Da's wel knullig voor Henk...quote:Op zondag 19 februari 2006 19:23 schreef Hankster het volgende:
het schijnt dat Jac Orie z'n kans schoon ziet![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:21 schreef -Sandstorm- het volgende:
Jaques Orie is allang met Sanne vd Star hoor...
Dan ga ik direct mailen om te vragen waar hij hem gekocht heeftquote:Op zondag 19 februari 2006 20:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
![]()
Nee, niet die sufferd met Sanne
Heeft Jac een gouden lul ofzo, dat vrouwen als Wieteke Cramer en Sanne v/d Star daar op geilen
Na gegoogle. Met die idioot van idols en onderweg naar mogenquote:Op maandag 20 februari 2006 13:00 schreef JanJanJan het volgende:
Wieteke Cramer![]()
Hadden we Wieteke en Eric Bouwman al???
nee die gast die voor Tjechie reed. Nu trainer dacht ikquote:Op maandag 20 februari 2006 13:02 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Na gegoogle. Met die idioot van idols en onderweg naar mogen![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 13:03 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
nee die gast die voor Tjechie reed. Nu trainer dacht ik
Nou dat ziet er niet slecht uit.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:04 schreef Stansfield het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die gast links is dat dan. Dat is in ieder geval beter dan die idioot van idols.
neequote:Op maandag 20 februari 2006 13:16 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ben ik nou de enige die het is opgevallen dat de hand van Jac Orie tijdens het omhelzen van gouden Timmertje behoorlijk richting haar kont ging?
Dat viel mij ook gelijk op ja. Moet zeggen dat haar kont er ook wel erg goed uitzag. Maar als je orie en henk vergelijkt lijkt het me duidelijk dat ze bij henk blijft hoor.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:16 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ben ik nou de enige die het is opgevallen dat de hand van Jac Orie tijdens het omhelzen van gouden Timmertje behoorlijk richting haar kont ging?
Is misschien wel voer voor leuke roddel. In dat geval wel jammer voor Henk, want dat lijkt me een toffe gozer.
Tenzij Guus Meeuwis haar favoriete zanger is.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:18 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat viel mij ook gelijk op ja. Moet zeggen dat haar kont er ook wel erg goed uitzag. Maar als je orie en henk vergelijkt lijkt het me duidelijk dat ze bij henk blijft hoor.
Viel me ook op ja. En eerder zoende hij haar ook (nadat weer een tegenstander langzamer had gereden. Alsof ie erop uit was ofzo. Beetje raar.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:16 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Is misschien wel voer voor leuke roddel. In dat geval wel jammer voor Henk, want dat lijkt me een toffe gozer.
dat is flauw als je blij bent mag je toch wel iemand op de wang zoenen.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Viel me ook op ja. En eerder zoende hij haar ook (nadat weer een tegenstander langzamer had gereden. Alsof ie erop uit was ofzo. Beetje raar.
Zie zoen op de wang met passie. Moet kunnen idd, maar ik dacht ook even: wat moet henk daar wel niet van denken?quote:Op maandag 20 februari 2006 13:33 schreef maril het volgende:
[..]
dat is flauw als je blij bent mag je toch wel iemand op de wang zoenen.
heeft orie geen vriendin of vriend dan?quote:Op maandag 20 februari 2006 13:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
Volgens mij hebben Orie en Wennemars ook gebroken omdat Orie aan de kont van die vriendin van Wennemars zat. Denk dat Henkie hier ook niet blij mee was.
Waarschijnlijk zien we Jaques na de OS met een blauw oog rondschaatsen.
vd Starquote:Op maandag 20 februari 2006 13:46 schreef sturky100 het volgende:
[..]
heeft orie geen vriendin of vriend dan?
Waarom, Jaques is een ervaren rot in het vak.quote:
Zal me niet verbazenquote:Op maandag 20 februari 2006 13:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Waarom, Jaques is een ervaren rot in het vak.
Ik verdenk die vent er ook van af en toe eens een kerel mee naar huis te nemen. Zit Nijenhuis bij hem id ploeg toevallig ?
zie Anni-Ids, kan makkelijk. Ze schelen alleen een jaar of 15. Ik moet niet denken aan een meisje tot 20. behehehquote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 13:54 schreef sturky100 het volgende:
[..]
zie Anni-Ids, kan makkelijk. Ze schelen alleen een jaar of 15. Ik moet niet denken aan een meisje tot 20. boven de 20 beheheh
Toen ik 16 was viel ik op Joan Collins. Die was toen...51? Alleen onder de lakens voelt het soms wat minder goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |