als je er foto's van mooie dames bijpost zijn we niet al te kritiischquote:Op zondag 19 februari 2006 12:24 schreef TheVulture het volgende:
dit topic valt een beetje stil... zijn we uitgeneukt met zijn allen?
Kan mijn eigen avonturen wel vertellen natuurlijk van gisteravond maar ik ben geen schaatser jammergenoeg![]()
Nee, al heeft ze wel geknaldquote:Op zondag 19 februari 2006 12:35 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
heb je een schaatster aangeduwd?
Fok en privé moet je gescheiden houden hequote:Op zondag 19 februari 2006 12:36 schreef komrad het volgende:
[..]
als je er foto's van mooie dames bijpost zijn we niet al te kritiisch
In dat geval willen we er niks van weten...quote:Op zondag 19 februari 2006 12:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Fok en privé moet je gescheiden houden he
quote:Op zondag 19 februari 2006 12:38 schreef komrad het volgende:
nu op eens terugtrekken he
ja doei, ik ga mijn neukavonturen hier niet in geuren en kleuren uit de doeken doen...daar hebben we Annemarie al voorquote:Op zondag 19 februari 2006 12:40 schreef komrad het volgende:
zwak vulture
Kom op he, het viel me alleen op dat het topic een beetje stil was gevallen... en nee ik loop niet te patsen want ik neuk wel vaker...quote:Op zondag 19 februari 2006 12:44 schreef komrad het volgende:
waarom begin je er dan over, wil je een beetje patsen of zo
sorry, dat was niet de bedoeling hoor.... maar jij hebt dus niet geneukt?quote:
Helen van Goozen... wel een leuk chickie inderdaadquote:Op zondag 19 februari 2006 13:08 schreef Stansfield het volgende:
Ik zag een paar dagen geleden tuitert met volgens mij zijn vriendin op de tribune zitten en moet zeggen dat ze er erg goed uitzag.
Met zijn zustersquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:17 schreef Martijn_fijn het volgende:
Chad zat naast twee bijzondere leuke dames op de tribune bij de 1000 meter.Die ligt nu vast zijn verlies weg te krikken.
quote:Op zondag 19 februari 2006 12:47 schreef TheVulture het volgende:
en nee ik loop niet te patsen want ik neuk wel vaker...
er moeten alleen wel wat nieuwe neukverhalen bij, het bloedt een beetje dood. Misschien kunnen we Annemarie nog een keer invliegenquote:Op zondag 19 februari 2006 14:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Deze topic'reeks' kan nu al genomineerd worden voor Reeks van het jaar.
Je zou zeggen dat die nu toch zeeën van tijd over heeft. Of is ze met een speciale accreditatie in het Olympisch holletje Dorp binnengelatenquote:Op zondag 19 februari 2006 14:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
er moeten alleen wel wat nieuwe neukverhalen bij, het bloedt een beetje dood. Misschien kunnen we Annemarie nog een keer invliegen
ze zei bij Cafe Torino dat ze het dorp niet meer in mocht...quote:Op zondag 19 februari 2006 14:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat die nu toch zeeën van tijd over heeft. Of is ze met een speciale accreditatie in het Olympisch holletje Dorp binnengelaten
nou idd. vooral die rechtse was ergquote:
omdat ik eerder dit topic of in deel 1 las dat hij nog geen vriendin had. Tochquote:Op zondag 19 februari 2006 14:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
nou idd. vooral die rechtse was erg![]()
Maar waar staat dat het zijn zussen waren dan?
ja duh, geen vriendin hoeft niet te betekenen dat ie geen neukertjes heeft natuurlijk, en met name die rechtse keek nogal verlangend naar hem... die lustte hem graag. Chad neukt sowieso aardig in de rondte als de verhalen een beetje kloppenquote:Op zondag 19 februari 2006 14:35 schreef Bartoli het volgende:
[..]
omdat ik eerder dit topic of in deel 1 las dat hij nog geen vriendin had. Toch![]()
mss een vriendin van zijn zus. Maar goed neukertjes kan die altijd hebben jaquote:Op zondag 19 februari 2006 14:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja duh, geen vriendin hoeft niet te betekenen dat ie geen neukertjes heeft natuurlijk, en met name die rechtse keek nogal verlangend naar hem... die lustte hem graag. Chad neukt sowieso aardig in de rondte als de verhalen een beetje kloppen
nodig jij Hedrick dan ff uit in dit topicquote:Op zondag 19 februari 2006 14:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Misschien kunnen we beter in het Engels verder gaan. Dat is voor betreffende spelers wat makkelijk met teruglezen en het bevestigen van betreffende posts..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |