abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35801759
en waarom dan niet gewoon eerst eventjes een mailtje naar mij om te vragen hoe of wat? nee gelijk gewoon heel mijn adres/telefoonnummer etc hier neergooien..
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 7 maart 2006 @ 10:34:23 #152
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_35801763
M@x, je hebt dit in overleg met de mods hebt gedaan als Sinterkloon. Ik begrijp uit je post dat je het juist op hun aanraden onder een kloon hebt gepost. Dan is daar wat mij betreft niks mis mee en is er geen reden om over je heen te vallen. Behalve misschien door Daan zelf, maar dat lijkt me logisch.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 7 maart 2006 @ 10:34:36 #153
35189 Troel
scherp en bot
pi_35801767
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 10:34 schreef DaanBanaantje het volgende:
en waarom dan niet gewoon eerst eventjes een mailtje naar mij om te vragen hoe of wat? nee gelijk gewoon heel mijn adres/telefoonnummer etc hier neergooien..
Hmm, is dat niet banwaardig trouwens?
Gewoon sinterkloon bannen en in het vervolg gewoon onder je eigen naam posten, dan krijg je maar een keer de shit over je heen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 7 maart 2006 @ 10:34:40 #154
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_35801769
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 10:33 schreef Belana het volgende:
M@x ik heb groot respect voor je.
Ik kan het niet beter zeggen, Belana.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 10:35:16 #155
109497 Icaä
Are you proud of who I am
pi_35801781
Ahum. Mag ik nog even een lans breken voor degenen die niet onmiddellijk hun mening klaar hadden en hebben?
Ik weet nog steeds gewoon niet wat de waarheid is, en eerlijk gezegd, dat kán ik ook helemaal niet uitzoeken. Het was geen strafproces, ik ben geen rechter, en -god- wat ben ik blij dat verstandige mensen in het verleden ervoor gezorgd hebben dat eigenrichting in dit land niet mag.
I'll meet you on the other side
I'll meet you in the light
pi_35801821
ik snap het echt nog steeds niet.. omdat mijn vriend geen net verleden heeft ben ik ook maar meteen slecht? en omdat ik niet meteen post wat er verder is gebeurt enzovoorts ben ik gelijk iemand waarbij de verhalen niet kloppen? Ik lieg niet over dingen als dat mijn kind word gebeten door de hond, niet dat ik een miskraam krijg en ook al helemaal niet om een vriendin die echt spulletjes nodig had.

waarom niet eerst even natrekken bij mij? en waarom gelijk lopen speculeren terwijl je helemaal niets zeker weet..
  dinsdag 7 maart 2006 @ 10:41:12 #157
593 sjak
Juffie Bloem
pi_35801895
Max, ik begrijp dat je het onder een kloon hebt gedaan. Alleen was er nog een optie geweest om per mail aan Daan te vragen hoe en wat. Dit had je dan achteraf nog kunnen verhelderen in een topic. Wat je zegt over het smullen daar ben ik het helemaal mee eens, wat een recties gisteren in een topic.

Ik ben zelf bij Daan geweest om wat spullen af te leveren en ik vond helemaal niets vreemd aan haar. Ze was niet hoog zwanger, ze had een hond, een zoon en een broertje, die zich gedroeg als een gewoon broertje. Het huis zag eruit alsof het bewoond werd en niet alsof het voor illegale praktijken werd gehuurd . Zelf heb ik dus geen argwaan t.o.v. deze actie.
Als het allemaal waar is dan is dat natuurlijk vreselijk. Iedereen zijn goedheid is hier even op de proef gesteld. Ik weet ook dat ik best naief ben in sommige dingen, gelukkig maar. Ik zou een volgende keer weer in goedheid en naieviteit handelen. Zolang iemand geen geld aan me vraagt maar spullen die je toch niet meer gebruikt. Ik kan me nog herinneren dat iemand geld wilde storten of speciaal dingen wilde gaan kopen en dit heeft Daan juist heel erg afgehouden.

Als het waar is over haar vriend, dan zal het nog wel moeilijk worden om in Amerika aan het werk te komen, je krijgt alleen een werkvergunning bij het overleggen van een bewijs van goed gedrag. Ik hoop eigenlijk eerder dat Daan niet zelf het slachtoffer blijkt in dit hele verhaal. Sterkte ermee.
Lekker douchen!
  dinsdag 7 maart 2006 @ 10:44:21 #158
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_35801964
Waarom speculeren? Omdat het internet is, DaanBanaantje. Er ging een schok door Ouders heen toen de informatie over jouw vriend bekend werd. Dat mensen blijkbaar heel anders zijn dan je vermoedt en helemaal bij een medium als internet weet je niet wat waar is en wat niet. Veel komt aan op invullen. Denk alleen maar aan het interpreteren van woorden. Hoe vaak dat niet mis gaat!
  dinsdag 7 maart 2006 @ 10:44:38 #159
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_35801968
De optie per mail is besproken, maar "we" vonden het heftig genoeg om toch direct te delen met Jan en Alleman. Iedereen kan nu vinden wat ie vindt en dat gebeurt ook.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 7 maart 2006 @ 10:45:46 #160
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35802004
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 10:14 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, maar dat haar man een lul is wil toch niet zeggen dat zij zo is?
Nee maar als je zo te vinden bent op internet dan zet je toch gewoon niet zo'n aktie op? Sorry maar ik vind dat echt vragen om problemen, in ieder geval vind ik het logisch dat er dan gespeculeerd gaat worden over dingen. Zeker als het allemaal een beetje vaag is. Mensen maken fouten en sommige dingen blijven je lang achtervolgen. Oorzaak, gevolg, gewoon mensendingen toch? Denken dat zoiets dan niet naar voren komt vind ik heel naief, zo naief dat ik er bijna niet in geloof. Ik hoop voor DaanB dat ze gewoon de waarheid spreekt, het lijkt mij ellendig zat om op zo'n jonge leeftijd met zoveel shit te zitten en ik hoop dat ze zelf ook begrijpt dat dit één van de gevolgen kan zijn van zulke dingen. Internet maakt de wereld een dorp en in dorpen wordt het hardst geroddeld en het meest gespeculeerd. Dat is het risico wat je loopt.
pi_35802022
ja maar wat had ik dan moeten doen? eerst onze hele voorgeschiedenis moeten vertellen toen ik het oproepje plaatste of had ik dat al moeten doen toen ik me net had aangemeld?

mensen zetten gewoon onze gegevens hier terwijl ik hier wel met een klein kindje zit. Ik vind het gewoon raar waarom dat gelijk zo open en bloot moet en waarom dan niet eerst even naar mij toe en desnoods dan pas in een topic!

die actie was gewoon zo ontzettend goed bedoelt en denk je echt dat ik er aan had gedacht dat dit zou kunnen gebeuren? nee... echt niet! ik ben ik en rene is rene en rene heeft fouten gemaakt en ik niet en IK zet dit oproepje hier neer... en niet hij! ik ben niet rene en ook al heb ik wel voor hem gekozen, ik heb niks gedaan!
  dinsdag 7 maart 2006 @ 10:49:50 #162
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35802091
Van mij hoef je niks. Dit is alleen het risico dat je loopt als zulke dingen over je op internet staan.
pi_35802094
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 10:46 schreef DaanBanaantje het volgende:
ja maar wat had ik dan moeten doen? eerst onze hele voorgeschiedenis moeten vertellen toen ik het oproepje plaatste of had ik dat al moeten doen toen ik me net had aangemeld?

mensen zetten gewoon onze gegevens hier terwijl ik hier wel met een klein kindje zit. Ik vind het gewoon raar waarom dat gelijk zo open en bloot moet en waarom dan niet eerst even naar mij toe en desnoods dan pas in een topic!
Die gegevens stonden al een poosje op internet toch? Daar konden wij niets aan doen, ok het is hier wel bekend geworden. Maar goed daar heb jij toch ook voor gekozen, jij hebt voor hem gekozen met zijn verleden...(en dat wil niet zeggen dat jij "slecht" bent ofzo)

Sorry: Bericht is van Loena-tik-
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  Licht Ontvlambaar dinsdag 7 maart 2006 @ 10:49:57 #164
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_35802095
Uhm, die gegevens staan blijkbaar al een tijdje open en bloot op internet. Als zoiets op Fok! gepost was, was het er door mij en elk ander modje meteen verwijderd. Althans de privégegevens...

Misschien eens actie ondernemen naar de site waarop jullie privégegevens staan. Ongeacht wat ik of mijn vriend uitgevoerd had, zou ik dit sowieso niet accepteren...

Wat Five_ zegt dus
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_35802104
Ik vind dat Daan behoorlijk word afgebrand hier zeg! Een ieder is toch verantwoordelijk voor zijn eigen daden? Zou wat zijn als mijn vent in zijn verleden dingen zou hebben gedaan en ik hier nu ook voor afgerekend zou worden!

Om door het verleden van haar vriend , al haar nu te gaan wantrouwen vind ik erg ver gaan.
  † In Memoriam † dinsdag 7 maart 2006 @ 10:51:01 #166
43556 miss_dynastie
pi_35802116
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 10:46 schreef DaanBanaantje het volgende:
Je gegevens staan op een ander forum, niet hier. Als je daar echt problemen mee hebt, zou ik de mensen van dat andere forum even mailen.
Edit: five en sjeen zeggen hetzelfde.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 10:51:21 #167
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_35802118
Nou, dat topic had dus net zo goed open kunnen blijven, nu zet het zich hier voort

Heb vast geen recht van spreken hier omdat ik maar een lurker ben (maar wel de hele actie gevolgd) maar ik vind het ook maar rammelen aan alle kanten. De mensen die spullen hebben gedoneerd hebben er 100% recht op om te weten waar die spullen zijn gebleven. Trouwens vreemd dat ze niet alvast een groot deel van het spul heeft gegeven aan die vriendin, toen ze het vertelde.

Ik heb overigens begrip voor het kloongebruik. Ben benieuwd wat alle anderen hadden gedaan namelijk in dit geval, of ze het gewoon onder hun eigen naam hadden gepost.
People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
pi_35802125
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 10:49 schreef Sjeen het volgende:
Uhm, die gegevens staan blijkbaar al een tijdje open en bloot op internet. Als zoiets op Fok! gepost was, was het er door mij en elk ander modje meteen verwijderd. Althans de privégegevens...

Misschien eens actie ondernemen naar de site waarop jullie privégegevens staan. Ongeacht wat ik of mijn vriend uitgevoerd had, zou ik dit sowieso niet accepteren...

Wat Five_ zegt dus
ik wist ook helemaal niets van die andere site af en daar is ook een email naar toe gestuurd.. het gaat er verder ook niet om dat dat op die site staat, het gaat er mij om dat het hier naartoe is gehaald zonder dat even te melden of om duidelijkheid te vragen..

maar hup gelijk maar neerzetten!
pi_35802159
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 10:44 schreef Sugar het volgende:
De optie per mail is besproken, maar "we" vonden het heftig genoeg om toch direct te delen met Jan en Alleman. Iedereen kan nu vinden wat ie vindt en dat gebeurt ook.
"jullie" weten geneens wat precies waar is en "jullie" weten ook niet wat ik met dat andere verhaal te maken hebt.. NIETS dus! dus het is onzin dat het heftig genoeg is want "jullie" weten niets 100% zeker. "jullie" hadden best gewoon eerst een mailtje kunnen sturen en desnoods daarna een topic kunnen openen als "jullie" dat zo graag wouden!
  dinsdag 7 maart 2006 @ 10:53:40 #170
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35802180
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 10:49 schreef Five_Horizons het volgende:
Die gegevens stonden al een poosje op internet toch? Daar konden wij niets aan doen, ok het is hier wel bekend geworden. Maar goed daar heb jij toch ook voor gekozen, jij hebt voor hem gekozen met zijn verleden...(en dat wil niet zeggen dat jij "slecht" bent ofzo)
En dat er naar aanleiding daarvan vragen gesteld worden kan ik me ook nog voorstellen, maar nu Daan haar weerwoord heeft gegeven moet het toch een keer klaar zijn?
Wat moet er dan nog gebeuren voor dat 'men' tevreden is?

Er zijn mensen die er nog steeds niets van geloven en er zijn mensen die Daan wel geloven. In Z&G worden er nu steunbetuigingen met haar miskraam gepost. Anderen zullen dat niet doen.

Ik denk dat er nu maar gewoon wel een streep onder kan/moet.
Vanmorgen was het argument dat mensen hun zegje wilden doen. Nou, het lijkt me dat daar, met gisterenavond en vanochtend bij elkaar genoeg tijd en ruimte voor geweest is. En dat de gemoederen nu eerst maar moeten bedaren...
  Licht Ontvlambaar dinsdag 7 maart 2006 @ 10:54:03 #171
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_35802191
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 10:51 schreef DaanBanaantje het volgende:

[..]

ik wist ook helemaal niets van die andere site af en daar is ook een email naar toe gestuurd.. het gaat er verder ook niet om dat dat op die site staat, het gaat er mij om dat het hier naartoe is gehaald zonder dat even te melden of om duidelijkheid te vragen..

maar hup gelijk maar neerzetten!
Tsja... het is en blijft internet helaas.

Wel goed dat je gemaild hebt naar die andere site. Overigens is het helemaal niet gek om eens in de zoveel tijd eens op je eigen naam te googlen, doe ik ook. Ookal verwacht ik niks, maar ik heb geen zin om tegen dit soort dingen aan te lopen...
  dinsdag 7 maart 2006 @ 10:55:12 #172
593 sjak
Juffie Bloem
pi_35802222
Nou Daan dat is dan wel weer wat naief van jou
Ik ben het met je eens dat het anders had gekund maar zo zit de wereld helaas niet in elkaar.
Lekker douchen!
  † In Memoriam † dinsdag 7 maart 2006 @ 10:57:37 #173
7074 moussy
kuttekop
pi_35802278
Heeft er iemand nog iets op te biechten over het verleden?

Ik heb vroegah een anchtje in de cel gezeten voor het omduwen vane en viskar, dus vooral mij niet vertrouwen. Zo ben ik ook eens opgepakt geweest voor het zoenen voor een keukenraam. Ik ben gevaarlijk en eng

Ik twijfel wel over hoe zielig de zielige vriendin is (geweest) maar goed, ik heb niks gedoneerd, dus hoef me er ook niet mee te bemoeien.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † dinsdag 7 maart 2006 @ 10:59:16 #174
43556 miss_dynastie
pi_35802325
Overigens, Daan, is het wel goed je te realiseren dat zelfs je met het alleen linken naar je domeinnaam te achterhalen bent via een simpele 'is dit domein actief'-site (ik doe een beetje vaag, wil mensen niet op ideeën brengen). Als je dus bang bent dat je adresgegevens bekend worden, zou je kunnen overwegen foto's op een andere plaats neer te zetten
  dinsdag 7 maart 2006 @ 11:02:55 #175
8622 Kbot2000
Phreak on a leash
pi_35802411
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 09:33 schreef yvonne het volgende:

[..]

Aaaaaaaaaah, een FOK!Tribunaal!
Ik zit werkelijk met stijgende verbazing dat topic na te lezen.
Helemaal niet, waar het mij om gaat is dat er hier waarschijnlijk mensen besodemietert zijn, als je dat in V&A doet krijg je een ban aan je broek. Ik vind de reacties hier nogal mild, en omdat DB meteen in de slachtoffer rol duikt krijgen sommige mensen meteen de hele goegemeente over zich heen. Daar stoor ik me aan ja....
life is all about priorities
  dinsdag 7 maart 2006 @ 11:06:03 #176
8622 Kbot2000
Phreak on a leash
pi_35802486
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 10:29 schreef m@x het volgende:
-knip-
Respect m@x, en de reden waarom je onder die kloon gepost heb vind ik valide genoeg.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 11:07:50 #177
35189 Troel
scherp en bot
pi_35802520
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 11:02 schreef Kbot2000 het volgende:

[..]

Helemaal niet, waar het mij om gaat is dat er hier waarschijnlijk mensen besodemietert zijn, als je dat in V&A doet krijg je een ban aan je broek. Ik vind de reacties hier nogal mild, en omdat DB meteen in de slachtoffer rol duikt krijgen sommige mensen meteen de hele goegemeente over zich heen. Daar stoor ik me aan ja....
Ik dacht dat het in Nederland de gewoonte was om onschuldig te zijn tot het tegendeel bewezen was? Zolang er niet bewezen is dat men besodemietert is, is men dus niet besodemietert.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 7 maart 2006 @ 11:10:28 #178
8622 Kbot2000
Phreak on a leash
pi_35802580
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 11:07 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik dacht dat het in Nederland de gewoonte was om onschuldig te zijn tot het tegendeel bewezen was? Zolang er niet bewezen is dat men besodemietert is, is men dus niet besodemietert.
Leg de nadruk eens op het woordje WAARSCHIJNLIJK!!!
  dinsdag 7 maart 2006 @ 11:12:12 #179
35189 Troel
scherp en bot
pi_35802627
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 11:10 schreef Kbot2000 het volgende:

[..]

Leg de nadruk eens op het woordje WAARSCHIJNLIJK!!!
Nou, misschien moet je het topic dan maar eens doorlezen, daar heeft niemand het over waarschijnlijk hoor en de manier waarop je praat laat zien dat je er eigenlijk al vanuit gaat dat het waarschijnlijk zeker is.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 7 maart 2006 @ 11:14:31 #180
8622 Kbot2000
Phreak on a leash
pi_35802690
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 11:12 schreef Troel het volgende:

[..]

Nou, misschien moet je het topic dan maar eens doorlezen, daar heeft niemand het over waarschijnlijk hoor en de manier waarop je praat laat zien dat je er eigenlijk al vanuit gaat dat het waarschijnlijk zeker is.
Tja, in het verleden gehaalde resultaten bieden in dit geval wel garanties voor de toekomst.
Ik ben niet meer zo naief en van het goede van de mens uit ga.. sorry, bij mij is het anderom. Ik vertrouw je zover ik je gooien kan totdat het tegendeel bewezen is. Harde lessen uit het verleden.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 11:14:49 #181
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35802702
Wat was er nou niet duidelijk aan dit stukje?
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 10:53 schreef Brighteyes het volgende:
Ik denk dat er nu maar gewoon wel een streep onder kan/moet.
Vanmorgen was het argument dat mensen hun zegje wilden doen. Nou, het lijkt me dat daar, met gisterenavond en vanochtend bij elkaar genoeg tijd en ruimte voor geweest is. En dat de gemoederen nu eerst maar moeten bedaren...
  dinsdag 7 maart 2006 @ 11:15:57 #182
8622 Kbot2000
Phreak on a leash
pi_35802731
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 11:14 schreef Brighteyes het volgende:
Wat was er nou niet duidelijk aan dit stukje?
[..]
Misschien moet je de nadruk wat meer op het woordje NU leggen...
Ik hou er iig mee op NU... Aan het werk.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 11:16:29 #183
35189 Troel
scherp en bot
pi_35802750
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 11:14 schreef Kbot2000 het volgende:

[..]

Tja, in het verleden gehaalde resultaten bieden in dit geval wel garanties voor de toekomst.
Ik ben niet meer zo naief en van het goede van de mens uit ga.. sorry, bij mij is het anderom. Ik vertrouw je zover ik je gooien kan totdat het tegendeel bewezen is. Harde lessen uit het verleden.
Nou, dan hoop ik van harte er in Nederland nooit een juryrechtbank komt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 7 maart 2006 @ 11:17:23 #184
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35802776
Nu dan!
  dinsdag 7 maart 2006 @ 11:20:18 #185
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_35802870
Ik wil er verder ook geen woord meer aan vuil maken, er is al genoeg gezegd.
Als je niet lacht, ben je dood.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 7 maart 2006 @ 11:22:05 #186
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_35802927
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 11:17 schreef Brighteyes het volgende:
Nu dan!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  dinsdag 7 maart 2006 @ 11:23:36 #187
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_35802968
Die streep is onderbroken, dus ik kan nog...
  dinsdag 7 maart 2006 @ 11:24:11 #188
8622 Kbot2000
Phreak on a leash
pi_35802978

PFFFF.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 7 maart 2006 @ 11:24:49 #189
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_35802995
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 11:23 schreef dutchie het volgende:
Die streep is onderbroken, dus ik kan nog...
Ow....ow... jij... jij moet het goede voorbeeld geven
  dinsdag 7 maart 2006 @ 11:25:05 #190
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35802998
Ok. Eh... mss ben ik dan nu de serieuze zeiktrut, maar eigenlijk vind ik het geheel nog steeds wel serieus genoeg om er nu niet met strepen en alles grapjes over te gaan maken.

En ja, hand in boezem... ik deed ook een als PI.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 7 maart 2006 @ 11:28:19 #191
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_35803085
Je hebt wel gelijk hoor BE, maar ik denk dat zowel Dutchie als ik het serieuze ervan in zien. En op deze manier eigenlijk duidelijk willen maken dat het gewoon echt genoeg geweest is...

Sorry
  dinsdag 7 maart 2006 @ 11:29:33 #192
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35803118
Ok.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 11:47:50 #193
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_35803682
BE, weet je nou nog niet hoe ik in elkaar zit?
  dinsdag 7 maart 2006 @ 11:51:49 #194
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_35803793
En als er nou mensen zijn, die meegedaan hebben met de actie, op de een of andere manier pas een dag later achter komen dat dit alles heeft gespeeld (die gisteravond niet achter de computer zaten en vandaag op hun werk, ik noem maar wat). Die kunnen dan nu nergens meer hun zegje er over kwijt? Want het bewuste topic is dicht en hier mag er ook niet meer over gesproken worden. Geef mensen een plek om er over te praten, dan houdt het vanzelf wel op.

* Weer terugsprint in lurkstand. Sorry. *
People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 11:55:19 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35803920
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 11:51 schreef Loesje29 het volgende:
En als er nou mensen zijn, die meegedaan hebben met de actie, op de een of andere manier pas een dag later achter komen dat dit alles heeft gespeeld (die gisteravond niet achter de computer zaten en vandaag op hun werk, ik noem maar wat). Die kunnen dan nu nergens meer hun zegje er over kwijt? Want het bewuste topic is dicht en hier mag er ook niet meer over gesproken worden. Geef mensen een plek om er over te praten, dan houdt het vanzelf wel op.

* Weer terugsprint in lurkstand. Sorry. *
En volgende week komt Truusje terug van de wintersport en die heeft verkering met Pietje die ze er ook nog even op wijst en dan wil Klaartje toch eigenlijk ook nog wel weer even nuanceren wat ze vandaag hier zei, maar daar is Beppie het dan weer helemaal niet mee eens etc. etc.

Nee dus... Heel rigoreus misschien maar anders blijven we aan de gang.

Eventuele namen en personen hierboven genoemd zijn puur gebaseerd op fictie.

DaanBanaantje heeft aangegeven de foto's hier te posten of iig door te geven aan iemand zodat ze hier gepost worden, dus dat deel van de 'afloop' zal hier (of in dat v&a topic eigenlijk) gepost worden en dat is dat.
pi_35803989
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 10:34 schreef DaanBanaantje het volgende:
Dat vind ik dus ook ronduit schadalig!!! Waar iemadn het lef vandaan heeft zeg!
En hoe zit het met de fokpolicy om prvegegevens niet vrij te geven??

Echt schandalig vind ik dit!! Buiten het feit of Daan of vriend fout is ja of nee, dit is echt schofterig!!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  dinsdag 7 maart 2006 @ 11:59:20 #197
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35804026
Spekkie... we waren al even gestopt met de discussie. Ik gok dat je dat nog niet had gelezen terwijl je hier aan het bijlezen bent.
Lees nog even door, daar wordt ook duidelijk dat er alleen een link gegeven is, niet zo zeer de adres gegevens zelf.

Iig graag geen reacties meer.
pi_35804039
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 10:44 schreef Sugar het volgende:
leuk he
pi_35804076
oke ik snoer me de mond wel weer!
pi_35804554
Mag ik uit het verjaardagstopic? Heel veel mensen hebben mij heel lief gefeliciteerd Bedankt! maar ik post er zelf eigenlijk nooit meer. En dan voelt het zo lullig
Bvd
Een beetje vreemd, maar wel lekker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')