Het gaat omdat wat je niet leest Cuall en PC. Het feest is op 6 maart.....net als het feest van Wilma Nanninga. Bart dendert daar gewoon overheen straks.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:50 schreef cuall het volgende:
Ik weet ook niet zo goed wat ik er op moet zeggen, behalve dan dat het goed is van Bart![]()
Het gaat om wat ik niet leesquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:58 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Het gaat omdat wat je niet leest Cuall en PC. Het feest is op 6 maart.....net als het feest van Wilma Nanninga. Bart dendert daar gewoon overheen straks.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:58 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Het gaat omdat wat je niet leest Cuall en PC. Het feest is op 6 maart.....net als het feest van Wilma Nanninga. Bart dendert daar gewoon overheen straks.
Kom op PC, je kan vast wel tussen de regels doorlezen. Bart zet een hak richting Talpa en Wilma.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het gaat om wat ik niet lees
Maak jij het ff ingewikkeld![]()
Ja dat zei je er niet bijquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:04 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Kom op PC, je kan vast wel tussen de regels doorlezen. Bart zet een hak richting Talpa en Wilma.Dat vind ik het mooiste.
Hoeveel mensen met geld willen niets met Talpa te maken hebben en gaan dus naar het feestje van Bart?quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:04 schreef Mabelle het volgende:
Dan denk ik toch dat het feestje van Bart het onderspit gaat delvendaar kan hij toch nooit tegenop dat grote gedoe van Wilma in het Eventcenter en kaartverkoop via de topticket line en officiele aandacht vanuit HBB.
Ja ... daar heb je ook zeker weer gelijk inquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:11 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Hoeveel mensen met geld willen niets met Talpa te maken hebben en gaan dus naar het feestje van Bart?
(ik ben ook bang dat het minder druk word maar wie weet)
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:58 schreef MissJ. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 februari 2006 19:45 schreef kukeleku het volgende:
Het magische gala mede georganiseerd door Bart gaat niet door, dit staat op zijn website te lezen:
Beste goochelliefhebbers,
tot mijn grote spijt moet ik julie teleurstellen... Het magische gala met
onder andere Hans Klok gaat niet door.
Waarom niet? Omdat we helaas te weinig tijd hebben om alle kaarten op tijd
te verkopen. Als we een paar weken extra hadden gehad, was het allemaal wel
gelukt, maar nu zit het er niet in. Ja, ik kan wel de komende maand een
heleboel kaarten verkopen, maar dan is het gala al lang achter de rug. Ook
een beetje jammer natuurlijk:)
Met andere woorden: het is niet gelukt, en de opbrengst was nog wel voor het
Rode Kruis!
Volgende week gaan we weer iets nieuws verzinnen om onszelf mee bezig te
houden, en in de tussentijd kunnen we nadenken over Doktor Rammstein en de
Mutzketiers!
We houden jullie op de hoogte,
groetjes,
Bart
![]()
Riep je ?quote:
Ja en nee. Talpa heeft geclaimd dat Bart de naam "Hotel Big Brother", absoluut niet mag gebruiken om bijvoorbeeld reclame te maken. Maar dat mag je niet hardop zeggen en Bart mag dat ook niet hardop zeggen want over dit soort afspraken mag je niet praten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:47 schreef Kiegie het volgende:
Dus als Bart het gala enkele weken uitstelt, zou het wél lukken.
Maar dan kan hij Talpa geen loer draaien.
Dus dat hij het feest nu afblaast, betekent dat Bart het dwarsbomen van Talpa belangrijker vindt dan het goede doel.
Begrijp ik het nou goed?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |