Hmm, is dat niet banwaardig trouwens?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:34 schreef DaanBanaantje het volgende:
en waarom dan niet gewoon eerst eventjes een mailtje naar mij om te vragen hoe of wat? nee gelijk gewoon heel mijn adres/telefoonnummer etc hier neergooien..
Nee maar als je zo te vinden bent op internet dan zet je toch gewoon niet zo'n aktie op? Sorry maar ik vind dat echt vragen om problemen, in ieder geval vind ik het logisch dat er dan gespeculeerd gaat worden over dingen. Zeker als het allemaal een beetje vaag is. Mensen maken fouten en sommige dingen blijven je lang achtervolgen. Oorzaak, gevolg, gewoon mensendingen toch? Denken dat zoiets dan niet naar voren komt vind ik heel naief, zo naief dat ik er bijna niet in geloof. Ik hoop voor DaanB dat ze gewoon de waarheid spreekt, het lijkt mij ellendig zat om op zo'n jonge leeftijd met zoveel shit te zitten en ik hoop dat ze zelf ook begrijpt dat dit één van de gevolgen kan zijn van zulke dingen. Internet maakt de wereld een dorp en in dorpen wordt het hardst geroddeld en het meest gespeculeerd. Dat is het risico wat je loopt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar dat haar man een lul is wil toch niet zeggen dat zij zo is?
Die gegevens stonden al een poosje op internet toch? Daar konden wij niets aan doen, ok het is hier wel bekend geworden. Maar goed daar heb jij toch ook voor gekozen, jij hebt voor hem gekozen met zijn verleden...(en dat wil niet zeggen dat jij "slecht" bent ofzo)quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:46 schreef DaanBanaantje het volgende:
ja maar wat had ik dan moeten doen? eerst onze hele voorgeschiedenis moeten vertellen toen ik het oproepje plaatste of had ik dat al moeten doen toen ik me net had aangemeld?
mensen zetten gewoon onze gegevens hier terwijl ik hier wel met een klein kindje zit. Ik vind het gewoon raar waarom dat gelijk zo open en bloot moet en waarom dan niet eerst even naar mij toe en desnoods dan pas in een topic!
Je gegevens staan op een ander forum, niet hier. Als je daar echt problemen mee hebt, zou ik de mensen van dat andere forum even mailen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:46 schreef DaanBanaantje het volgende:
mensen zetten gewoon onze gegevens hier terwijl ik hier wel met een klein kindje zit. Ik vind het gewoon raar waarom dat gelijk zo open en bloot moet en waarom dan niet eerst even naar mij toe en desnoods dan pas in een topic!
ik wist ook helemaal niets van die andere site af en daar is ook een email naar toe gestuurd.. het gaat er verder ook niet om dat dat op die site staat, het gaat er mij om dat het hier naartoe is gehaald zonder dat even te melden of om duidelijkheid te vragen..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:49 schreef Sjeen het volgende:
Uhm, die gegevens staan blijkbaar al een tijdje open en bloot op internet. Als zoiets op Fok! gepost was, was het er door mij en elk ander modje meteen verwijderd. Althans de privégegevens...
Misschien eens actie ondernemen naar de site waarop jullie privégegevens staan. Ongeacht wat ik of mijn vriend uitgevoerd had, zou ik dit sowieso niet accepteren...
Wat Five_ zegt dus
"jullie" weten geneens wat precies waar is en "jullie" weten ook niet wat ik met dat andere verhaal te maken hebt.. NIETS dus! dus het is onzin dat het heftig genoeg is want "jullie" weten niets 100% zeker. "jullie" hadden best gewoon eerst een mailtje kunnen sturen en desnoods daarna een topic kunnen openen als "jullie" dat zo graag wouden!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:44 schreef Sugar het volgende:
De optie per mail is besproken, maar "we" vonden het heftig genoeg om toch direct te delen met Jan en Alleman. Iedereen kan nu vinden wat ie vindt en dat gebeurt ook.
En dat er naar aanleiding daarvan vragen gesteld worden kan ik me ook nog voorstellen, maar nu Daan haar weerwoord heeft gegeven moet het toch een keer klaar zijn?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:49 schreef Five_Horizons het volgende:
Die gegevens stonden al een poosje op internet toch? Daar konden wij niets aan doen, ok het is hier wel bekend geworden. Maar goed daar heb jij toch ook voor gekozen, jij hebt voor hem gekozen met zijn verleden...(en dat wil niet zeggen dat jij "slecht" bent ofzo)
Tsja... het is en blijft internet helaas.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:51 schreef DaanBanaantje het volgende:
[..]
ik wist ook helemaal niets van die andere site af en daar is ook een email naar toe gestuurd.. het gaat er verder ook niet om dat dat op die site staat, het gaat er mij om dat het hier naartoe is gehaald zonder dat even te melden of om duidelijkheid te vragen..
maar hup gelijk maar neerzetten!
Helemaal niet, waar het mij om gaat is dat er hier waarschijnlijk mensen besodemietert zijn, als je dat in V&A doet krijg je een ban aan je broek. Ik vind de reacties hier nogal mild, en omdat DB meteen in de slachtoffer rol duikt krijgen sommige mensen meteen de hele goegemeente over zich heen. Daar stoor ik me aan ja....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaah, een FOK!Tribunaal!
Ik zit werkelijk met stijgende verbazing dat topic na te lezen.
Respect m@x, en de reden waarom je onder die kloon gepost heb vind ik valide genoeg.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:29 schreef m@x het volgende:
-knip-
Ik dacht dat het in Nederland de gewoonte was om onschuldig te zijn tot het tegendeel bewezen was? Zolang er niet bewezen is dat men besodemietert is, is men dus niet besodemietert.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:02 schreef Kbot2000 het volgende:
[..]
Helemaal niet, waar het mij om gaat is dat er hier waarschijnlijk mensen besodemietert zijn, als je dat in V&A doet krijg je een ban aan je broek. Ik vind de reacties hier nogal mild, en omdat DB meteen in de slachtoffer rol duikt krijgen sommige mensen meteen de hele goegemeente over zich heen. Daar stoor ik me aan ja....
Leg de nadruk eens op het woordje WAARSCHIJNLIJK!!!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik dacht dat het in Nederland de gewoonte was om onschuldig te zijn tot het tegendeel bewezen was? Zolang er niet bewezen is dat men besodemietert is, is men dus niet besodemietert.
Nou, misschien moet je het topic dan maar eens doorlezen, daar heeft niemand het over waarschijnlijk hoor en de manier waarop je praat laat zien dat je er eigenlijk al vanuit gaat dat het waarschijnlijk zeker is.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:10 schreef Kbot2000 het volgende:
[..]
Leg de nadruk eens op het woordje WAARSCHIJNLIJK!!!
Tja, in het verleden gehaalde resultaten bieden in dit geval wel garanties voor de toekomst.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, misschien moet je het topic dan maar eens doorlezen, daar heeft niemand het over waarschijnlijk hoor en de manier waarop je praat laat zien dat je er eigenlijk al vanuit gaat dat het waarschijnlijk zeker is.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:53 schreef Brighteyes het volgende:
Ik denk dat er nu maar gewoon wel een streep onder kan/moet.
Vanmorgen was het argument dat mensen hun zegje wilden doen. Nou, het lijkt me dat daar, met gisterenavond en vanochtend bij elkaar genoeg tijd en ruimte voor geweest is. En dat de gemoederen nu eerst maar moeten bedaren...
Misschien moet je de nadruk wat meer op het woordje NU leggen...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:14 schreef Brighteyes het volgende:
Wat was er nou niet duidelijk aan dit stukje?
[..]
Nou, dan hoop ik van harte er in Nederland nooit een juryrechtbank komt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:14 schreef Kbot2000 het volgende:
[..]
Tja, in het verleden gehaalde resultaten bieden in dit geval wel garanties voor de toekomst.![]()
Ik ben niet meer zo naief en van het goede van de mens uit ga.. sorry, bij mij is het anderom. Ik vertrouw je zover ik je gooien kan totdat het tegendeel bewezen is. Harde lessen uit het verleden.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:17 schreef Brighteyes het volgende:
Nu dan!
Ow....ow... jij... jij moet het goede voorbeeld gevenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:23 schreef dutchie het volgende:
Die streep is onderbroken, dus ik kan nog...
En volgende week komt Truusje terug van de wintersport en die heeft verkering met Pietje die ze er ook nog even op wijst en dan wil Klaartje toch eigenlijk ook nog wel weer even nuanceren wat ze vandaag hier zei, maar daar is Beppie het dan weer helemaal niet mee eens etc. etc.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:51 schreef Loesje29 het volgende:
En als er nou mensen zijn, die meegedaan hebben met de actie, op de een of andere manier pas een dag later achter komen dat dit alles heeft gespeeld (die gisteravond niet achter de computer zaten en vandaag op hun werk, ik noem maar wat). Die kunnen dan nu nergens meer hun zegje er over kwijt? Want het bewuste topic is dicht en hier mag er ook niet meer over gesproken worden. Geef mensen een plek om er over te praten, dan houdt het vanzelf wel op.
* Weer terugsprint in lurkstand. Sorry. *
Dat vind ik dus ook ronduit schadalig!!! Waar iemadn het lef vandaan heeft zeg!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:34 schreef DaanBanaantje het volgende:
en waarom dan niet gewoon eerst eventjes een mailtje naar mij om te vragen hoe of wat? nee gelijk gewoon heel mijn adres/telefoonnummer etc hier neergooien..
leuk hequote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:44 schreef Sugar het volgende:
De optie per mail is besproken, maar "we" vonden het heftig genoeg om toch direct te delen met Jan en Alleman. Iedereen kan nu vinden wat ie vindt en dat gebeurt ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |