skyline is achterwielaangedreven.quote:Op maandag 3 april 2006 16:25 schreef Scepsis het volgende:
Ach met zoveel power kan men vast wel paar luchtkanalen missen
en die Skyline van jou, je betitelt hem als driftbak? Is dat wel handig met 4WD? Dan kun je beter 300ZX nemen, of supra, of wat. Die hebben achterwielaandrijving, beter om mee te driften. Wel kun je (vanaf V-spec bij boordcomputer) 4WD-optie uitschakelen, maar toch wel zonde van je geld..
wat voor skyline is het eigenlijk die je krijgt ? (v)-specs/type, etc?
De auto is volledig RWD gemaakt dus de aandrijfassen voor zijn weg gehaald.quote:Op maandag 3 april 2006 16:25 schreef Scepsis het volgende:
Ach met zoveel power kan men vast wel paar luchtkanalen missen
en die Skyline van jou, je betitelt hem als driftbak? Is dat wel handig met 4WD? Dan kun je beter 300ZX nemen, of supra, of wat. Die hebben achterwielaandrijving, beter om mee te driften. Wel kun je (vanaf V-spec bij boordcomputer) 4WD-optie uitschakelen, maar toch wel zonde van je geld..
wat voor skyline is het eigenlijk die je krijgt ? (v)-specs/type, etc?
quote:Op maandag 3 april 2006 15:41 schreef Scepsis het volgende:
Fijn dat stefanP m'n boodschap begrijpt en dit topic niet meer met z'n Supra's lastigvalt.
[..]
Is dit fotootje genoegquote:Op maandag 3 april 2006 22:15 schreef GC_Stef het volgende:
Heb je misschien al een foto'tje voor het slapen gaan van je skyline? We zijn wel benieuwd nu natuurlijk
Whatevaquote:
^^^^ with stupid.quote:Op woensdag 5 april 2006 10:38 schreef jacco het volgende:
Vind die Abflug kit eigenlijk één van de lelijkste op de markt.
mag ik al zeggen welke skyline het wordtquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:42 schreef jacco het volgende:
[..]
Is dit fotootje genoeghet is dan wel niet voor het slapen gaan.
[[url=http://img34.imagevenue.com/loc59/th_54530_1P1010018.jpg]afbeelding][/URL]
Je mag het me mailenquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:35 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
mag ik al zeggen welke skyline het wordt![]()
gemailedquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:06 schreef jacco het volgende:
[..]
Je mag het me mailenen als het waar is van wie je het weet
Met deze heb ik ooit van Duitsland naar Utrecht meegereden. Op de bijrijdersstoel dat welquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:59 schreef StefanP het volgende:
[afbeelding]
De prijs is inmiddels verlaagd naar 15000 euro geloof ik, peanuts dus. Erg mooie skyline en dat zeg ik niet vaak...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |