieven/ waarheden begrip kan opbrengen. Dit wil niet zeggen dat ik het zomaar met iedereen eens ben. Zeker mensen die naar mijn idee te snel oordelen over iemand anders, kan ik slecht hebben. Ik besef me heel goed dat er daar een dubbelheid in zit en probeer hierin uit alle macht 'zuiver' te blijven. Het feit dat ik jou uitgebreid aanspreek en Sugar niet ,heeft er ales mee te maken dat Sugar al 10 jaar lang mijn vriendin is. Als ik haar niet persoonlijk had gekend, zoals ik jou en de moderators niet persoonlijk ken, had ik geen moment geaarzeld om ook mijn woede naar haar toe hier te uiten. Ik heb het naar jou toe gedaan omdat het me heel, heel hoog zat en omdat wat er gebeurt is echt tegen al mijn principes indruist. Dat is de enige reden M@x! En ik besef me terdege dat mijn reactie ook niet de waarheid is. Het is slechts mijn reactie.
Tot slot; over de kloonreactie. Jij hebt daar je zegje over gedaan, maar omdat het bij mij zo in het verkeerde keelgat schoot, wilde ik dat toch ook nog doen, ondanks het feit dat jij al meerdere malen had aangegeven dat je er 'klaar' mee was. Je hoeft je er dan ook zeker niet langer voor te verdedigen. Het was jouw keuze en daar stond je achter, punt. Mensen verschillen nu eenmaal. Dat respecteer ik.
Ik hoop dat ik me bij deze beter heb toegelicht naar jou toe. Ik hoop ook echt dat je contact opneemt met Sugar om haar versie van het verhaal (over onze ruzie) te horen. Ik denk en hoop dat dat je anders over me zal laten denken.
En nogmaals.... (mijn God, wat lul ik altijd uitgebreid en zeg ik alles driedubbel), wat mij betreft is het nu klaar! Zand erover. Ik heb tegen je gezegd wat ik wilde zeggen en daarmee is voor mij de kous af. M@x heeft in mijn ogen een grove fout gemaakt, maar het maken van een fout, maakt iemand niet slecht. Ook jou dus niet in mijn ogen!!!
  vrijdag 10 maart 2006 @ 10:02:24 #256
3142 m@x
pi_35903723
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 09:55 schreef renzell het volgende:
Wat mij betreft dus geen hard feelings.
Wat mij betreft ook niet!

wat betreft dat andere, ook al is dat verder mijn zaak niet, voor jullie allebei:
  vrijdag 10 maart 2006 @ 10:07:39 #257
105888 renzell
pi_35903818
Ps- M@x, als je wilt kun je mij ook mailen als je daar nog behoefte aan hebt. Ik heb een gruwelijke hekel aan ruzies, rellen en aanverwante onenigheden! Ik ben dan ook de eerste die ze graag uit de weg wil ruimen, ook tussen ons en ondanks mijn teleurstelling! Maar goed, onenigheden uit de weg ruimen, kan pas nadat je ze hebt uitgesproken, toch? Openheid is de eerste stap in het oplossen van een ruzie (wat mij betreft dan). Vandaar mijn snoeiharde, maar overduidelijke betoog van gisteravond.
pi_35903826
Het moeilijke met dit soort dingen is dat het allemaal zwart op wit staat en daardoor soms ook onbedoeld veel harder aankomt dan bedoeld was, het kan teruggelezen worden, terwijl je in het echte leven ook wel eens dingen er uit flapt maar dan kun je het meteen nuanceren als je ziet dat de ander het te hard oppakt. Dus misschien is het goed dat we dit allemaal in ons achterhoofd houden, en iedereen die zich in deze kwestie gekwetst voelt en zodanig reageert, probeer het milder op te schrijven dan je het voelt, want het komt echt harder aan dan je het bedoeld anders.

De mensen die dit allemaal opgerakeld hebben hebben nu tot in den treure uitgelegd waarom ze het gedaan hebben, waarom zo, en zelfs meerdere malen excuses aangeboden voor de manier waarop. Moeten ze nu echt helemaal door de modder gaan ? We zijn allemaal maar mensen, reageren soms overhaast of te fel, er was grond voor wantrouwen en dan spreekt bij sommigen het rechtvaardigheidsgevoel hard op. Ook bij mij hoor, ik steek zeker de hand in eigen boezem in deze, ik was erg geschokt door het bericht en vond zeker dat Danielle het een en ander uit te leggen had. Dat heeft ze ook gedaan, hier en per e-mail, dus wat mij betreft is dat klaar. Ik vind het heel jammer dat nu de boodschapper(s) worden aangevallen, zij hebben misschien overhaast gehandeld maar het was allemaal in overleg met de modjes, dus er hebben 4 mensen over nagedacht en die hebben alle 4 gemeend het hier neer te moeten zetten, dus niet zo raar dat zij dachten er goed aan te doen. Zij hebben dat besloten omdat ze vonden dat de 'gulle gevers' op de hoogte moesten zijn, ze hebben het in overleg met de modjes gedaan, dus ik vind dat ze niets anders te verwijten valt dan dat ze het eerst per mail aan Danielle hadden moeten vragen. En daar hebben ze hun excuses voor gegeven.

Een ieder die door deze hele actie gekwetst en verdrietig is, Internetruzies komen hard aan, ik weet het uit ervaring helaas. Blijf daarom je realiseren dat het geschreven woord veel harder overkomt dan het gesproken woord en probeer te blijven nuanceren.

OK ik was dus ook weer spuit 11, ondertussen had Rens al weer gepost. Dus ik heb het stukje over Rens er even tussenuit gehaald want niet meer relevant.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 10:09:39 #259
105888 renzell
pi_35903861
Lees nu pas je reactie.... fijn M@x!!!
  vrijdag 10 maart 2006 @ 10:13:10 #260
105888 renzell
pi_35903926
Ladybos; ik schrijf keer op keer dat dat is wat ik juist zo hard probeer! Heel vervelend dat dat blijkbaar steeds niet overkomt. De hele actie heeft mij echter persoonlijk zo geraakt (door mijn betrokkenheid bij zowel Daan als bij Sugar) dat ik gewoonweg mijn hart MOEST luchten. Het was dat, of nooit meer op Fok! komen. Misschien snap je dan hoe veel het mij gedaan heeft.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 10:17:36 #261
105888 renzell
pi_35904026
Ah, en dat zie ik nu dus weer te laat...
  vrijdag 10 maart 2006 @ 10:22:39 #262
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_35904139
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 10:13 schreef renzell het volgende:
Ladybos; ik schrijf keer op keer dat dat is wat ik juist zo hard probeer! Heel vervelend dat dat blijkbaar steeds niet overkomt. De hele actie heeft mij echter persoonlijk zo geraakt (door mijn betrokkenheid bij zowel Daan als bij Sugar) dat ik gewoonweg mijn hart MOEST luchten. Het was dat, of nooit meer op Fok! komen. Misschien snap je dan hoe veel het mij gedaan heeft.
Blijkbaar heeft het jou erg geraakt Renzell en dat is natuurlijk heel naar en laat je je nu ook meeslepen door die emoties, wat ook heel begrijpelijk is. Misschien kun je je nu juist door jouw reactie eens terug te lezen de reacties van anderen ook beter kunt begrijpen. Het zijn precies dezelfde soort reacties, alleen dan vanuit een compleet ander perspectief. En ja helaas sta je lijnrecht tegenover elkaar, maar die ander is ook iemand...
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_35904205
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 20:39 schreef Igraine het volgende:

[..]En ik vind niks knaps aan het feit dat Sugar nu haar mail aan Daan hier plaatst. Eerst iemand glashard aan de schandpaal nagelen en direct op de man proberen af te branden en dan zou net nu 'knap en stoer' moeten zijn?

Ik vind het niet meer dan normaal.
ik kan niet meer dan me hier volledig bij aansluiten. Ik wilde er gisteren al een opmerking over maken maar dacht laat maar zitten ook.... zoals igraine het schrijft is voor mij prima verwoord

Ik heb veel nagedacht over deze "rel"en ben er eigenlijk flink van geschrokken.
Ik heb dan ook besloten wat minder fanatiek te posten en me wat minder met bepaalde users in te laten.
Ik snap gewoon niet dat mensen elkaar zo bewust kunnen kwetsen en pijn doen {bewust! en er dan nog van smullen ook)
Ik zal me er verder niet meer mee bemoeien en proberen dit hele gebeuren een beetje naar de achtergrond te laten glijden.
Feit is dat ik in bepaalde mensen enorm teleurgsteld ben en dat voel je omdat je toch denkt een soort band te hebben met jullie inmiddels.

Sommigen hier spreek ik vaker dan mijn beste vrienden irl en dat dan zulke dingen gebeuren, zo heftig vind ik echt erg
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_35904263
ow... ook ik ben een spuit11, maar ben er nu wel mee klaar
  vrijdag 10 maart 2006 @ 10:36:19 #265
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_35904453
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 10:25 schreef Spekkiemonster het volgende:

[..]

ik kan niet meer dan me hier volledig bij aansluiten. Ik wilde er gisteren al een opmerking over maken maar dacht laat maar zitten ook.... zoals igraine het schrijft is voor mij prima verwoord

Ik heb veel nagedacht over deze "rel"en ben er eigenlijk flink van geschrokken.
Ik heb dan ook besloten wat minder fanatiek te posten en me wat minder met bepaalde users in te laten.
Ik snap gewoon niet dat mensen elkaar zo bewust kunnen kwetsen en pijn doen {bewust! en er dan nog van smullen ook)
Ik zal me er verder niet meer mee bemoeien en proberen dit hele gebeuren een beetje naar de achtergrond te laten glijden.
Feit is dat ik in bepaalde mensen enorm teleurgsteld ben en dat voel je omdat je toch denkt een soort band te hebben met jullie inmiddels.

Sommigen hier spreek ik vaker dan mijn beste vrienden irl en dat dan zulke dingen gebeuren, zo heftig vind ik echt erg
Hebben jullie dan niet in de gaten dat jullie nu eigenlijk precies hetzelfde doen op dit moment? Jullie nagelen nu M@x aan de schandpaal( en er wordt met een half woord over de andere betrokkenen gesproken) Is dat dan wel goed? Dat is toch precies hetzelfde? Alleen dan met andere beweegredenen? Oh en daar bedoel ik niet alleen jou mee Spekkie, maar ook de anderen die zo geschokt zijn door wat hier gebeurd is, het niet kunnen begrijpen hoe mensen zo veroordelend kunnen zijn enz.

Hiermee praat ik de rol van M@x, de modjes die hebben ingestemd met het plaatsen van de linkjes, Sugar èn mijn eigen rol in deze niet goed(ik heb ook harde woorden gesproken)

[ Bericht 0% gewijzigd door Loena-tik- op 11-03-2006 10:07:15 (Best een cruciaal woordje vergeten!!!) ]
Hyves!
  † In Memoriam † vrijdag 10 maart 2006 @ 10:39:58 #266
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35904534
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 10:25 schreef Spekkiemonster het volgende:

[..]

hoog tijd om het echte leven weer eens op te pakken. dan zie je de dingen weer eens in het juiste perspektief.

dit is internet, waar je van het gros van de figuren die zich erop begeven, alleen maar mag hopen dat ze zijn wie ze zeggen dat ze zijn.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 10:42:40 #267
35189 Troel
scherp en bot
pi_35904604
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 10:39 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

hoog tijd om het echte leven weer eens op te pakken. dan zie je de dingen weer eens in het juiste perspektief.

dit is internet, waar je van het gros van de figuren die zich erop begeven, alleen maar mag hopen dat ze zijn wie ze zeggen dat ze zijn.
Eens.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 10 maart 2006 @ 10:43:50 #268
105888 renzell
pi_35904638
Loena; ik besef me heel goed dat dat het geval is. Ik zeg ook steeds dat ik dat doe en zo hard probeer. Maar natuurlijk oordeel ik ook! Vanuit mijn perspectief. Daar ontkom je als mens (helaas) niet aan. Je hebt dus volkomen gelijk. Mijn reactie was snoeihard en voor anderen misschien moeilijk te begrijpen. Ik zal dus inderdaad proberen de reacties terug te lezen en te bezien vanuit dat andere perspectief. Dat wil ik ook! Dat wil ik JUIST! Anders was ik hier nu niet meer. Dan had ik, zoals gezegd, Fok! voorgoed de rug toegekeerd. Ik kan je dus niet meer dan gelijk geven. (al was jij 1 van de personen van wie mijn bloed is gaan koken tijdens het lezen van het grote 'reltopic', ha ha )
  vrijdag 10 maart 2006 @ 10:48:36 #269
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35904758
Mag ik dan, zonder pedant of mondsnoerderig of wat ook over te willen komen vragen om er nu een beetje een eind aan te gaan maken voor wat betreft hier over de beweegredenen posten en excuses maken.

Ik ben ook heel blij dat het gedaan is en dat de lucht voor een groot deel geklaard is maar ik ben zo bang dat we dan nu straks weer naar een andere discussie verschuiven. Ik denk dat we allemaal inmiddels wel een beetje weten wat de ander bedoelt/bedoelde.

Of moet ik hier nog even mee wachten?
  vrijdag 10 maart 2006 @ 10:49:55 #270
3142 m@x
pi_35904783
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 10:48 schreef Brighteyes het volgende:
Mag ik dan, zonder pedant of mondsnoerderig of wat ook over te willen komen vragen om er nu een beetje een eind aan te gaan maken voor wat betreft hier over de beweegredenen posten en excuses maken.

Ik ben ook heel blij dat het gedaan is en dat de lucht voor een groot deel geklaard is maar ik ben zo bang dat we dan nu straks weer naar een andere discussie verschuiven. Ik denk dat we allemaal inmiddels wel een beetje weten wat de ander bedoelt/bedoelde.

Wat mij betreft kan er een punt achter worden gezet, maar zou je geen deurtje open kunnen houden voor Daan. Misschien heeft zij er nog iets over te zeggen?
  † In Memoriam † vrijdag 10 maart 2006 @ 10:50:02 #271
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35904784
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 10:48 schreef Brighteyes het volgende:

in ieder geval tot ik mijn reaktie ingevoerd heb
  vrijdag 10 maart 2006 @ 10:51:26 #272
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35904817
Daarom zei ik ook 'eind aan breien' ipv weer over strepen te gaan beginnen enzo. Ik snap ook wel dat de ene reactie de ander weer uit lokt en dat het niet zomaar afgekapt kan worden.
  † In Memoriam † vrijdag 10 maart 2006 @ 10:53:22 #273
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35904866
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 10:43 schreef renzell het volgende:
....! Anders was ik hier nu niet meer. Dan had ik, zoals gezegd, Fok! voorgoed de rug toegekeerd. .....

dat vind ik altijd van die loze opmerkingen. dat roepen er zo veel en toch blijven ze of komen terug (al dan niet om te gallen)
denkt men nou echt dat men gemist wordt? zoals ik al zei: het is internet; voor jou 10 anderen.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 11:01:06 #274
105888 renzell
pi_35905019
Wat mij betreft ook een punt nu. Ja echt, na 14.000 woorden heb ik zo'n beetje alles wel gezegd geloof ik.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 11:03:18 #275
105888 renzell
pi_35905068
Oh nee, toch niet. Lady-wrb; ik snap dat ik voor jou op internet geen enkele betekenis heb en dat geeft ook niet. Ik wilde er mee aangeven hoeveel de hele situatie me had gedaan. En in mijn geval was het zeker geen loze opmerking!
  vrijdag 10 maart 2006 @ 11:06:34 #276
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_35905151
Voor mij is het idd klaar, prima...
Hyves!
  † In Memoriam † vrijdag 10 maart 2006 @ 11:08:45 #277
81992 Githa
pi_35905206
Voor mij hebben sommige mensen wel degelijk betekenis hier op Fok!... dus "men" kan best worden gemist.
pi_35905476
ik snap ook wel dat er mensen zijn die zich anders voor doen maar daar heb ik t dus niet over want ik ben me WEL van dat soort dingen bewust. Vandaar dat ik ook geen speurakties opzet naar bepaalde users. Het gaat mij erom dat mensen hier, en ook irl hoor, elkaar zo maar zo'n pijn kunnen doen. Juist omdat we hier wat samen "hebben". Je praat hier al jaren over de meest persoonlijke dingen zoals priveproblemen, slijmvliezen, bloedproppen, bevallingen, gescheurde mutsen e.d. En dan moet ik zeggen dat jullie me helemaal niks doen?

Kom nou toch, als er een live-bevalling is oid is iedereen als de kippen bij, juist omdat we zo met elkaar kunnen meeleven in OUD. En dat vond ik toch wel bijzonder
  vrijdag 10 maart 2006 @ 11:29:54 #279
105888 renzell
pi_35905732
Voor mij ook Githa!
  vrijdag 10 maart 2006 @ 12:41:06 #280
35189 Troel
scherp en bot
pi_35907653
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 11:08 schreef Githa het volgende:
Voor mij hebben sommige mensen wel degelijk betekenis hier op Fok!... dus "men" kan best worden gemist.
Ja, maar is het niet zo dat je die mensen ook buiten Fok! ook spreekt of ziet. Ik heb met verschillende mensen van Fok! meer dan alleen op elkaars berichtjes hier reageren.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 10 maart 2006 @ 12:48:48 #281
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_35907900
Ik heb met vrijwel niemand hier buiten Fok! contact, maar zou het wel degelijk jammer vinden als bepaalde users niet meer zouden posten.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 12:49:46 #282
35189 Troel
scherp en bot
pi_35907926
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 12:48 schreef texelonia het volgende:
Ik heb met vrijwel niemand hier buiten Fok! contact, maar zou het wel degelijk jammer vinden als bepaalde users niet meer zouden posten.
Tuurlijk, maar je moet denk ik ook niet krampachtig aan Fok! vast blijven houden...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 10 maart 2006 @ 13:20:37 #283
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35908880

kijk allemaal eens wat vaker in de spiegel
mensen maken fouten ik jij zij hij en nog velen meer.
Leren wij onze kinderen niet dat ze best een foutje mogen maken?
dat ze daarvan leren en sterker worden?
leren wij onze kinderen niet dat ze niet zomaar mogen oordelen?
En wat gebeurt hier? geoordeelt/veroordeelt.
Een ieder probeert zichzelf goed te praten te verdedigen.. is hun goed recht, maar misschien eens een foutje toegeven zonder gemaar er tussen is ook niet verkeerd.
Ik zie hier nogal dat mensen hun gelijk willen halen..
Maar zijn er niet merdere waarheden/gelijken?
Hoe ver wil je een mening doordrukken?

Wat ik persoonlijk wel opvallend vind, en ik kan het verkeerd zien, dat er een aantal mensen zijn. die nooit hun mond opentrekken, maar als er iemand af te branden is perse hun mening willen geven. En misschien is dat wel de zoveelste keer dat het gezegd wordt. Ik vind het gewoon kinderachtig, waarmee ik niet zeg dat die persoon kinderachtig is.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_35910163
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 13:20 schreef _evenstar_ het volgende:
[afbeelding]

kijk allemaal eens wat vaker in de spiegel
mensen maken fouten ik jij zij hij en nog velen meer.
Leren wij onze kinderen niet dat ze best een foutje mogen maken?
dat ze daarvan leren en sterker worden?
leren wij onze kinderen niet dat ze niet zomaar mogen oordelen?
Een ieder probeert zichzelf goed te praten te verdedigen.. is hun goed recht, maar misschien eens een foutje toegeven zonder gemaar er tussen is ook niet verkeerd.
Ik zie hier nogal dat mensen hun gelijk willen halen..
Maar zijn er niet merdere waarheden/gelijken?
Hoe ver wil je een mening doordrukken?

Wat ik persoonlijk wel opvallend vind, en ik kan het verkeerd zien, dat er een aantal mensen zijn. die nooit hun mond opentrekken, maar als er iemand af te branden is perse hun mening willen geven. En misschien is dat wel de zoveelste keer dat het gezegd wordt. Ik vind het gewoon kinderachtig, waarmee ik niet zeg dat die persoon kinderachtig is.
Amen

Heb door dit alles wel een heel ander beeld gekregen van de Fokkers van Oud!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  vrijdag 10 maart 2006 @ 14:11:41 #285
35189 Troel
scherp en bot
pi_35910513
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 13:20 schreef _evenstar_ het volgende:
quote:

Ik weet niet of ik me aangesproken moet voelen, ik denk het wel. Ik post misschien niet zo heel veel in ouders, maar lees er wel heel veel. Op het moment dat er zulke dingen gebeuren, maakt het niet uit of je een lurker bent of niet, het is gewoon niet netjes en daar moet iedereen zijn mening over kunnen geven. De een doet dat op een wat andere manier dan de ander. Maar het moet niet zo zijn dat je per se in alle topics mee moet posten om je mening te kunnen geven.
Ik geef lang niet altijd mijn mening over dingen, maar dit was iets waar ik simpelweg mijn mond niet over kon houden. Jammer dat jij zoiets kinderachtig vindt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † vrijdag 10 maart 2006 @ 14:22:50 #286
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35910854
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 14:00 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Amen

Heb door dit alles wel een heel ander beeld gekregen van de Fokkers van Oud!!
bullshit

je kent me niet eens
pi_35912647
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 14:22 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

bullshit

je kent me niet eens
Nee je snapt me denk ik niet!! Ik dacht dat de meeste hier volwassen genoeg waren om niet direct conclusies te trekken maar dat is dus niet zo!!

Heb nergens je naam genoemd dus snap helemaal niet waaromje dan zo reageert!!
Liefde
pi_35913711
Oeps bubbele zwangerschap en geboorte topic!!
Liefde
pi_35917493
Laten we er maar gewoon over ophouden, dat lijkt me het slimst. Ik heb het met Sugar uitgepraat en ik heb een paar mailtjes gehad van mensen.. met de mensen waarbij ik altijd een positief gevoel had en waarbij ik door het hele gezeik over het verleden een negatief gevoel heb gekregen, daar heb ik alles mee uitgesproken.. bijvoorbeeld dus Sugar. Met sommige users valt gewoon niets uit te praten omdat ik hun niets kwalijk neem en sommige andere mensen kunnen me op dit moment echt geen reet schelen, dus ook hun mening en reactie niet. Ik heb verder totaal geen behoefte meer om hier in oud te posten. Zodra ik bij vriendinnetje en mn moeder ben geweest zal ik hier foto's neerzetten, omdat ik vind dat de mensen die spulletjes hebben gegeven dit recht hebben. Of ik mail ze naar iemand anders en laat die ze hier neerzetten. Ik hoop echt dat dit niet zomaar meer kan gebeuren, het verbaasd me hoe sommige mensen zo'n heisa kunnen maken over iets waar ze zelf niets mee te maken hebben.
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
  † In Memoriam † vrijdag 10 maart 2006 @ 18:10:48 #290
81992 Githa
pi_35917708
Jammer Daan, maar ik kan het wel begrijpen.
pi_35918359
inderdaad jammer Daan en idd begrijpelijk!
Hoop dat de boel voor je een beetje een plekje heeft gekregen en je je er niet meer druk over maakt en lekker door gaat met de dingen waar je mee bezig was. Hoop je op fok! toch her en der nog eens te treffen, ookal is dat niet in OUD. Sterkte !!
pi_35993428
Dit soort "relletjes" komen altijd voor op fora waar mensen erg betrokken zijn met elkaar. Niet dat het een troost is maar toch.

Voor alle betrokkenen is het een bittere pil en het zal wat tijd kosten voordat de lucht echt geklaard is.

Daan ik hoop dat jij dit een plekje kunt geven en dat je misschien ooit het plezier van dit forum weer terug krijgt en dat het verleden van je vriend je niet tot in de eeuwigheid zal achtervolgen.
(maar misshcien interesseerd mijn reactie je wel helemaal niks)
  maandag 13 maart 2006 @ 17:05:19 #293
24188 Belana
kloon van belana
pi_35995559
Thuis luisteren naar hartje van je baby

spammmerdiespam... again....
stormy waters...
sailin'
  maandag 13 maart 2006 @ 17:16:04 #294
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_35995882
Ik heb hier niets te zoeken, maar heb 'm toch maar ff gesloten
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  maandag 13 maart 2006 @ 19:27:00 #295
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35999779
Thanks Elisa!
  maandag 13 maart 2006 @ 19:42:32 #296
24188 Belana
kloon van belana
pi_36000447
ja thanks elisa, zulke mensen mogen van mij meteen een ban... pfff
stormy waters...
sailin'
  maandag 13 maart 2006 @ 22:02:31 #297
8622 Kbot2000
Phreak on a leash
pi_36005702
quote:
Op maandag 13 maart 2006 19:42 schreef Belana het volgende:
ja thanks elisa, zulke mensen mogen van mij meteen een ban... pfff
Banmeldtopic deel 612, paragraaf 2, sub B
life is all about priorities
  maandag 13 maart 2006 @ 22:09:58 #298
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36005972
Ik had haar van de week nog niet 'aangegeven' maar nu toch maar wel.
pi_36038418
Beetje laat....
Daan begrijpelijk dat je er zo over denkt , toch vind ik het erg jammer. Onze kindjes kwamen uit dezelfde periode en dat vond ik altijd wel speciaal. Ik wil je in elk geval het allerbeste toe wensen nu en in de toekomst.
pi_36043111
ik had die hele nasleep in dit topic nog niet gelezen (jee! niet niks!) maar Daan, ik sluit me aan bij Xanthe. zeer logisch maar ook erg jammer. dus hopelijk toch nog tot weerziens, en alle goeds gewenst!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')