quote:Ja. ik denk dat het zelfs vrij lastig is om die EP en album los te krijgen...
Op zondag 5 oktober 2003 17:18 schreef spacemangraig het volgende:
Hoe zit dat met Pilgrim/Surfer Rosa? Zijn die verkrijgbaar als dubbelalbum?
quote:Op Play hebben ze ze los,en als dubbel album. Maar dat dubbelalbum is tijdelijk niet leverbaar.
Op maandag 6 oktober 2003 00:42 schreef MadScientist het volgende:[..]
Ja. ik denk dat het zelfs vrij lastig is om die EP en album los te krijgen...
quote:hm hier in de winkels zie ik eigenlijk alleen maar de dubbelversie. en die is ook het makkelijkst om aan te schaffen lijkt me
Op maandag 6 oktober 2003 12:17 schreef spacemangraig het volgende:
Op Play hebben ze ze los,en als dubbel album. Maar dat dubbelalbum is tijdelijk niet leverbaar.
quote:Zijn ze ook.........
Op zondag 19 oktober 2003 19:00 schreef impulsje het volgende:
Totale verrassing die naam nog es tegen te komen ; dacht dat die al lang gesplit waren
quote:Dankjewel
Op zondag 19 oktober 2003 20:58 schreef DaisyDuke het volgende:[..]
Zijn ze ook.........
quote:Correctie: waren ze ook ...
Op zondag 19 oktober 2003 20:58 schreef DaisyDuke het volgende:[..]
Zijn ze ook.........
quote:Oh ja!
Op maandag 20 oktober 2003 12:29 schreef Weakling het volgende:[..]
Correctie: waren ze ook ...
quote:Hij deed hem live ook.
Op vrijdag 24 oktober 2003 14:24 schreef between_planets het volgende:
Op de cd Heathen covert Bowie het nummer Cactus van The Pixies en dat doet ie nog goed ook !!! Pixies-songs "mogen/kunnen" naar mijn idee eigenlijk niet gecovered worden. Wie kan van zulke originele nummers nog wat beters maken ? Kan ik me moeilijk voorstellen. Maar ik moet eerlijk zijn : bowie heeft dat netjes gedaan
quote:TV on the Radio heeft onlangs Mr. Grieves op onherkenbare doo wop-wijze gecoverd, je zou haast vergeten dat het een Pixies-origineel is. Niet echt heiligschennis, wel een curiosum.
Op de cd Heathen covert Bowie het nummer Cactus van The Pixies en dat doet ie nog goed ook !!! Pixies-songs "mogen/kunnen" naar mijn idee eigenlijk niet gecovered worden. Wie kan van zulke originele nummers nog wat beters maken ? Kan ik me moeilijk voorstellen. Maar ik moet eerlijk zijn : bowie heeft dat netjes gedaan
been trying to meet you...
idd gave band! En over dat vage stukje tekst, pixies hebben wel meer vage tekst.
* corc corc is een 'chien andalusian'
quote:Nada Surf heeft een geweldige cover-versie van Where is my mind opgenomen voor een tribute. Ook de Weezer-cover van Velouria is sterk.
quote:sterker nog, t is al bevestigd
Op donderdag 11 december 2003 15:23 schreef ullie het volgende:
Ze staan hoogstwaarschijnlijk op Rock Werchter 2004.
Waarschijnlijk staan The Pixies in het voorprogramma van de Red Hot Chili Peppers
quote:erg grappig mojo... alsof pixies niet headliner kunnen zijn...
Op zondag 14 december 2003 21:32 schreef Dezz het volgende:
heb met iemand gesproken van Mojo....Waarschijnlijk staan The Pixies in het voorprogramma van de Red Hot Chili Peppers
![]()
![]()
quote:zou goed kunnen (hoewel ik het niet kan nalaten te glimlachen bij de gedachte dat de Pixies in het voorprogramma van de peppers staan... it's a mad world...), hoewel dit gerucht ook ging voor een concert van rhcp in parijs, maar dat gerucht is nu officieel verworpen naar ik meen...
Op zondag 14 december 2003 21:32 schreef Dezz het volgende:
heb met iemand gesproken van Mojo....Waarschijnlijk staan The Pixies in het voorprogramma van de Red Hot Chili Peppers
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |