Of minder langs de Mekkie gaanquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
WAT DE NEUK!
ik ben natuurlijk zon mietje wat wel sport in de sportschool maar in de zomer vind ik het ook nog wel fijn om te hardlopen of te mountainbiken. dat heb ik dus de hele winter niet gedaan omdat het koud is/was.
en nu keek ik in de spiegel gister avond en ik zag dat ik iets van een love handle achtig iets aan de zijkanten van mijn buik aan het goeien was!
kut zooi moet ik alsnog buiten in de kou gaan rennen en fietsen om het er af te krijgen!
![]()
![]()
![]()
Snij het eraf en plak het op mijn buik.quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
WAT DE NEUK!
ik ben natuurlijk zon mietje wat wel sport in de sportschool maar in de zomer vind ik het ook nog wel fijn om te hardlopen of te mountainbiken. dat heb ik dus de hele winter niet gedaan omdat het koud is/was.
en nu keek ik in de spiegel gister avond en ik zag dat ik iets van een love handle achtig iets aan de zijkanten van mijn buik aan het goeien was!
kut zooi moet ik alsnog buiten in de kou gaan rennen en fietsen om het er af te krijgen!
![]()
![]()
![]()
wel een goed idee...der is hier alleen in de buurt geen schaatsbaan!quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:01 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
je zou ook gaan kunnen schaatsen
Ik denk dat íe het liever direct injecteert bij je.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Snij het eraf en plak het op mijn buik.![]()
Na een paar dagen ziek zijn kan ik elk pondje gebruiken.
loop of fietsen dan iig naar de macquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wel een goed idee...der is hier alleen in de buurt geen schaatsbaan!
en minder langs de mac is idd wel een optie!
das geen vet!quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:03 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Ik denk dat íe het liever direct injecteert bij je.
Maar je kunt er wel dikker van worden.quote:
das idd ook zo kut sinds ik in april me auto heb gekocht doe ik geen fuck meer met me fietsquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:04 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
loop of fietsen dan iig naar de mac
huilie!quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
das idd ook zo kut sinds ik in april me auto heb gekocht doe ik geen fuck meer met me fiets
ik ben gewoon een fucking lui varke!!
heb het de laatste tijd ook vrij druk op me werk ... wat inhoud dat ik hier vaak tot savonds zit zodat ik niet meer 3x per week kan sporten enzo
fuck ik ben een huilie!
ja dank je welquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:09 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
huilie!ga afvallen dikke vetklep.
he motiverend of niet?
VETKLEPquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja dank je wel
noem me een vetklep!
Ja, maar als je op je buik dan geen open wond hebt, gaat het na een tijdje rotten enzo... (Want dan hecht het zich niet aan de bestaande huid...) Lijkt mij niet zo prettigquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Snij het eraf en plak het op mijn buik.![]()
Na een paar dagen ziek zijn kan ik elk pondje gebruiken.
is is me lulquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:15 schreef Topmaat het volgende:
Je kop is trouwens ook te dik.
Mijn idee, tis helemaal geen winter geweestquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:34 schreef Rekkie het volgende:
Winter? Welke winter?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |