Dat komt omdat je upload signaal meer storing oplevert.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:25 schreef outcast_within het volgende:
Internet word maar sneller en sneller. download speed snelheden worden verdubbeld.
Maar de uploads blijven eeuwig traag.
Hoe moet de illegale verspreiding van software en entertainment nou opbloeien als jan pauper maar een 256kbs up speed heeft
Had je maar kabel moeten nemen, heeft inmiddels al een upload van 2 Mb (ok, wel het duurste produkt op dit moment, maar het gaat de goede kant op)quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:29 schreef thedude0 het volgende:
dat slaat inderdaad nergens op
die paupers die adsl hebben gemaakt moesten wat beter letten op het upload signaal in plaats van het maken van deze kutzooi
de enige kabelprovider die hier is, is chello. dan neem ik wel genoegen met een lagere upload snelheidquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:34 schreef davym het volgende:
[..]
Had je maar kabel moeten nemen, heeft inmiddels al een upload van 2 Mb (ok, wel het duurste produkt op dit moment, maar het gaat de goede kant op)
Zal niet lang duren voordat ook de lichtere tiers (produkten) een hogere upload krijgen...
Kabel? Het duurste pakket van Essent heeft een (reële) upload van 80 kb / secquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:34 schreef davym het volgende:
[..]
Had je maar kabel moeten nemen, heeft inmiddels al een upload van 2 Mb (ok, wel het duurste produkt op dit moment, maar het gaat de goede kant op)
Zal niet lang duren voordat ook de lichtere tiers (produkten) een hogere upload krijgen...
Van Essent ja, bij sommige providers zijn er abbonnementen met 2mbit upload.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:19 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Kabel? Het duurste pakket van Essent heeft een (reële) upload van 80 kb / sec![]()
zoals chello met hun 60 euro kostende abonnement?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:20 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Van Essent ja, bij sommige providers zijn er abbonnementen met 2mbit upload.
Wat voor vooroorlogse verbinding heb je dan ookquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:25 schreef outcast_within het volgende:
Internet word maar sneller en sneller. download speed snelheden worden verdubbeld.
Maar de uploads blijven eeuwig traag.
Hoe moet de illegale verspreiding van software en entertainment nou opbloeien als jan pauper maar een 256kbs up speed heeft
Het is echt alleen een puur technische reden?quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat komt omdat je upload signaal meer storing oplevert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:17 schreef valing het volgende:
* valing heeft 100Mbit UP!DownloadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 1016.9 KByte/sec
(=8135 kbps)
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 576.6 KByte/sec
(=4613 kbps)
Ach, toffe school. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Koop een lolly en vier het!quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:20 schreef murp het volgende:
ik heb gratis internet
Uuro nog welquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:28 schreef jitzzzze het volgende:
Stelletje paupers..
Ik heb hier 4mb down. En up, ik heb geen idee. Ik bied geen illegale spullen aan.
Oh ja, het kost me 8 uuro per maand.
Of euroquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:07 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
Uuro nog welDa's niet veel of wel?
![]()
Nee het is inderdaad niet veel...maar zoals één van mijn voorgangers al zei: "Koop een lolly, en vier het!"quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of euroMaar inderdaad, het is niet veel.
Wat een karige reactie. Je bent zeker jaloersquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:09 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
Nee het is inderdaad niet veel...maar zoals één van mijn voorgangers al zei: "Koop een lolly, en vier het!"
![]()
Ja inderdaadquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat een karige reactie. Je bent zeker jaloers
Nou, om maar het niveau te handhaven:quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:13 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
Ja inderdaad(Xs4all Basic: 6mbit Down/ 768 kbit Up)
Nee jij was degene die trots wasquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, om maar het niveau te handhaven:
Koop een lollie en ga het vieren.
ik betaal 23 eurocentquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of euroMaar inderdaad, het is niet veel.
Verhip, dat is waar ookquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:15 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
Nee jij was degene die trots was
Download je eigen lollie maarquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:18 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
Mag ik een likje van je lollie![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:17 schreef valing het volgende:
* valing heeft 100Mbit UP!* Silentuz heeft 20mbit up!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |