New Pixies single?quote:Op maandag 14 juni 2004 10:10 schreef DaisyDuke het volgende:
Iemand het nieuwe (door Kim gezongen) Pixies nummer "Bam Thwok" al gehoord?
Koel, thnx!quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:31 schreef DaisyDuke het volgende:
En dit is 'm, "Bam Thwok" http://www.lr004c1741.pwp.blueyonder.co.uk/bam.mp3
(niet echt een geniale track, maar het is wel "de nieuwe Pixies"!)
Deze cd heb ik zojuist samen met de cd Pixies gekocht bij van Leest in Apeldoorn.quote:Op zondag 21 december 2003 14:20 schreef DaisyDuke het volgende:
De cd heet "Death to the Pixies; we're better"... en behalve in mijn eigen cd-collectie heb ik 'm sinds eind jaren negentig nooit meer ergens gezien!
En ook bedankt, ben nu aan t luisterenquote:Op woensdag 16 juni 2004 15:31 schreef DaisyDuke het volgende:
En dit is 'm, "Bam Thwok" http://www.lr004c1741.pwp.blueyonder.co.uk/bam.mp3
(niet echt een geniale track, maar het is wel "de nieuwe Pixies"!)
oh, als iemand nog wat kaartjes kwijt moet... vriend van mij was nogal traaaag met kaartjes bestellenquote:Op maandag 14 juni 2004 18:24 schreef Enzo500 het volgende:
Het is inmiddels uitverkocht.
Ik heb er 2 als je ze wil hebben. Was een misverstand tussen een kennis en mijzelf. Het kwam er op neer dat we allebei kaarten hadden gehaald. Ik hoef er niets aan te verdienen dus voor ¤ 33,- + ¤ 3,30 res. kosten per kaart mag je ze hebben.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:41 schreef MadScientist het volgende:
[..]
oh, als iemand nog wat kaartjes kwijt moet... vriend van mij was nogal traaaag met kaartjes bestellenen viste dus achter het welbekende net
cool! check je mailquote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:26 schreef ernie09 het volgende:
ernie09@hotmail.com als je nog interesse hebt.
In de Metro stond dat Snow Patrol in het voorprogramma staat.quote:Op maandag 28 juni 2004 08:55 schreef green_machine het volgende:
Ik heb afgelopen vrijdag de Pixies gezien op het Hurricane festival in Duitsland. Wat een briljant optreden!!!! En wat een band! Het klopte gewoon aan alle kanten. Fantastische songs, ze hadden er zin in en wisten bovendie 20 nummers in een uur te stoppen. Man, wat goed. EEn set met louter hoogtepunten. En dan over anderhalve week weer!
Is er trouwens iemand die weet wat het voorprogramma wordt in de HMH?
Bah, wat heeft Snow Patrol daar nou weer te zoeken?quote:Op maandag 28 juni 2004 23:56 schreef Enzo500 het volgende:
[..]
In de Metro stond dat Snow Patrol in het voorprogramma staat.
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:12 schreef placebeau het volgende:
Vielen wat tegen op Werchter. Ze speelden de verzamelCD perfect na, zonder afwijken. Geen langere intro\\\'s, geen outro\\\'s, geen beweging op het podium of inb de muziek. Aan het eind probeerden ze wel iets, maar dat liep wat mis.
Nu, ik ben toch blij van ze eens live te hebben gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |