Ja 30 jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
30 ?? Ja binnen de bebouwde kom ja, WTF.
Ik hoop dat ik morgen een herkansing krijg.
deze denk ikquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:28 schreef The6thgate het volgende:
wat voor handgebaar maakte je dan wel niet
quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:37 schreef amdboy het volgende:
Scooters zijn handigVooral in de stad lekker als een worm tussen alle stilstaande auto's, altijd op tijd op school! Met openbaar vervoer van huis naar school duurt al gauw 1 uur en kwartier (A'dam zuid-oost ---> Stadsdeel Oud-West) Met m'n scootertje is dit een kwartier
Het is by the way een opgevoerde Aprilia SR 50, de topsnelheid ligt op 110km/h.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:28 schreef The6thgate het volgende:
wat voor handgebaar maakte je dan wel niet
Ik had hem voor moeten laten ja, maar die koekwaus kwam met meer als het dubbele van 30 aangescheurd.quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:27 schreef classpc het volgende:
Je geeft zelf al toe dat het jouw fout was. Nou dan?
Ik ben al die bestuurders die niet goed opletten of zich achterlijk gedragen ook spuug zat. Dan ga ik ook schelden ja.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:37 schreef amdboy het volgende:
Scooters zijn handigVooral in de stad lekker als een worm tussen alle stilstaande auto's, altijd op tijd op school! Met openbaar vervoer van huis naar school duurt al gauw 1 uur en kwartier (A'dam zuid-oost ---> Stadsdeel Oud-West) Met m'n scootertje is dit een kwartier
Het is by the way een opgevoerde Aprilia SR 50, de topsnelheid ligt op 110km/h.
Aanrijden die scooterluiquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:57 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ja 30 jaEn 40 45
daarbuiten en harder mogen ze niet
Echte mannen fokken niet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:20 schreef Mustard_Man het volgende:
brommers en scooters zijn voor paupers.
echte mannen fietsen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |