wel eens een geit met wol gezien?quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:46 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
geitewollen sokken
Als ik had gezegd schapewollensokken zou er worden gedacht dat mijn buurman zelf moslim is.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wel eens een geit met wol gezien?
Zit een gouwe busness in, man! Gewoon met credit card online op afroep kutmarokkanen kunnen bestellen. Ik loop gelijk langs de KvK.quote:
Error!quote:
Heb je natuurlijk wel het risico dat je domein gekaapt wordt......quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Error!
Could not locate remote server
Error: Your website has been moslimized.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:04 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Heb je natuurlijk wel het risico dat je domein gekaapt wordt......
"All your moslims are belong to us!"quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:33 schreef Aparteling het volgende:
[..]
Error: Your website has been moslimized.
Nee, die zijn al voorzien.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:51 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Er wordt gefluisterd: Hoog Catharijne, klopt dat een beetje?
Het Anne Frank Plantsoen? Dat van die pikken klopt dan wel ja.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:35 schreef big_al het volgende:
Misschien bij de vijver in het park.. daar pikken ze het brood van de eendjes vandaan.
Ik las: berovenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Gewoon 1 van de straat plukken en hem geld beloven.
nee, dat zou de omgekeerde wereld zijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:25 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ik las: beroven
Mijn leraar maatschappijleer is ook zo'n figuur, vandaag heeft hij toevallig zitten vertellen dat hij zelf eigenlijk zijn eigen leven ook mislukt vindtquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:46 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Het zit zo: ik heb een vervelende buurman. Je kent het wel, stemt groen links, bagitallisseert alle etnische problemen weg, draagt stinkende geitewollen sokken en heeft een overigens muljeuzeeronvriendelijke Citroen 2CV uit 1975.
Dus om nou ze ogen fftjes te laten openen wou ik hem een onvergetelijke ervaring bezorgen.
Mijn dank is groot (dankah akbar).
En anders wel buurman-vriendelijk.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:29 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
goh wat is het hier weer marokkaan vriendelijk![]()
Ze vragen ook meestal waar je naar staat te kijken !quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
Marokkanen zijn de meest vriendelijke en behulpzame personen ter wereld. Ze komen altijd met 20 tegelijk vragen of je problemen hebt.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
Marokkanen zijn de meest vriendelijke en behulpzame personen ter wereld. Ze komen altijd met 20 tegelijk vragen of je problemen hebt.
jaloers?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:19 schreef c0nd0r het volgende:
Is dit een vogeltjesdans aanbid topic geworden ofzo?
En vervolgens wordt jouw computer nu digitaal belaagd door hordes fanatieke moslims.......quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:26 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Laat gewoon met graffiti op zijn huis schrijven:
Allah is dood!
....ofzo
Dan hoef je ze niet eens in te huren!
zet wel je auto een paar straten verderop, want het gaat druk worden!
nouw eeeeeen....quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:28 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
En vervolgens wordt jouw computer nu digitaal belaagd door hordes fanatieke moslims.......
Inderdaad, en ook die huil-/klaag/-diescriminasjie-smiley is geniaal :quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:03 schreef Delicieux het volgende:
Wel cool, die biddende moslim-smiley![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |