Mail ze eens ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:20 schreef Thrilled het volgende:
in Onzin kan ik nog wel posten maar ben nu al een tijdje gebanned en volgens mij vergeten ze me gewoon.. wist niet waar ik het moest posten dus bij deze: mag ik van mijn ban af?
Als je nog zo'n kuttopic opent krijg je een ban voor het leven en nou opzouten!quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:20 schreef Thrilled het volgende:
in Onzin kan ik nog wel posten maar ben nu al een tijdje gebanned en volgens mij vergeten ze me gewoon.. wist niet waar ik het moest posten dus bij deze: mag ik van mijn ban af?
wat is er fout met mijn avaterquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:22 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als je nog zo'n kuttopic opent krijg je een ban voor het leven en nou opzouten!
Je zal niet voor nix een ban hebben gehad!
Ow ja en de fout in je avatar? Dat ie het niet doet?!![]()
banmeld topic kneusquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:26 schreef Thrilled het volgende:
ik open geen kuttopics.. en naar wie moet ik mailen danik weet niet wie mij gebanned heeft... als ze daar nou is mee beginnen, iemand te vertellen dát ie gebanned is, waarvoor, en voor hoelang.. maar neeeeeeeee....
stomquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:31 schreef Thrilled het volgende:
ik mag dus een week niet in klaagbaaknja ik weet het dus nu.. slotje dan maar
laat maar, ik slaap nog halfquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:33 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zie ondertitel ThrilledNiet jouwe
![]()
Toch blijf ik me ergeren aan de TTquote:
Lifetimequote:Op woensdag 15 februari 2006 09:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Toch blijf ik me ergeren aan de TT
het is gewoon unbanned,
Door al deze kneuziteiten van hem eis ik een algemene weekban![]()
Nee, deze kneuzen moet je van genietenquote:
Das ook weer zo als het dan een beetje rustig is kunnen we altijd nog een blik kneuzen opentrekken dan hebben we nog is wat te lachen..quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee, deze kneuzen moet je van genieten
daar moet je er gewoon een aantal van achter de hand houden![]()
Maar laten we hem voor de komende week maar even inblikken inderdaadquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Das ook weer zo als het dan een beetje rustig is kunnen we altijd nog een blik kneuzen opentrekken dan hebben we nog is wat te lachen..Sorry niet aan gedacht
Hou jij hem vast?quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar laten we hem voor de komende week maar even inblikken inderdaad![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |