No fun you beat me to itquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:43 schreef Godlike02 het volgende:
Er in ook goed?
Ze heeft een bikini aan!
[afbeelding]
Had je een cartoon in gedachte?quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
No fun you beat me to it![]()
Die ik wou kan ik niet vinden
Nee aan een film maar kom er niet meer opquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Had je een cartoon in gedachte?
Daar dacht ik in eerste instantie aan![]()
dat is een torpedoquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:45 schreef mortar999 het volgende:
http://www.ladyblackfin.com/images/ee_main_intro2.jpg
telt deze?
Ik herinner mij ook zoiets, er is een babe aan het zwemmen en dan plots komt er een duikboot onder haar naar boven. Volgens mij was het een komedie (mss met Leslie Nielsen)quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:46 schreef c0nd0r het volgende:
http://www.ussyellowsubmarine.com/framerace.html
Mail ze even voor een goeie foto
[..]
Nee aan een film maar kom er niet meer op
naked gun ofzo?quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:51 schreef Chiwakka het volgende:
[..]
Ik herinner mij ook zoiets, er is een babe aan het zwemmen en dan plots komt er een duikboot onder haar naar boven. Volgens mij was het een komedie (mss met Leslie Nielsen)
Hoezo?? Heb je een onderzeeërfetish?quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:36 schreef SneakyNeaky het volgende:
Zoals jullie vast allemaal weten wordt de uitdrukking "op internet is alles te vinden" steeds vaker gebruikt.
Nu hebben wij (ik met collega's) besloten om iets te verzinnen dat niet te vinden is op internet...
na ongeveer 25 opdrachten komen we echt niet verder. Het gaat in deze om een plaatje van een babe in bikini, op een onderzeeër. (mag ook naakt zijn).
Betreffend plaatje is volgens ons echt niet te vinden. Ik heb dus maar besloten de hulp van de fokker in te roepenin de hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
Als je wat vindt laat dan ff weten welk zoekprogramma je hebt gebruikt :p.
succes, en áls je wat vindt... ben je mijn held![]()
Gegroet, The Eggman
't ging om babes dude...quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:09 schreef DJ-Maurits het volgende:
[afbeelding]
Ze wilden er alleen niet op....
het babe-gedeelte is ook niet altijd even goed doorgekomenquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:25 schreef c0nd0r het volgende:
Veel mensen schijnen de bikini te vergeten
Goh das van die link van mij had niet gezien dat zij erop zatquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:31 schreef DJ-Maurits het volgende:
Babe, bikini, onderzeeër.... check! [afbeelding]
[afbeelding]
Ik zie geen bikini?quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:37 schreef dmace het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij hadden we dit heeeel lang geleden al ;-)
"That's one small step for man but one giant leap for mankind."quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:45 schreef vaudej het volgende:
misschien is er nooit een babe op een onderzeeer geweest
ja, daar lijkt het wel opquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:06 schreef Jozzy het volgende:
[..]
Een kamelenpoot op een onderzeeer?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:34 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Mooie photoshopNu lang genoeg wachten dan istie vanzelf te vinden met google
Ik reken em zeker goed [14.gif]quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:31 schreef DJ-Maurits het volgende:
Babe, bikini, onderzeeër.... check! [afbeelding]
[afbeelding]
nee.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:45 schreef Puckzzz het volgende:
[afbeelding]
zij speelde de stripster in de film Under Siege, was dat ook niet op een duikboort?
maar wel een babe op een bootquote:
Haha jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:34 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Mooie photoshopNu lang genoeg wachten dan istie vanzelf te vinden met google
quote:
WTF moet dat voorstellenquote:
Ik zou best m,n torpedo in haar lanceerbuis willen laden.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:43 schreef Godlike02 het volgende:
[afbeelding]
Dit is het waarschijnlijk niet helemaal?![]()
Nee, was op een destroyer.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:45 schreef Puckzzz het volgende:
[afbeelding]
zij speelde de stripster in de film Under Siege, was dat ook niet op een duikboort?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:00 schreef Hork het volgende:
Onderweg naar boven .... telt dat ook![]()
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |