quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:08 schreef Pappie_Culo het volgende:
stel nou dat ik hier hier neerzet wat zet ik hier dan?
quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:08 schreef Pappie_Culo het volgende:
stel nou dat ik hier hier neerzet wat zet ik hier dan?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:15 schreef Oversight het volgende:
[..]
Stel Fok heeft een onherstelbare fout gemaakt en je Adminrechten gegeven, maar niemand weet het omdat je gewoon zwart bent gebleven,..... wat doe je dan als eerste 5 dingen?
Ben benieuwd.....
dan was ik mijn hoofd af met een doekje en denk ik kutgansquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:19 schreef zhe-devilll het volgende:
stel er is een vogelgrieperige gans die vliegt in de lucht en die schijt op je hoofd
wat dan?![]()
niksquote:
Begint al goed.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:54 schreef kLowJow het volgende:
Oversight, waarschuwingen van mods negeren, berichten terug blijven zetten... weekje WFL.
Nergens, want ze leven nog.quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:07 schreef Oversight het volgende:
Stel nou dat er een Nederlands vliegtuig neerstort precies op de grens tussen Nederland en België, waar zouden ze dan de overlevenden begraven?
Als er vuur onstaat op de maan wie gaat het dan blussen??quote:
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:34 schreef yosander het volgende:
[..]
Als er vuur onstaat op de maan wie gaat het dan blussen??
De Space Cowboys natuurlijk!quote:Op zondag 19 februari 2006 20:34 schreef yosander het volgende:
[..]
Als er vuur onstaat op de maan wie gaat het dan blussen??
Nee, niemand want: er kan geen vuur op de maan ontstaan want er is geen zuurstof!!quote:
Waarom staat de zon dan in de hens?quote:Op zondag 19 februari 2006 21:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee, niemand want: er kan geen vuur op de maan ontstaan want er is geen zuurstof!!![]()
![]()
Dat weet ik niet maar, op de maan is in ieder geval géén vuur mogelijk!quote:Op zondag 19 februari 2006 21:24 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Waarom staat de zon dan in de hens?
quote:Op zondag 19 februari 2006 21:24 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Waarom staat de zon dan in de hens?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |