Kdoe mun best geen paaltjes om te rijden enzoquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:33 schreef Frutsel het volgende:
hey diertjuh
succes he met je rijles![]()
Ik heb liever dat het regent dan dat het schijt.quote:
nee...quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:06 schreef Carda het volgende:
En allemaal leuke valentijd gehad?
Ik kreeg alleen kusjes via msn meer niet
Die van bijna 2 jaar van mij is al voor kerst kapot gegaan..voel de dreun niet zo erg meer gelukkig.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nee...
mijn relatie van 7 jaar is definitief kapot nu...gisteravond
dus fuck valentijn maar...
ik bedoelde dat het weer (niet HET weer) scheit was...quote:
En waar ben je allemaal langsgereden?quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:13 schreef diertjuh het volgende:
Ben terug van rijlessen. Ging best goed
Almelo, aadorp, vriezenveen, wierden, de pollen. Hmm geen enschedequote:Op woensdag 15 februari 2006 12:14 schreef Carda het volgende:
[..]
En waar ben je allemaal langsgereden?
hihi aapdorp! je hebt een makkelijk ritje gehad dus!quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:18 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Almelo, aadorp, vriezenveen, wierden, de pollen. Hmm geen enschede
Ja eigenlijk wel. Maar het was best saai. Wegen waar je maar 30 of 50 mag. Ik rij liever 100 ofzo. Maar schijnbaar vind mijn instructeur dat ik niet klaar ben voor de auto/snelwegquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:21 schreef Carda het volgende:
[..]
hihi aapdorp! je hebt een makkelijk ritje gehad dus!
oldenzaal ook niequote:Op woensdag 15 februari 2006 12:18 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Almelo, aadorp, vriezenveen, wierden, de pollen. Hmm geen enschede
denk dat ik je dan maar rijles moet gevenquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:45 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nee sorry.Ik heb geen lieve rij instructeur he?
Strakplan, volgende week woensdag om 11.00 uur? Je weet waar ik woonquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
denk dat ik je dan maar rijles moet geven![]()
moet nog meelen...doek strakkies ok?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:48 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Strakplan, volgende week woensdag om 11.00 uur? Je weet waar ik woon.
rijles afspraak staat, maar woensdag wordt lastig ivm werkquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dus hebben we een rijles afspraak?![]()
Woensdag avond?quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
rijles afspraak staat, maar woensdag wordt lastig ivm werk![]()
ik kreg er 2quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:06 schreef Carda het volgende:
En allemaal leuke valentijd gehad?
Ik kreeg alleen kusjes via msn meer niet
in donker? denk dat er dan van rijden weinig komt...alhoewelquote:
Ik denk dat het dan 's avonds donker is jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
in donker? denk dat er dan van rijden weinig komt...alhoewel![]()
![]()
![]()
...
gelijk me auto op een paaltje..![]()
![]()
auto langs de kant... omdat je op een paaltje reed...quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:07 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan 's avonds donker is ja.
Je auto op een paaltje? Nee hoor. Ik kan best goed rijden als ik tenminste niet afgeleid wordt
oooh...dat lukt wel, toch? Misschien komt de douane ook nog ff langs. Weten ze direct waar jij steeds mee zit te bellenquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
auto langs de kant... omdat je op een paaltje reed...
naja, moeten we ons samen maar vermaken totdat die meneer van de wegenwacht komt![]()
![]()
Okay, spreek je straks weer.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:11 schreef Frutsel het volgende:
whhahahaha.. .:)
* Frutsel wordt weer ff naar werk terug geroepen
tot zow
buiten ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:21 schreef Carda het volgende:
Pff vanavond weer trainen met dit weer
Zeker!quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:49 schreef Mojave het volgende:
[..]
Ah ja, het schijnt dat daar wel eens getrained wordt.![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
thxxxxxxxxxxxxxxxxxx![]()
goed plan dat van die kruidvatspullen![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:24 schreef Frutsel het volgende:
na regen komt de carpoolplaats....
na de douane komt.... fantaserenquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:26 schreef diertjuh het volgende:
[..]![]()
Ook leuk natuurlijk, de carpoolplaats
![]()
![]()
![]()
Na de carpoolplaats komt de douane![]()
Wat daarna komt... hou ik voor mezelf. Maar jij zult het vast wel wetenquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
na de douane komt.... fantaseren
Verander er dan iets aan als het je niet bevalt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:00 schreef Q. het volgende:
Welkom in de Frutsel-en-diertjuh-slowchat.
Wrijf je ogen s uit 's ochtends want ik had m zelfs nog geëdit dat ik naar mn stage moest.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:26 schreef Frutsel het volgende:
[afbeelding]
DaFan maakt ut topic wel op slot maar opent geen nieuwe...belachelijk gewoon![]()
was ook maar als grap bedoeld hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:46 schreef DaFan het volgende:
[..]
Wrijf je ogen s uit 's ochtends want ik had m zelfs nog geëdit dat ik naar mn stage moest.![]()
das pas een nuttige opmerkingquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:23 schreef diertjuh het volgende:
en dus laat je nix achter?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:24 schreef diertjuh het volgende:
[..]
neuh, maar ik had um aangepast.
Doe dan met een PI dan snap ik m tenminstequote:Op woensdag 15 februari 2006 20:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
was ook maar als grap bedoeld hoor![]()
![]()
Sinds dat Q die opmerking heeft gemaaktquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jij en niet durven...![]()
sinds wanneer is dat?![]()
zowwy...quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:28 schreef DaFan het volgende:
[..]
Doe dan met een PI dan snap ik m tenminste![]()
Pfff...quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:29 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Sinds dat Q die opmerking heeft gemaakt![]()
Thxx lieverdquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:04 schreef AngelinaJolie het volgende:
So what dat het een slowchat van diertjuh en frutseltjuh is.. er waordt in ieder geval gepost!![]()
En onderhand vraag ik me af wat voor een rijles het gaat worden! toch wel auto rijles?![]()
En fruts, lieve, lieve schat, ILY, en probeer de mooie dingen te blijven zien!! diertjuh doet goed haar best, en ik zal er ook altijd voor je zijn! dikke![]()
Verder post er bijna niemand in. Dan kan ik der ook niks aandoen dat het een slowchat wordt tussen mij en Frutsel.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:04 schreef AngelinaJolie het volgende:
So what dat het een slowchat van diertjuh en frutseltjuh is.. er waordt in ieder geval gepost!![]()
En onderhand vraag ik me af wat voor een rijles het gaat worden! toch wel auto rijles?![]()
Hey goedemorgen jijquote:Op donderdag 16 februari 2006 08:09 schreef Frutsel het volgende:
bijna 8 uur later en ik ben de eerste die weer wat zegt na Diertjuh...echt 'slow'chat
geen ochtendmeel...quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:11 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hey goedemorgen jij
Maar 's nachts horen we toch ook te slapen?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
geen ochtendmeel...![]()
das lang geleden, maar wel ochtend bericht in SC Enschede
![]()
![]()
![]()
is me baas niet blij mee denk ik, als ik daardoor niet op het werk zou komenquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:14 schreef DrMarten het volgende:
Goed excuus om binnen te blijven.
das wel heel snelquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:33 schreef diertjuh het volgende:
Goedemorgen weer...
Ben op stage maar nu al geen zin meer..
Ik had vanmorgen toen ik opstond al geen zin.quote:
quote:
Hoop ik voor je.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
![]()
volgens mij komt de zon er zo door...ik voel het gewoon
hmm...samen met diertjuh op een afgezonderde zolder...lijkt me nog niet zo erg...quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:49 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hoop ik voor je.
Hier krijg ik waarschijnlijk toch niet veel mee van de zon, zit afgezonderd op een kut zolder met een dakraam.. die hoogstwaarschijnlijk geen zon doorlaat..![]()
Hmm... dan moet je wel eerst hier zijn hequote:Op donderdag 16 februari 2006 10:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hmm...samen met diertjuh op een afgezonderde zolder...lijkt me nog niet zo erg...![]()
![]()
![]()
De hooizolder!quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:51 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hmm... dan moet je wel eerst hier zijn he.
We vermaken ons vast wel![]()
prikken doe je d'r soms ook wel jahquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:39 schreef diertjuh het volgende:
mwoah..lijkt me eerder prikken...
quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
prikken doe je d'r soms ook wel jah![]()
![]()
Daarvoor neem je wat meequote:Op donderdag 16 februari 2006 11:39 schreef diertjuh het volgende:
mwoah..lijkt me eerder prikken...
hmm.. b l ? n ?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:58 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat noem ik nou eens een slim idee.
Was der zelf nog niet opgekomen...
want?quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:09 schreef wendy-tje het volgende:
Afstudeerbegeleiders van de UT moeten dood
Waarom?quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:09 schreef wendy-tje het volgende:
Afstudeerbegeleiders van de UT moeten dood
lekker danquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:14 schreef wendy-tje het volgende:
Omdat je er geen zak aan hebt en je alleen maar afkraken![]()
In plaats dat ze je een handje helpen...
De motivatie begint terug te komen, nu de griep nog even definitief de deur uit en dan weer aan het werkquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:23 schreef wendy-tje het volgende:
Tuurlijk gaat het lukken. Ben je nou helemaal gek
bij jou dan?
euuh werken?quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nee, is ze niet
wat doe jij met wendy op de hooizoldeR?![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:53 schreef diertjuh het volgende:
hmmm, stapte ik perongeluk op een pootje van het hondje wat hier rondloopt...![]()
Jummie druifjes![]()
![]()
Maar het ging perongeluk. Ik zag niet dat die hond onder het bureau zatquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
als je dat maar niet bij katten doet![]()
mail al gezien?
oooh! heeft ie wel een snoepie verdient!quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:04 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Maar het ging perongeluk. Ik zag niet dat die hond onder het bureau zat.
Kheb alleen spekjes bij me. Misschien hebben ze hier nog iets voor haar liggen. Ze keek me wel zielig aan.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:19 schreef Carda het volgende:
[..]
oooh! heeft ie wel een snoepie verdient!
Spekjes vinden ze wel lekker hoor, tenminste de meeste hondenquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:22 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Kheb alleen spekjes bij me. Misschien hebben ze hier nog iets voor haar liggen. Ze keek me wel zielig aan.
Foto!quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:29 schreef diertjuh het volgende:
Deze schijnbaar ook wel. Kwam net weer bij mij. Mij aankijkend om nog een spekkie te vragen
hap hap.. lekkaquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:40 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Doe je mondje maar open.
*gooit spekjuh naar Frutseltjuh*
mjammie, geeft pootquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:43 schreef diertjuh het volgende:
[..]
*legt nog 1 stiekum neer, als verassing...*
Hier begon het ook ineens keihard te regen. Hoop dat het over iets meer dan een half uurtje niet regend. Moet nog naar het station lopen. Is ook iets van een kwartiertje...quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:10 schreef Carda het volgende:
pff begin weer te regenen, blij da'k met de auto ben!
Ik help het je hopen!quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:12 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hier begon het ook ineens keihard te regen. Hoop dat het over iets meer dan een half uurtje niet regend. Moet nog naar het station lopen. Is ook iets van een kwartiertje...![]()
Ik ook niet. Maar gelukkig is het morgen weekend.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
neuh..![]()
ga je zo ff mailen denk ikFf wachten tot collega's weg zijn
Ik heb wel verstuurd.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
checkt box... leeg![]()
rammelt aan brievenbus... leeg![]()
nix...![]()
Moet je zorgen dat je mail krijgt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:14 schreef Q. het volgende:
Ik niet.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:28 schreef diertjuh het volgende:
ja dat vond ik nou zelf ook....
Frutseltje moet eerst eventjes rustig aandoen. Daarna zien we wel wanneer we gaan datenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:56 schreef Carda het volgende:
[..]
Stel ik voor om dat dit weekend te doen![]()
Geouwehoer he.. liefde? ..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:32 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Frutseltje moet eerst eventjes rustig aandoen. Daarna zien we wel wanneer we gaan daten
redenen staan denk ik ook wel een paar enschede topics terug... maar goedquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:59 schreef diertjuh het volgende:
[..]
het heeft zo zijn reden.
Ik zit me beetje vol te eten paaseitjes die ze hier hebbe.![]()
Weet ik. Maar dan hoef ikhet nog niet te vertellen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
redenen staan denk ik ook wel een paar enschede topics terug... maar goed
ik ga d'r van tussen..tot gauw mensuh
paaseitjes?![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:01 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Weet ik. Maar dan hoef ikhet nog niet te vertellen.![]()
Geen lekkere paaseitjes. Van de kruidvat met vieze vulling erinMaar toch ook wel beetje lekker
![]()
Over het algemeenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:09 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Maar je het het ook niet tegen mij![]()
Coolquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:34 schreef wendy-tje het volgende:
Ja, al bijna 7 jaar een lief vriendje
Hihi, heb nie genoeg van meiden hoor maar een relatie nu... ach ben nog maar 27 dusquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:20 schreef wendy-tje het volgende:
Dat had ik ook niet toen ik hem tegenkwam. Had helemaal genoeg van kerels en relaties...
Zelfde hier een beetje...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:15 schreef Wutangtony het volgende:
tis nog steeds schijtweer. Bah, wordt er sjaggie van
Toen ik 4 jaar geleden een reunie had op het Ichthus (toen heette dat nog zo) was de helft van me klas al getrouwd zowatquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:14 schreef Q. het volgende:
Het gros van mijn vriendenclub is al getrouwd. En ik ben de oudste van de club ongeveer, ben 27..
Daar is het al vijf jaar tijd voor.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:36 schreef Arma_Angelus het volgende:
Tijd dat breuls eens wat bugs oplost en wat oude data terugzet. waardeloos kutfok is het toch ook.
Wanna cyber ?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:30 schreef wendy-tje het volgende:
Lekker!
Ik ben nu alleen... vriend is stappen en de vriendin die vanmiddag hier was is net weg
Dat is ook zoquote:
Waarom ben je dan verhuist? Ik denk dat je altijd welkom bent om terug te verhuizen naar Enschedequote:Op zondag 19 februari 2006 02:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Maar ik hád zulke goede herinneringen aan die stad.
Verhuisd*quote:Op zondag 19 februari 2006 02:38 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Waarom ben je dan verhuist? Ik denk dat je altijd welkom bent om terug te verhuizen naar Enschede.
Nee, dat is het niet...quote:Op zondag 19 februari 2006 02:38 schreef diertjuh het volgende:
Waarom ben je dan verhuist? Ik denk dat je altijd welkom bent om terug te verhuizen naar Enschede.
Kater-zondag.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:52 schreef DaFan het volgende:
Verveel-zondag?
Neuh hoor heel gezelligquote:Op zondag 19 februari 2006 02:35 schreef DaFan het volgende:
Enschede is echt kut op zaterdagavond.
quote:
Nog een Soulmate? Twee mensen met dezelfde vraag hahaquote:Op zondag 19 februari 2006 21:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
wat doe jij online in het weekend!
hoestie nu?
Hey, dat is toevallig en ook nog bijna op hetzelfde tijdstipquote:Op zondag 19 februari 2006 21:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
Nog een Soulmate? Twee mensen met dezelfde vraag haha
Waarom wel?quote:Op zondag 19 februari 2006 21:38 schreef Frutsel het volgende:
waarom heb je geen ondertitel en signature
ik vind mooiquote:Op zondag 19 februari 2006 21:39 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Waarom wel?
Heb wel gehad maar toen vond ik um niks meer aan en maar weg gehaald.
morgenochtend?quote:
Kan het niet morgenmiddag?quote:Op zondag 19 februari 2006 21:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
morgenochtend?
je woont ook in Enschede?
hey Qu, wat doe jij hier?quote:Op zondag 19 februari 2006 21:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
morgenochtend?
je woont ook in Enschede?
okquote:
en waar ligt dat dan?quote:nee. In Vroomshoop. Wat doe ik dan hier? Zorgen dat het topic niet dood gaat. En soms gezellig met Frutsel kletsen..
![]()
zoek maar ff terugquote:Op zondag 19 februari 2006 21:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hey Qu, wat doe jij hier?
jou nog nooit gezien hier![]()
hmquote:Op zondag 19 februari 2006 21:54 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Uh bij Almelo ergens in de buurt.
Oh...naja, ik zit hier ook nie elk topic op te letten, net als bij WFL...weekend weinigquote:Op zondag 19 februari 2006 21:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
zoek maar ff terug
ik heb 2 of 3 topics meegepost
quote:Op zondag 19 februari 2006 21:56 schreef Frutsel het volgende:
gelukkig dat ut te ver is...
beetje mijn gras onder mijn voeten wegmaaien...
DiertjuhFrutsel
jij vetrouwd de NS?quote:Op zondag 19 februari 2006 21:56 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nouja zeg.
Hilversum-Vroomshoop is ongeveer ander half uur met de trein
al wel ruim een jaar geleden hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 21:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Oh...naja, ik zit hier ook nie elk topic op te letten, net als bij WFL...weekend weinig![]()
moet maar verandering in komen denk ik![]()
ik nietquote:
Nou ik ben wel een paar keer richting Hilversum gegaan. Maar nooit problemen gehad.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik niet
hoe vaak ik al wel niet op Amersfoort gewacht heb
en nooit bij mij langsgegaanquote:Op zondag 19 februari 2006 21:59 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nou ik ben wel een paar keer richting Hilversum gegaan. Maar nooit problemen gehad.![]()
heb er gewoondquote:
ik heb je al veel langer hier rond zien lopenquote:Op zondag 19 februari 2006 22:01 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Duh, ik kende je toen ook nietik kwam ook voor een andere vriend van me.
huh?quote:Op zondag 19 februari 2006 22:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb je al veel langer hier rond zien lopen
ahaquote:Op zondag 19 februari 2006 22:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
heb er gewoond
Roombeek, achter de oude Grolsch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |