Heel goed, Barb. Geen halve maatregelen!quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:23 schreef Barb het volgende:
[..]
Ja, ik ben het kwijt,.
Ik heb echt in geen 12 jaar zo tegen iemand zitten schreeuwen. Wat is dat lèkker zeg!!!
Dat zouden we vaker moeten doen,.
Nu baal ik wel dat ik dinsdag niet daar dEUS ga, want in mijn woede flapte ik er dat ook ut. Flikker maar op met je kut-dEUS, ik wil je nooit meer zien!
Stom, stom, stom,.
Nah ja, niet echt stom, ik wil em ook nooit meer zien, dus dan ga ik dinsdag maar naar Hard-Fi.
Ook leuk,.
Ik ben ook niet zo van het boos en al helemaal niet van het schreeuwen. Ik ben gewoon heel flatline qua emoties, vandaar dat dit echt een big event is, een Barb die schreeuwt tegen iemand en die daarna staat te trillen van woede.quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
Eén van mijn handicaps is dat ik nooit boos ben op mensen. Ik kan me heel goed doodergeren aan types, ik kan een hekel aan ze hebben, maar boosheid komt bij mij eigenlijk nooit voor. En zelf vind ik dat eigenlijk niet zo vervelend, maar als iemand anders wel boos op mij is vindt hij/zij (nou ja, meestal zij) het heel hinderlijk dat ik niet gezellig mee ga doen.
Oww, dat is ook kut ja.quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:23 schreef Ole het volgende:
vanavond gezellig baby-praat gedaan met mijn ex
Maar goed, ik ben een beetje aan het idee gewend en ik gun hem het allerbeste.
Het staat niet bij de geredde plaatjes in MED, zag ik.quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:14 schreef Ole het volgende:
Plaatje staat ws ergens op cd-rom..
Die ga ik binnenkort even zoeken. Nu geen zin in![]()
Nou! Echootje,, zo leuk! .. we gaan wel katoenen luiers nemen... etc etcquote:Op woensdag 22 februari 2006 02:28 schreef Barb het volgende:
Twee van mijn vriendinnen zijn zwanger en ik heb echt een behoorlijke hekel aan kinderen en babies en kersverse ouders en aan ouders-to-be.
Zie dan maar eens enthousiast te zijn,.
Als ik iets doe, doe ik het goed,quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
Heel goed, Barb. Geen halve maatregelen!
dank voor de tip! Ik gooi nooit wat wegquote:Op woensdag 22 februari 2006 02:29 schreef svann het volgende:
[..]
Het staat niet bij de geredde plaatjes in MED, zag ik.
Het kan best zijn dat het gewoon nog in je Temporary Internet Files staat.
Ligt er een beetje aan of je die regelmatig weggooit.
Lekker hoor! ff alles eruit!quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:30 schreef Barb het volgende:
[..]
Als ik iets doe, doe ik het goed,.
Raad eens wie er over 2 maanden oom wordt en ook helemaal niks met kinderen heeft.quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:28 schreef Barb het volgende:
Twee van mijn vriendinnen zijn zwanger en ik heb echt een behoorlijke hekel aan kinderen en babies en kersverse ouders en aan ouders-to-be.
Zie dan maar eens enthousiast te zijn,.
Nou ja, het is beter dan vader he.quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Raad eens wie er over 2 maanden oom wordt en ook helemaal niks met kinderen heeft.
Voor hen vind ik het echt heel oprecht leuk en ik ben écht blij voor ze.quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:29 schreef Ole het volgende:
[..]
Nou! Echootje,, zo leuk! .. we gaan wel katoenen luiers nemen... etc etc![]()
Ach, het is beter dan vader hé.quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Raad eens wie er over 2 maanden oom wordt en ook helemaal niks met kinderen heeft.
Na-aper, verzin zelf wat.quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou ja, het is beter dan vader he.
Kans is aanwezig. Het is zo'n ander leven met kinderen..quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:32 schreef Barb het volgende:
[..]
Voor hen vind ik het echt heel oprecht leuk en ik ben écht blij voor ze.
Maar míjn leven wordt niet toffer door hun gedoe. Ik denk eerder dat ik nu 4 mensen kwijtraak dan dat ik er 2 bij krijg.
Nee sorry, dat ga ik al metquote:Op woensdag 22 februari 2006 02:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zullen we trouwen en kinderen maken, Barb.
Oom worden is best wel leuk, lang niet zo ingrijpend voor de verhoudingen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
The horror!quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:42 schreef svann het volgende:
[..]
Oom worden is best wel leuk, lang niet zo ingrijpend voor de verhoudingen.
Als je dat kotertje geregeld ziet zou je nog wel eens versteld kunnen staan van jezelf.
*zich een neefje herinnert.
Wat jammer dat ik hier niet op kan reageren omdat het geen semi-bikkeltijd is.quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:36 schreef Barb het volgende:
[..]
Nee sorry, dat ga ik al metMike
doen.
Zodra ie wat meer rock 'n roll is geworden.
It's all in the rock 'n roll, baby, all in the rock 'n roll.quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:15 schreef Mike het volgende:
Wat jammer dat ik hier niet op kan reageren omdat het geen semi-bikkeltijd is.
Als ik de rest van de tekst kende, had ik je aangevuld. Maar helaas. Ik ben als die veger in die reclame: ik ken alleen maar 'Getuppaaaaaaaaaaahhh...'quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:38 schreef Lamon het volgende:
..like a sex machine...
Afraders staan genoteerd.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:56 schreef broer het volgende:
O ja, als jullie ooit de kans krijgen om Orange Glow en Theux te gaan kijken: Niet! Doen!
Het was best gezellig vanavond, maar dat lag niet aan de bandjes...
Na vijf of zes concerten zou ik als semi-expert zeggen "veel!"quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:09 schreef broer het volgende:
O, en The Gathering wil ik ook eens proberen. Ze komen over een paar maanden in Nijmegen... Ik heb de zangeres en de toetsenist ooit met hun tweeën gezien, maar daar weet ik niet zo heel veel meer van. Ben wel benieuwd wat dat nu eigenlijk voorstelt.
Ik heb wel wat spellen op mijn pc staan, maar bij geen enkele ook maar in de buurt gekomen van de eindbaas.quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:13 schreef Tijn het volgende:
Ik bij de eindbaas van Need For Speed. Spannend spannend, mensen!
Kun je zo'n spel dan ook uitspelen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 03:02 schreef Tijn het volgende:
Ha, ik heb het uitgespeeld. Wat een prestaties weer op een doordeweekse woensdag.
Hoe weet jij trouwens dat mijn kat Japie heet?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:50 schreef svann het volgende:
Beetje vroeg Biene, gezien de tijd nu!
Ole, je hebt Japie maar door Felix vervangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |