quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:28 schreef DR787 het volgende:
Dit is de zoveelste keer dat ik me op de narcose-manierverslaap
.
Je weet wel, je moet om 7.30 op om 8.26 de bus pakken , de wekker gaat en je wordt wakker.
' nog ff een minuutje liggen' zeg je dan. Sta je daarna op , kleed je je aan, wassen, lekker geurtje op doen voor die chick die je zo strax bij dat practicum gaat zien. Wil je ff snel kijken hoe laat het is : 9.16.
![]()
![]()
GVD, dit is al de zoveelste keer. Ik merk niet eens dat ik in slaap val , et lijkt alsof ik narcose onderga ofzo. Kmoet echt eens een snooze wekker gaan kopen. En nu heb ik WEER een les gemist
.
ik was om 1 uur naar bed, maar viel pas om 3 uur in slaapquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:31 schreef _DeMoN_ het volgende:
Hoe laat ga je naar bed?
Ik zou een kamer met snooze zoeken!quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:31 schreef DR787 het volgende:
Ik woon daar 80 km vandaan ( uni), en dat practicum duurt maar een uur
.
Ik moet echt eens op kamers gaan / wekker met snooze kopen![]()
Welke film is dat in je avatar ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:39 schreef Rekkie het volgende:
Zo herkenbaar.... alleen gebeurt me dit als ik vrij ben en nooit als ik moet werken
The Ring lijkt me duidelijkquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:41 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Welke film is dat in je avatar ?
Veel te druk om tegenwoordig nog filmpjes te pakken, ik loop achterquote:
Freakyquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:52 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Veel te druk om tegenwoordig nog filmpjes te pakken, ik loop achter![]()
Maar strak stukje is dat !![]()
Bedankt voor je tipquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:50 schreef vintrax het volgende:
Anders knutsel je even heel handig zo'n mechanisme dat 5 minuten na je wekker een emmer water op je kiepert.Knutsel even een wat druksensortjes in je matras en maak even een systeempje dat als het signaal hoog is, dat er dan iets is dat de emmer omkiepert maar als het signaal laag is, dat er dan gewoon niets gebeurd. (oftewel, dat je uit je bed bent)
Maar dan moet je eerst een systeempje maken dat dit alleen in z'n werking moet gaan nadat het een hoog signaal van je wekker heeft gekregen. Anders kiepert die emmer vervolgens nog om als je weer de volgende avond in bed gaat liggen.
En je kan natuurlijk altijd dat practicum chickie om hulp vragen.
Hij kan dan beter vragen of ze bij 'm komt slapen...quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:50 schreef vintrax het volgende:
En je kan natuurlijk altijd dat practicum chickie om hulp vragen.
Als ze dat doet komt er helemaal nix van slapenquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hij kan dan beter vragen of ze bij 'm komt slapen...![]()
En een leuke avond/nacht en leuk wakker worden omdat je je niet meer hoeft te haasten om haar te zien...
Met alle respect, maar als je the ring niet kent loop je ver achter. Laten we zeggen 3 a 4 jaar ofzoquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:52 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Veel te druk om tegenwoordig nog filmpjes te pakken, ik loop achter![]()
Maar strak stukje is dat !![]()
Kijk enkel films in de richting Martial-arts/Comedy, kan ik mijn spijt betuigen dat ik deze films dan niet ken ?? Zeker wat betreft kleine scene's te moeten herkennen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:00 schreef Nawien het volgende:
[..]
Met alle respect, maar als je the ring niet kent loop je ver achter. Laten we zeggen 3 a 4 jaar ofzo![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |