* Als hij binnenkomt weet Marlo niet wat hij ziet, zo'n grote ruimte, maar er is niemand.
Hallo!?!?!
Faat!?!?!?!
Andere mevrouw van de poster?!?!?!?
* Hij laat een klein briefje achter voor Mevr. Faat
-----------------------------
Lieve Mevr. Faat,
Ik ben even naar de basis en
zal later terug zijn, even een controle
of alles wel goed gaat daar.
Tot Straks, Liefs,
Simon.
------------------------------
* Dan gaat hij naar de basis toe
quote:ziet er spannend uit
Op vrijdag 30 november 2001 17:13 schreef Faat het volgende:
Jazeker ik wil je wel even rondleiden, Odulla is nogal druk in haar 'werk'boek
hoe sluit de de week zinvol af? bezigNou je bevind je hier dus in het restaurant, maar loop maar even mee er is meer.....
Faat gaat insaniac voor naar de ontspanningsruimtes, de fitnessruimtes, de sauna,
stelt hem voor aan de thaise masseuse en laat hem de geheime romantische tuin
zien, via daar lopen ze over de midgetgolfbaan, langs de jetski'e en surfplanken
en komen via de buitenbar, het terras en de keuken weer uit in het restaurant.....Wat vind je ervan?
hmm lekker warm hier .. alleen akelig stil ![]()
* Simon gaat dan zelf maar voor eten zorgen, Uit de koeling haalt hij een Hazenrug die in de braadpan verdwijnt, dan maakt hij er een lekkere pepersaus bij. Als de hazenrug klaar is serveert hij die aan zichzelf, tesamen met een heerlijke wijn waar Mevr. Faat er juist een paar dozen xtra van heeft gehaald. Een beetje stokbrood met kruidenboter maakt de eenvoudige maaltijd compleet.
Zo dat is lekker....
Hallo dr. Kasper ..Geen vrouwelijke personen aanwezig hoor ... op dit moment ben ik de enige authoriteit hier
* Na zijn begroeting loopt Kasper naar het karaoke apparaat en pakt de microfoon. Hij zoekt een gouwe ouwe uit van Win Sonneveld.
Thuis heb ik nog een ansichtkaart
Waarop een kerk een kar met paard
Een slagerij J. van der Ven
Een kroeg, een juffrouw op de fiets
Het zegt u hoogstwaarschijnlijk niets
Maar het is waar ik geboren ben
Dit dorp, ik weet nog hoe het was
De boerenkind'ren in de klas
Een kar die ratelt op de keien
Het raadhuis met een pomp ervoor
Een zandweg tussen koren door
Het vee, de boerderijen
En langs het tuinpad van m'n vader
Zag ik de hoge bomen staan
Ik was een kind en wist niet beter
Dan dat 't nooit voorbij zou gaan
etc...
Zo .. het is zaterdag en ik zit te eten, als je denkt dat je herrie kan maken tijden's m'n avond eten heb je het mis.
* Simon voelt aan z'n holster en zegt:
Had je verder nog wat ?? Nee dacht het ook niet.
* Hij gaat dan verder met eten en laat de kompleet verbouwereerde dokter voor wat hij is.
quote:
Op zaterdag 01 december 2001 17:08 schreef RoboTech het volgende:
* Simon heeft Dr. Kasper genoeg gewaarschuwd en loopt naar het Karaoke apparaat toe , pakt het op en gooit het naar buiten zodat het uiteenspat in diverse onherstelbare stukken
![]()
Wie heeft dat nu weer gedaan? ![]()
Maaarrrr, dat betekent wel dat Kasper niet meer kan zingen. ![]()
* Odulla loopt al fluitend naar binnen en gaat een grote pot caramel-koffie zetten.
Tja Dr. Kasper waagde het te zingen tijdens m'n dinee op zatedag middag, dus tja helaas heb ik toen dat karaoke apparaat vernietigd.
Ik kon moeilijk dr. Kasper wat aan doen
Zo ga hier maar effe afkoelen.
Kasper's pieper gaat af, het ziekenhuis probeert hem te bereiken, maar het geluid gaat verloren in het geraas van het douchewater.
Heer Dokter, een gewaarschuwd man telt voor twee zegt men wel. U bent gewaarschuwd en u moet u zelf gewoon als een man gedragen.
Trouwens sinds wanneer gebruiken doktoren geweld ?
Tja Miss Odulla ik kon er niets aan doen. Had ik gewoon zaterdag de dokter het ziekenhuis in moeten slaan ??
* simon vindt de dokter maar raar vandaag.
Zo? Al afgekoeld?
Tssssss... beetje gaan vechten in het centrum...
![]()
* Odulla draait de kraan nog even extra open.
hallo iedereen!
zeg odulla is het goed als ik even een aankondigingsposter ophang???
hee kasper! kom eens onder die douche vandaan joh! je word opgepiept!
Met jou ben ik nog niet klaar vrouwtje
* bijt hij haar toe.
* De dokter kijkt op z'n pieper en ziet dat zijn aanwezigheid gewenst is in het Medisch Centrum.
Miss Odulla .. Als hij weer zo lastig is , zeg het maar en ik breng hem wel even een kort bezoekje
.. is die nu helemaal van lotje getikt met z'n humeur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |