quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:22 schreef Dromer het volgende:
Sta ik gisteren in de rij voor de kassa bij de supermarkt, begint een vrouw achter me te niezen.
De spetters vlogen me zo ongeveer om de oren!
Zegt ze daarna, mij veelbetekenend aankijkend: dankjewel! (omdat ik niet 'gezondheid' zei)
Ik heb maar teruggezegd 'bedankt voor het aansteken'![]()
Stomme trut![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:22 schreef Dromer het volgende:
Sta ik gisteren in de rij voor de kassa bij de supermarkt, begint een vrouw achter me te niezen.
Zegt ze daarna, mij veelbetekenend aankijkend: dankjewel! (omdat ik niet 'gezondheid' zei)
Stomme trut![]()
Ik ook.quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:53 schreef Carda het volgende:
Ach ja, we zijn tegenwoordig niet zo sociaal om "Gezondheid" te roepen he?
Ik doe het altijd wel.
Ja maar het is toch niet verplicht?quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:53 schreef Carda het volgende:
Ach ja, we zijn tegenwoordig niet zo sociaal om "Gezondheid" te roepen he?
Ik doe het altijd wel.
Het is bij mij net zoals je "pardon" zegt als er iemand voor je staat en er langs loopt. Maarja niet iedereen heeft mijn normen en waarden.quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:56 schreef thefunny het volgende:
[..]
Ja maar het is toch niet verplicht?
Iemand veelzeggend met 'dank je wel' aankijken terwijl diegene niks gezegd heeft, is nog asocialer.
Ik had haar meteen zwaar mishandeld.quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:22 schreef Dromer het volgende:
Stomme trut![]()
Dat is beetje vanzelf sprekend als je langs iemand loopt en dan zeg: "pardon mag ik ff erlangs" of iets dergelijks.quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:59 schreef Carda het volgende:
[..]
Het is bij mij net zoals je "pardon" zegt als er iemand voor je staat en er langs loopt. Maarja niet iedereen heeft mijn normen en waarden.
Scherp!quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:06 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
"..vlogen me zo ongeveer om de oren .. "
Dus in feite was er niets aan de hand.
Huilie.
Dat is meer uit waarschuwing, anders beuk ik je platquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:59 schreef Carda het volgende:
[..]
Het is bij mij net zoals je "pardon" zegt als er iemand voor je staat en er langs loopt. Maarja niet iedereen heeft mijn normen en waarden.
Wat staat er dikgedrukt bij mijquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:08 schreef As het volgende:
[..]
Dat is beetje vanzelf sprekend als je langs iemand loopt en dan zeg: "pardon mag ik ff erlangs" of iets dergelijks.
Maar ik zeg ook niet tege iedereen die ff een nies bui heeft gezondheid
en vooral niet tege vreemde!
Heb haar ook nog 'zeikwijf' genoemd..quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:24 schreef Revelation het volgende:
Je zei voor de rest helemaal niks terug?
Dat was het probleem ook nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:06 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
"..vlogen me zo ongeveer om de oren .. "
Dus in feite was er niets aan de hand.
Huilie.
wel!quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:16 schreef moussy het volgende:
Ik had iets gezegd van; Geen dank voor het opvangen van jouw bacteriën. Klaar, hoef je er ook geen topic over te openen.
Jij durft!!!quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:13 schreef Dromer het volgende:
[..]
Heb haar ook nog 'zeikwijf' genoemd..![]()
Maar dat zeg ik niet, ik ga alleen niet tegen elke vreemdequote:Op woensdag 15 februari 2006 11:11 schreef Carda het volgende:
[..]
Wat staat er dikgedrukt bij mij
Waarom niet tegen een vreemde? Die verdiend geen goede gezondheid? Hoezo kortzichtig.
Als die vlak bij je staat is het vaak wel netjes hequote:Op woensdag 15 februari 2006 11:28 schreef As het volgende:
[..]
Maar dat zeg ik niet, ik ga alleen niet tegen elke vreemde
die staat te niezen gezondheid roepen!!
Ja das wat minder dan dat ze je met haar kutvocht had bespotenquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:22 schreef Dromer het volgende:
Stomme trut![]()
Idd te smerig voor woorden, en dan nog verw88 dat je gezondheid zegt!!quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:22 schreef Dromer het volgende:
Stomme trut![]()
Goedzo!quote:
haal dan gelijk het topic in zijn geheel wegquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:36 schreef The_Terminator het volgende:
Even wat 'bagger' reacties verwijderd...
quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:40 schreef vamos1 het volgende:
[..]
haal dan gelijk het topic in zijn geheel weg![]()
Ik kan niet op commando niezen. Alleen boeren.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:07 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik had teruggeniest.
Als er op mij word geniest ga ik geen gezondheid zeggen, al helemaal niet na die reactie.quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:59 schreef Carda het volgende:
[..]
dat vind ik wel weer een beetje overdreven hoor..quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:30 schreef Camplo het volgende:
Omdraaien, en neer hoeken die teef!
Ze bedoelde natuurlijk: dat jij dankbaar moest zijn voor haar griep en snot bacterien, omdat je dus nu vast en zeker volgende week vrij bent van je werk!quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:22 schreef Dromer het volgende:
Stomme trut![]()
Neequote:Op woensdag 15 februari 2006 22:50 schreef mazaru het volgende:
Was dat in Zeeland?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |