Het IS ook niet meer dan normaal. Maar dat zie je helaas niet veel op internet. Men durft zich vaak wel heel hard uit te spreken maar als blijkt dat ze niet helemaal gelijk hebben of dat ze zich niet goed hebben uitgelaten, wordt er vaak niet meer op teruggekomen.quote:
Ouch, dat kwam heel hard aan en je hebt deels ook wel gelijk. Ik heb het al eerder gezegd en zal dat nog een keer doen: die actie was oerdom, ondoordacht, niet netjes, etc. Maar nogmaals ik ben dus niet de enige die dit in werking heb gezet en weiger dan ook als enige de verantwoordelijkheid op me te nemen en van een aantal schijnheiligen hier de volle lading te krijgen. Dat geldt zowel voor de topics die zijn geopend als voor de felle reacties t.o.v. Daan die naar aanleiding van de topics volgden. Okay, ik heb die topics geopend maar dit is niet iets geweest wat ik in mijn eentje heb besloten. Er is achter de schermen wel degelijk met een aantal personen overlegd. Zoals je uit de reacties in de gewraakte topics en de reacties in dit topic kan opmaken ben ik niet de enige die twijfelde aan de verhallen van Daan. Toevallig ben ik degene die naar aanleiding van mijn twijfels over de verhalen van Daan tot actie is overgegaan maar ik vind het niet fair dat ik in jouw post als enige hierop persoonlijk wordt aangevallen. Het was geen eenmansactie maar zo wordt het door jou nu wel neergezet.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:35 schreef renzell het volgende:
verhaal van Renzell
Wat mij betreft ook niet!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:55 schreef renzell het volgende:
Wat mij betreft dus geen hard feelings.
Blijkbaar heeft het jou erg geraakt Renzell en dat is natuurlijk heel naar en laat je je nu ook meeslepen door die emoties, wat ook heel begrijpelijk is. Misschien kun je je nu juist door jouw reactie eens terug te lezen de reacties van anderen ook beter kunt begrijpen. Het zijn precies dezelfde soort reacties, alleen dan vanuit een compleet ander perspectief. En ja helaas sta je lijnrecht tegenover elkaar, maar die ander is ook iemand...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:13 schreef renzell het volgende:
Ladybos; ik schrijf keer op keer dat dat is wat ik juist zo hard probeer! Heel vervelend dat dat blijkbaar steeds niet overkomt. De hele actie heeft mij echter persoonlijk zo geraakt (door mijn betrokkenheid bij zowel Daan als bij Sugar) dat ik gewoonweg mijn hart MOEST luchten. Het was dat, of nooit meer op Fok! komen. Misschien snap je dan hoe veel het mij gedaan heeft.
ik kan niet meer dan me hier volledig bij aansluiten. Ik wilde er gisteren al een opmerking over maken maar dacht laat maar zitten ook.... zoals igraine het schrijft is voor mij prima verwoordquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:39 schreef Igraine het volgende:
[..]En ik vind niks knaps aan het feit dat Sugar nu haar mail aan Daan hier plaatst. Eerst iemand glashard aan de schandpaal nagelen en direct op de man proberen af te branden en dan zou net nu 'knap en stoer' moeten zijn?
Ik vind het niet meer dan normaal.
Hebben jullie dan niet in de gaten dat jullie nu eigenlijk precies hetzelfde doen op dit moment? Jullie nagelen nu M@x aan de schandpaal( en er wordt met een half woord over de andere betrokkenen gesproken) Is dat dan wel goed? Dat is toch precies hetzelfde? Alleen dan met andere beweegredenen? Oh en daar bedoel ik niet alleen jou mee Spekkie, maar ook de anderen die zo geschokt zijn door wat hier gebeurd is, het niet kunnen begrijpen hoe mensen zo veroordelend kunnen zijn enz.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:25 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
ik kan niet meer dan me hier volledig bij aansluiten. Ik wilde er gisteren al een opmerking over maken maar dacht laat maar zitten ook.... zoals igraine het schrijft is voor mij prima verwoord
Ik heb veel nagedacht over deze "rel"en ben er eigenlijk flink van geschrokken.
Ik heb dan ook besloten wat minder fanatiek te posten en me wat minder met bepaalde users in te laten.
Ik snap gewoon niet dat mensen elkaar zo bewust kunnen kwetsen en pijn doen {bewust! en er dan nog van smullen ook)
Ik zal me er verder niet meer mee bemoeien en proberen dit hele gebeuren een beetje naar de achtergrond te laten glijden.
Feit is dat ik in bepaalde mensen enorm teleurgsteld ben en dat voel je omdat je toch denkt een soort band te hebben met jullie inmiddels.
Sommigen hier spreek ik vaker dan mijn beste vrienden irl en dat dan zulke dingen gebeuren, zo heftig vind ik echt erg
hoog tijd om het echte leven weer eens op te pakken. dan zie je de dingen weer eens in het juiste perspektief.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:25 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
Sommigen hier spreek ik vaker dan mijn beste vrienden irl en dat dan zulke dingen gebeuren, zo heftig vind ik echt erg
Eens.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hoog tijd om het echte leven weer eens op te pakken. dan zie je de dingen weer eens in het juiste perspektief.
dit is internet, waar je van het gros van de figuren die zich erop begeven, alleen maar mag hopen dat ze zijn wie ze zeggen dat ze zijn.
Wat mij betreft kan er een punt achter worden gezet, maar zou je geen deurtje open kunnen houden voor Daan. Misschien heeft zij er nog iets over te zeggen?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:48 schreef Brighteyes het volgende:
Mag ik dan, zonder pedant of mondsnoerderig of wat ook over te willen komen vragen om er nu een beetje een eind aan te gaan maken voor wat betreft hier over de beweegredenen posten en excuses maken.
Ik ben ook heel blij dat het gedaan is en dat de lucht voor een groot deel geklaard is maar ik ben zo bang dat we dan nu straks weer naar een andere discussie verschuiven. Ik denk dat we allemaal inmiddels wel een beetje weten wat de ander bedoelt/bedoelde.
Of moet ik hier nog even mee wachten?
in ieder geval tot ik mijn reaktie ingevoerd hebquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:48 schreef Brighteyes het volgende:
Of moet ik hier nog even mee wachten?
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:43 schreef renzell het volgende:
....! Anders was ik hier nu niet meer. Dan had ik, zoals gezegd, Fok! voorgoed de rug toegekeerd. .....
Ja, maar is het niet zo dat je die mensen ook buiten Fok! ook spreekt of ziet. Ik heb met verschillende mensen van Fok! meer dan alleen op elkaars berichtjes hier reageren.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:08 schreef Githa het volgende:
Voor mij hebben sommige mensen wel degelijk betekenis hier op Fok!... dus "men" kan best worden gemist.
Tuurlijk, maar je moet denk ik ook niet krampachtig aan Fok! vast blijven houden...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:48 schreef texelonia het volgende:
Ik heb met vrijwel niemand hier buiten Fok! contact, maar zou het wel degelijk jammer vinden als bepaalde users niet meer zouden posten.
Amenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:20 schreef _evenstar_ het volgende:
[afbeelding]
kijk allemaal eens wat vaker in de spiegel![]()
mensen maken fouten ik jij zij hij en nog velen meer.
Leren wij onze kinderen niet dat ze best een foutje mogen maken?
dat ze daarvan leren en sterker worden?
leren wij onze kinderen niet dat ze niet zomaar mogen oordelen?
En wat gebeurt hier? geoordeelt/veroordeelt.
Een ieder probeert zichzelf goed te praten te verdedigen.. is hun goed recht, maar misschien eens een foutje toegeven zonder gemaar er tussen is ook niet verkeerd.
Ik zie hier nogal dat mensen hun gelijk willen halen..
Maar zijn er niet merdere waarheden/gelijken?
Hoe ver wil je een mening doordrukken?
Wat ik persoonlijk wel opvallend vind, en ik kan het verkeerd zien, dat er een aantal mensen zijn. die nooit hun mond opentrekken, maar als er iemand af te branden is perse hun mening willen geven. En misschien is dat wel de zoveelste keer dat het gezegd wordt. Ik vind het gewoon kinderachtig, waarmee ik niet zeg dat die persoon kinderachtig is.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:20 schreef _evenstar_ het volgende:
Wat ik persoonlijk wel opvallend vind, en ik kan het verkeerd zien, dat er een aantal mensen zijn. die nooit hun mond opentrekken, maar als er iemand af te branden is perse hun mening willen geven. En misschien is dat wel de zoveelste keer dat het gezegd wordt. Ik vind het gewoon kinderachtig, waarmee ik niet zeg dat die persoon kinderachtig is.
quote:En wat gebeurt hier? geoordeelt/veroordeelt.
bullshitquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:00 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Amen![]()
Heb door dit alles wel een heel ander beeld gekregen van de Fokkers van Oud!!
Nee je snapt me denk ik niet!! Ik dacht dat de meeste hier volwassen genoeg waren om niet direct conclusies te trekken maar dat is dus niet zo!!quote:
Banmeldtopic deel 612, paragraaf 2, sub Bquote:Op maandag 13 maart 2006 19:42 schreef Belana het volgende:
ja thanks elisa, zulke mensen mogen van mij meteen een ban... pfff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |