wel eens een geit met wol gezien?quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:46 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
geitewollen sokken
Als ik had gezegd schapewollensokken zou er worden gedacht dat mijn buurman zelf moslim is.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wel eens een geit met wol gezien?
Zit een gouwe busness in, man! Gewoon met credit card online op afroep kutmarokkanen kunnen bestellen. Ik loop gelijk langs de KvK.quote:
Error!quote:
Heb je natuurlijk wel het risico dat je domein gekaapt wordt......quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Error!
Could not locate remote server
Error: Your website has been moslimized.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:04 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Heb je natuurlijk wel het risico dat je domein gekaapt wordt......
"All your moslims are belong to us!"quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:33 schreef Aparteling het volgende:
[..]
Error: Your website has been moslimized.
Nee, die zijn al voorzien.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:51 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Er wordt gefluisterd: Hoog Catharijne, klopt dat een beetje?
Het Anne Frank Plantsoen? Dat van die pikken klopt dan wel ja.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:35 schreef big_al het volgende:
Misschien bij de vijver in het park.. daar pikken ze het brood van de eendjes vandaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |