OMFG!!! Wat een geweldig concert. Van minuut 1 tot het einde staan genieten!! Ik vond het echt geweldig!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:03 schreef DaisyDuke het volgende:
Vond het juist zalig.. eindelijk een keer weer een band die zich niet liet verleiden tot lange pauzes of slap gelul tussen de nummers, maar gewoon deed waarvoor ze betaald worden: liedjes spelen... f*ck interactie, ik kreeg wat ik wilde: zoveel mogelijk pixies nummers in een uurtje....
Heb je Echo & the bunnymen daar toevallig ook nog gezien?quote:Op maandag 28 juni 2004 08:55 schreef green_machine het volgende:
Ik heb afgelopen vrijdag de Pixies gezien op het Hurricane festival in Duitsland. Wat een briljant optreden!!!! En wat een band! Het klopte gewoon aan alle kanten. Fantastische songs, ze hadden er zin in en wisten bovendie 20 nummers in een uur te stoppen. Man, wat goed. EEn set met louter hoogtepunten. En dan over anderhalve week weer!
Is er trouwens iemand die weet wat het voorprogramma wordt in de HMH?
Tsja, de muziek veroudert niet... de mensen daarentegenquote:Op woensdag 7 juli 2004 13:40 schreef Dante_A het volgende:
Wat isKim
dik geworden zeg...
![]()
so what...'typisch Pixies' dat rechtvaardigd nog niet het feit dat het een slechte show is.quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:35 schreef Babbelzz het volgende:
ehhhh aschkael.... dat is typisch de pixies??!!?
Big Deal...quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:40 schreef Dante_A het volgende:
Wat isKim
dik geworden zeg...
![]()
Zich hier bij aansluit..quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:46 schreef Dante_A het volgende:
Ik vond het trouwens fantastisch. Niet stoppen, gewoon dertig nummers in 90 minuten persen, doorgaan, doorgaan, doorgaan. Spelen, spelen, spelen.
Ik ben wel mijn halve stem kwijt, op twee nummers na heb ik ze allemaal keihard mee staan zingen.
![]()
Allmusic.com zegt: The band became notorious for Black Francis' motionless performances, which were offset by Deal's charmingly earthy sense of humor. The tour itself became infamous for the band's in-jokes, such as playing their entire set list in alphabetical order.quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:51 schreef Aschkael het volgende:
[..]
so what...'typisch Pixies' dat rechtvaardigd nog niet het feit dat het een slechte show is.
Maar goed als ik had geweten dat dit een standaard Pixies concert is dan had ik inderdaad minder hoog gespannen verwachtingen gehad.
The Pixies...12 jaar en 80 kilo laterquote:Op woensdag 7 juli 2004 13:40 schreef Dante_A het volgende:
Wat isKim
dik geworden zeg...
![]()
Echo & The Bunnymen kwamen niet, dus nee. Leek me wel interessant maar pech gehadquote:Op woensdag 7 juli 2004 00:14 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Heb je Echo & the bunnymen daar toevallig ook nog gezien?
Was een van de redenen waarom ik over dat festival zat te twijfelen... gelukkig maar dat ze er niet warenquote:Op woensdag 7 juli 2004 20:48 schreef green_machine het volgende:
[..]
Echo & The Bunnymen kwamen niet, dus nee. Leek me wel interessant maar pech gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |