Hahahaquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:05 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
neem een bus deo mee en spuit richting de stinkerds
En daarna traangas of pepperspray.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:05 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Pepperspray, veel effectiever. Blijven ze ook uit je buurt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:05 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Zoek een andere school/ander werkquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:06 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Maar vervolgens moet ik toch weer met het OV naar Amsterdam![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:07 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zoek een andere school/ander werk
Ok, dan zou dat inderdaad niet handig zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:11 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Mn laatste jaar en ik zit al op de helft
![]()
Zou dat de oplossing zijn?quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ok, dan zou dat inderdaad niet handig zijn.
Dan zit er niets anders op. Je zult zelf ook moeten gaan stinken.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ok, dan zou dat inderdaad niet handig zijn.
Dan zit er niets anders op. Je zult zelf ook moeten gaan stinken.
*Click!*quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:23 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Of ... hun aanraden welke deo tegenwoordig zeer effectief is
![]()
wees blij dat je nog met de bus kan. mensen in somalië moeten elke dag lopen naar een waterputquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:29 schreef kevtranslate het volgende:
ik moet ook altijd staan in de bus![]()
Nou, stel je voor. Een beetje lichaamsbewegingquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:29 schreef kevtranslate het volgende:
ik moet ook altijd staan in de bus![]()
Wil je niet zo vloekenquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, stel je voor. Een beetje lichaamsbeweging![]()
als hij staat, kan hij niet goed die big mac's naar binnen werken. zitten gaat makkelijker. daarover is hij een beetje gefrustreerdquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, stel je voor. Een beetje lichaamsbeweging![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:43 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
als hij staat, kan hij niet goed die big mac's naar binnen werken. zitten gaat makkelijker. daarover is hij een beetje gefrustreerd
Aha, vandaarquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:43 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
als hij staat, kan hij niet goed die big mac's naar binnen werken. zitten gaat makkelijker. daarover is hij een beetje gefrustreerd
AAAAH! MUST STOP.. THE PAIN.. MUST KILL..quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Lichaamsbeweging, lichaamsbeweging![]()
Oh maar dat weten ze al hoor....quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:45 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Begin alsjeblieft niet over MacD, ik heb dr een maandje gewerkt en je wil NIET weten hoe al die broodjes klaargemaakt worden
![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:49 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
AAAAH! MUST STOP.. THE PAIN.. MUST KILL..![]()
ooh vertelquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:45 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Begin alsjeblieft niet over MacD, ik heb dr een maandje gewerkt en je wil NIET weten hoe al die broodjes klaargemaakt worden
![]()
Zeker... kan niet wachten totdat ik weer magquote:
Lekker burgers bakkenquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:54 schreef Fisher het volgende:
[..]
Zeker... kan niet wachten totdat ik weer mag
Men neme een broodje, deze snijden we open hierop deponeren wij een klodder spuug gevolgd door een soort van genetisch gemanipuleerde hamburger.quote:
De bus opstappen is een keuze. Daarna toch kankeren over alle andere mensen in die bus blijkbaar ook.quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:55 schreef DamzkoO het volgende:
Sta je zo vroeg in een overvolle bus en heb je van die mensen die me het apezuur stinken, wat erger ik me eraan![]()
![]()
Al helemaal dat je geen kant op kan en dat 1 of ander mannetje met zn arm in de lucht zich in evenwicht probeert te houden waardoor de geur van de oksel vrijkomt![]()
![]()
Sla wat in de ochtend gevuld wordt, wordt zelfs 's avonds gebruikt, die na verloop van tijd verkleurt van groen naar bruinquote:
Nou opzich zit je erg goed in de richting... al heb ik dat bilspleet gebeuren nog niet gedaan....quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:54 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Men neme een broodje, deze snijden we open hierop deponeren wij een klodder spuug gevolgd door een soort van genetisch gemanipuleerde hamburger.
Het geheel even door de bilspleet halen, en een aantal uur verwarmen door deze op de warmhoud plaat te leggen.
Ik gok zoiets
hmmmm lekkerquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:54 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Men neme een broodje, deze snijden we open hierop deponeren wij een klodder spuug gevolgd door een soort van genetisch gemanipuleerde hamburger.
Het geheel even door de bilspleet halen, en een aantal uur verwarmen door deze op de warmhoud plaat te leggen.
Ik gok zoiets
Niet voor niets bestaat er een Klaagbaak op fok.nlquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:55 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
De bus opstappen is een keuze. Daarna toch kankeren over alle andere mensen in die bus blijkbaar ook.
Met de nadruk op nog nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:55 schreef Fisher het volgende:
[..]
Nou opzich zit je erg goed in de richting... al heb ik dat bilspleet gebeuren nog niet gedaan....
Zeg, door de bilspleet gehaalde hamburger bakkerquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat lijkt warempel wel een hamburger..
Touché!quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:57 schreef DamzkoO het volgende:
Niet voor niets bestaat er een Klaagbaak op fok.nl![]()
![]()
Ik niet, ga niet in de Mac werken.quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg, door de bilspleet gehaalde hamburger bakker
Verhip, dat is waar ookquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik niet, ga niet in de Mac werken.
De Mac is voor mietjes
en voor mensen met geen smaakquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik niet, ga niet in de Mac werken.
De Mac is voor mietjes
- sorry vatte hem verkeerd opquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:30 schreef kevtranslate het volgende:
[..]
en voor mensen met geen smaak
Whaaahahahaquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:12 schreef LaZZ het volgende:
Inderdaad, zwaar irritant, pak ook altijd de metro vanaf Sloterdijk in Amsterdam, eerst busje van Westerpark, busje is niet erg, maar de metro 50 richting GEIN!
Dude, fuckin' vol rond 8 u, klotescholiertjes, allemaal Marokkaantjes en stinken en druk en vol en warm. Aaaargh.
Gast, als je dan aankomt bij de Postjesweg etc.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:15 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
WhaaahahahaIk ook altijd met de Metro vanaf Centraal richting Weesperplein, kei-vol en druk en al die stinkies. Ik leef met je mee
![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:23 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Gast, als je dan aankomt bij de Postjesweg etc.
Fuckin' niet normaal, staat helemaal stamp dan. En loop je er tussendoor naar de uitgang, zo'n kleutertje 'ey man, ff rustig èh'.
Mja, zwaar irritant maar nooit last van die gasten. Ben toch wat langer en wat ouder èh, meestal dan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:40 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Jij hebt flinke pech dat je in West moet rondtoeren
Al die marokkaantjes die daar maar hangen en niets doen, vervolgens met iedereen ruzie zoeken.
Je zou ze es aan moeten kijken wil je graag een blauw oog![]()
Postjesweg.. wat een chaos om dan maar te zwijgen over Lelylaan![]()
Ik ken ook lui die bij McDonalds werken of gewerkt hebben en allen zeggen dat ze bij de McDonalds heel streng op hygiëne zijn, ook in de keukenquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:55 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Sla wat in de ochtend gevuld wordt, wordt zelfs 's avonds gebruikt, die na verloop van tijd verkleurt van groen naar bruin![]()
Augurken die uitdrogen, vlees dat op de grond valt en nog in broodjes wordt gezet, om nu nog maar te zwijgen over de geringe meerderheid die naar de wc gaat en vervolgens de handen niet wast maar toch weer verder gaat met het maken van de broodjes![]()
![]()
![]()
Ja, wat je noemt zijn de procedure-reglementen die gelden en daar hou je je alleen maar aan wanneer de baas dr is of inspectie langs komt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:45 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ik ken ook lui die bij McDonalds werken of gewerkt hebben en allen zeggen dat ze bij de McDonalds heel streng op hygiëne zijn, ook in de keuken
Broodjes die langer dan een kwartier hebben gelegen (wachtend op een klant) worden weggegooid
Uit bovenstaande concludeer ik dat jij maar gewoon wat zit te liegen om hier maar een 'leuk' verhaal te kunnen houden
Of je moet natuurlijk bij net dat ene filiaal werken waar alleen maar tokkies komen + werken
quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:06 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Mja, zwaar irritant maar nooit last van die gasten. Ben toch wat langer en wat ouder èh, meestal dan.Het leuke is, ik werk ook nog 's in Nieuw Sloten.
![]()
Gast, je leeft in een dorp.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:48 schreef Maikuuul het volgende:
Daarom heb ik me brommeren iederen op Fok mij maar uitlachen, maarja ik heb geen last van andere kut mensen die naast me komen stinken
Je zou niet de eerste zijn hier die een verhaal enorm aandikt om het meer sensationeel te laten lijkenquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:54 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Ja, wat je noemt zijn de procedure-reglementen die gelden en daar hou je je alleen maar aan wanneer de baas dr is of inspectie langs komt.
Voor de rest zit je daar maar in de keuken met een groep ongeschoolde hangjongeren die er alleen maar is voor eigenbelang en het geld.
Men spreke hier over Amsterdam Albert Cuyp/Zuidoost/Dappermarkt.
Heb trouwens niet gezegd dat dit het verhaal is voor IEDERE mekkie in the whole world, btw. heb ik dit verhaal niet verzonnen, wat zou ik dr mee bereiken om "ff" een verhaaltje te bedenken waar geen reet van waar is ??
![]()
Zal best, ben sinds kort actief op dit forum, dus wat voorheen gebeurde, heb ik geen weet vanquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:18 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Je zou niet de eerste zijn hier die een verhaal enorm aandikt om het meer sensationeel te laten lijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |