---------------------------
beste fokeilanders,
vanavond om 20.00 uur zal de
onthulling plaats vinden van
Het Grote Kunstproject 2001!
gelieve op dit tijdstip thuis
te blijven.
Naaahhh, laat hem maar! Ik kan hem wel aan hoor.
Nog een kopje koffie?
Hmm Graag miss Odulla. Een kopje koffie gaat er wel in ..
En zal ik een nieuwe soundmachine laten maken ???? Sorrie dat ik de oude stuk heb gemaakt .
* rebel_girl schenkt nog een kopje koffie in en gaat dan lekker in de bank bij de verwarming zitten.
LIef van je om dat te doen Simon, lijkt een goed plan.
Dan ga ik kijken of ik vanavond dat kan regelen, ik ga denk ik toch niet naar m'n kille huis toe. Hmm hopelijk komt Mevr. Faat nog even langs.
maar Miss Rebel Girl wat is er vanavond zo belangrijk dat we thuis moeten zijn ? en wat gebeurt er met de mensen die weg zijn, op missies en dwalend over het eiland ?
* Simon geniet van z'n koffie en leest even de krant door
Ben ik hier eik weleens geweest
* Goedemiddag allen! *Faat, Odulla, ik hoorde dat Jojogirl moet bevallen en in het ziekenhuis ligt. Zouden jullie een lekker lunchpakket willen klaarmaken? Dan kan ik ze even iets beters gaan brengen dan dat ziekenhuisvoer!
Met een bakkie koffie gaat Phoenixx zitten wachten tot het pakket klaar is.
* Hartelijk bedankt dames. Ik weet zeker dat Jojo ervan zal smullen!
Phoenixx neemt de mand aan haar arm en wandelt snel naar het Medisch Centrum Fok!.
Iemand een stukje?
Ahh ze slaapt.. hmm zo lief ...
* Simon bedenkt dat hij het zo wel volhoud tot ze uitgeslapen is
hmm lekker Miss Odulla ,... doe maar een stukje
Zo, dat zal je leren klojo!
hee! ik wou nog een stukje!
* Odulla komt met de bak slagroom op Kasper af en zet 'm ondersteboven op zijn hoofd.
En nu opgeduveld uit het centrum, kom maar terug als je een goeie bui hebt!
Dat sjagerijnige gedrag al de hele dag... ben je spuugzat!
Sowy jongens, maar ik ga zo voor jullie een nieuwe bakken...
Heel rustig schroeft hij er een geluidsdemper op.
Heer Dokter heeft u nog iets te zeggen voordat ik u als een dolle hond afschiet ? Dat u zich in de penopauze bevindt daar kunnen wij verder niets aan doen.
Dat u een vrouw die aan het bevallen is in de steek laat om hier een door Miss Odulla gemaakte taart te misbruiken is wel zeer schandalig.
U krijgt dus nog even de tijd voor uw laatste woorden en dan is het het einde van Dokter Kasper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |