Koel!! Het was goed zag ik hierboven! Het kutte is dat ik een ongelukje heb gehad en niet zo mobiel ben, dus moet nog maar kijken of ik het redden naar de bierhal...quote:
Zeker! Stond alleen bij het postkantoor en er was een storing. Ben in een kwartier 3 jaar ouder geworden! Ik had nl. geen idee hoe hard het zou gaan!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:59 schreef pdiscs het volgende:
Goed bezig!
Absoluut! Echt een top dvd! Maar das mijn mening...quote:Op maandag 7 juni 2004 13:37 schreef dr_diablos het volgende:
Ik moet nog wel snel die fucking dvd halen. Is het wat?
Zeker een leuke DVD...alleen al voor het geweldige concert uit 1988.quote:Op maandag 7 juni 2004 19:51 schreef ernie09 het volgende:
[..]
Absoluut! Echt een top dvd! Maar das mijn mening...
Ik vond m ook erg goed, bevat:quote:Op maandag 7 juni 2004 19:51 schreef ernie09 het volgende:
[..]
Op de tickteservice site staat de teller nu op 'seat 4704', zoveel kaartjes zullen er dus wel ongeveer verkocht ziijn.quote:Op maandag 7 juni 2004 19:33 schreef TrentReznor het volgende:
M'n broertje heeft afgelopen zaterdag nog een kaartje gereserveerd via ticketservice en toen was t al bijna uitverkocht. Dat wil geloof ik zeggen dat er minder dan 1000 kaarten nog verkrijgbaar zijn (van de 4500), tenminste ze kunnen toch alleen zien als het in rood staat aangegeven dat het aantal kaarten nog beperkt is?
Ik heb hem gistermiddag maar meteen gekocht. Nog niet helemaal gezien maar het beloofd inderdaad veel goeds. Behalve het feit dat fucking Thom Yorke op m'n dvd zitquote:Op maandag 7 juni 2004 19:51 schreef ernie09 het volgende:
[..]
Ahaaa, nu weet ik weer waarom het me opviel, ik had er in de Oor over gelezen. Bij de kapper.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:41 schreef methodmich het volgende:
Niet Erik van den Berg napraten. Dan krijg je boze brieven van Roald van Oosten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |