nut?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:18 schreef StunningCunt het volgende:
Iemand de nieuwe albumcover al gezien ?
Hier istie : http://www.rattleheadhq.com/images/ua2.jpg
Vet lelijk !
Kijk wel uit naar de nieuwe plaat, maar die cover is toch wel ontzettend nut.
Blijft gewoon jatten ipv van zelf iets gaafs verzinnen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:21 schreef Soul79 het volgende:
Oja en waarom denk je eigenlijk dat Metallica dat nummer 'Hit the lights' noemde?Is toch wel een andere vorm van 'jatten' dan Dave Mustaine die materiaal zou hebben aangedragen voor Master of puppets.
Sinterklaas komt vroeg dit jaarquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:27 schreef Djaser het volgende:
Die cover heeft geen enkel nut, hij is namelijke kei kut
Nu is afwachten of het album is geen prut
anders zeggen de fans toch echt, 'ach gut'
Ja natuurlijk joh, wat jij wilquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 08:45 schreef daisy_ducky het volgende:
[..]
Blijft gewoon jatten ipv van zelf iets gaafs verzinnen.![]()
vreemde definitie van metal hou jij er dan op na.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:07 schreef knars het volgende:
Youthanasia heeft wellicht geen zak met metal te maken
Dus een beetje zoals Metallica na Justice ook geen echte metal, althans trash, meer was.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:12 schreef knars het volgende:
gelukkig heb ik het woordje "wellicht" gebruikt zodat ik me overal onderuit zou kunnen lullen. Maar ik vind Youthanasia meer een heel erg sterk rock album, zeker afgezet tegen de metalklassiekers "Rust in Peace" en "Peace Sells..."
Op de Megadeth-site staat de 15e, maar da's ws voor de USA (heb niet verder gelezen)quote:Op maandag 14 mei 2007 01:16 schreef Under_Score het volgende:
nieuwe CD nu al uit dan? morgen maar even langs plato
Die is grappigquote:Op maandag 3 april 2006 22:59 schreef Lone_Gunman het volgende:
Dit is al best een oudje maar voor de genen die het nog niet hebben gezien, Dave Mustaine heeft in een tekenfilm gespeeld van de Looney Toons 'Duck Dodgers' waarbij hij 'Back In The Day' van het laatste album speelt. Het is wel leuk om te zien.
http://www.youtube.com/watch?v=TwNIABdqBxY&search=dave%20mustaine
Dat is nu dit geworden, veel mooierquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:18 schreef StunningCunt het volgende:
Iemand de nieuwe albumcover al gezien ?
Hier istie : http://www.rattleheadhq.com/images/ua2.jpg
Vet lelijk !
Kijk wel uit naar de nieuwe plaat, maar die cover is toch wel ontzettend nut.
Ach als ie goed verkoopt komt ie er vanzelf.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
heftige hoes zeg. Die zal wel niet bij Walmart komen te liggen denk ik!
Wow man, wat een verassing! Waar heb jij dat vandaan?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:44 schreef powertripper het volgende:
Ze komen naar FIELD of ROCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Yeah cooollll!
quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:02 schreef Djaser het volgende:
[..]
Wow man, wat een verassing! Waar heb jij dat vandaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |