Fijn zo ben blij dat je nu weer vrolijk de dag door kan!quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:40 schreef Bibikuif22 het volgende:
Ja dankje
Werkt goed zo'n klaagbaak![]()
Waarom ben je niet uitgestapt om die man een draai om zn oor te gevenquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:37 schreef Bibikuif22 het volgende:
Bah wat heb ik een hekel aan van die automobilisten die in een smal eenrichtingsstraatje waar je dus niet in kan halen hun auto parkeren naast een lege parkeerplaats!
Wat is nou de moeite om even achteruit te rijden en de auto (desnoods) scheef op die plaats te rammen, als je dat al niet kan, waarom heb je dan in godsnaam je rijbewijs?!?
Affijn, sta ik dus erachter en maar ff toeteren, komt die vent een huis uit waar de deur van open stond en ik gebaar hem dat hij zijn auto maar ff lekker op die plek moet zetten zodat ik en degene achter mij er ook weer normaal langs kunnen, krijg ik een grote bek dat ik ff moet dimmen! Nou ja wat een sukkel!![]()
Rot lekker op, dan heb je aan mij een foute, neem lekker wat extra rijlessen dan of rij door tot er een plek groot genoeg is waar normaal 2 auto's kunnen staan.
"Het is hier geen Marokko"quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:46 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
en jij tegen zo vent boven in de appartement schreeuwen: "he, is die kakteef van jou?"
d0h omdat ze dan heel hard gaat gebaren dat je aan de kant moet!quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:46 schreef Metal_Mart het volgende:
Dan heb je aan jou een foute. Waarom?
Nou, daar was die man ook erg van onder de indruk.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
"Het is hier geen Marokko"
[..]
d0h omdat ze dan heel hard gaat gebaren dat je aan de kant moet!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |