Kdoe mun best geen paaltjes om te rijden enzoquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:33 schreef Frutsel het volgende:
hey diertjuh
succes he met je rijles![]()
Ik heb liever dat het regent dan dat het schijt.quote:
nee...quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:06 schreef Carda het volgende:
En allemaal leuke valentijd gehad?
Ik kreeg alleen kusjes via msn meer niet
Die van bijna 2 jaar van mij is al voor kerst kapot gegaan..voel de dreun niet zo erg meer gelukkig.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nee...
mijn relatie van 7 jaar is definitief kapot nu...gisteravond
dus fuck valentijn maar...
ik bedoelde dat het weer (niet HET weer) scheit was...quote:
En waar ben je allemaal langsgereden?quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:13 schreef diertjuh het volgende:
Ben terug van rijlessen. Ging best goed
Almelo, aadorp, vriezenveen, wierden, de pollen. Hmm geen enschedequote:Op woensdag 15 februari 2006 12:14 schreef Carda het volgende:
[..]
En waar ben je allemaal langsgereden?
hihi aapdorp! je hebt een makkelijk ritje gehad dus!quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:18 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Almelo, aadorp, vriezenveen, wierden, de pollen. Hmm geen enschede
Ja eigenlijk wel. Maar het was best saai. Wegen waar je maar 30 of 50 mag. Ik rij liever 100 ofzo. Maar schijnbaar vind mijn instructeur dat ik niet klaar ben voor de auto/snelwegquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:21 schreef Carda het volgende:
[..]
hihi aapdorp! je hebt een makkelijk ritje gehad dus!
oldenzaal ook niequote:Op woensdag 15 februari 2006 12:18 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Almelo, aadorp, vriezenveen, wierden, de pollen. Hmm geen enschede
denk dat ik je dan maar rijles moet gevenquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:45 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nee sorry.Ik heb geen lieve rij instructeur he?
Strakplan, volgende week woensdag om 11.00 uur? Je weet waar ik woonquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
denk dat ik je dan maar rijles moet geven![]()
moet nog meelen...doek strakkies ok?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:48 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Strakplan, volgende week woensdag om 11.00 uur? Je weet waar ik woon.
rijles afspraak staat, maar woensdag wordt lastig ivm werkquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dus hebben we een rijles afspraak?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |