quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Omdat niemand het doet. Door de week vanaf 1 uur, in het weekend vanaf 2 uur, waar je ook bent.
Mwoah, moet je iets minder selectief zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:34 schreef Lamon het volgende:
Dit topic kabbelt soms wel heel rustig verder..
Het wordt tijd voor wat nieuwe aanwas.
Er zullen toch wel een paar aangename gebruikers bijgekomen zijn de afgelopen jaren die in een topic als dit niet zouden misstaan?
OK, de eerstvolgende 'nieuwe' user die zich hier waagt, zal ik met open armen ontvangen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:38 schreef Biene het volgende:
Oh, en natuurlijk reageren op reactie's.![]()
Moet ik echt gaan graven in mijn posts?quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Niet zo zeuren, Lamon. Biene is hier net een paar maanden, en ik hou niet van te snelle veranderingen.
Maar veranderingen geven nieuwe impulsen, da's goed en kan heel inspirerend werken anders.quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
...en ik hou niet van te snelle veranderingen.
*kloon aanmaakt*quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:41 schreef Lamon het volgende:
[..]
OK, de eerstvolgende 'nieuwe' user die zich hier waagt, zal ik met open armen ontvangen.
Als de rest hier dat dan ook doet, kan het bijna niet misgaan.
Ik geloof er geen snars van.quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar veranderingen geven nieuwe impulsen, da's goed en kan heel inspirerend werken anders.
Hallo allemaalquote:
Ik mag hier zeker niet op reageren.quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:45 schreef broer het volgende:
Wel een enorm bedrag waar je het over hebt, Lamon. Maar ik snap je ook heel goed als je het gedoe niet wilt hebben.
Ik zou het zelf ook laten schieten, denk ik.
Inderdaad, want Lamon reageert niet op quotes.quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:47 schreef broer het volgende:
Sorry, ik ga niet helemaal op het huidige gesprek in, geloof ik.
Ok. Tofquote:Op woensdag 15 februari 2006 01:45 schreef Biene het volgende:
[..]
Hoi, welkom. Lamon staat daar. Met die open armen.
Zie je.quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:45 schreef broer het volgende:
Ik zou het zelf ook laten schieten, denk ik.
En voor mij ook.quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:48 schreef Lamon het volgende:
Zie je.
Ben ik toch niet helemaal gek.
Een medestander is voor mij bevestiging genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |