Ik heb een ipod mini pink, en vooral in het openbaar vervoer ben ik echt zoo blij met dat ding.
![]()
Maar nu vroeg ik mij af, bestaat er een (hoeft niet ipod originel te zijn) oplader voor deze ipod? Ik heb nu namelijk alleen dat kabeltje dat via de usb gaat, maar aangezien ik op kamers woon, ligt dat ding atlijd precies waar ik er niks aan heb zegmaar. En om het nou elke keer mee te nemen..
![]()
Ik wil dus graag een extra oplader. Misschien dan ook gelijk eentje die via stopcontact werkt?? Of vraag ik nu iets heel raars?
![]()
Is ook handiger voor op vakantie want daar zal ikook niet altijd usb tot mijn beschikking hebben.
Tweede vraag.. M'n oordopjes zijn nu nog oke, maar aangezien ik nog nooit een audio apparaat heb gehad waar de oordopjes naar verloop van tijd niet kapot gingen, en ik hem zo intensief gebruik:
Ik had van iemand gehoord dat je via Apple garantie gratis nieuwe originele oordopjes kon krijgen? Klopt dit, en zo ja, waar? Voor het geval dat ik dat nodig ga hebben...
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."