Ik krijg het wel uit je hoor, geef maar toequote:
Mwaoh, zo-zoquote:
Omdat ze niet vreemd mag gaan van mequote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:31 schreef renz0r het volgende:
Sinds wanneer neuken wij niet meer voor het slapen gaan?![]()
![]()
![]()
quote:
Oooh, scherp!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:43 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Omdat ze niet vreemd mag gaan van me
En van mij ook niet, dus hebben we een dilemmaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:43 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Omdat ze niet vreemd mag gaan van me
Sinds wanneer schrijf je mod met hoofdletters?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:52 schreef renz0r het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij MOD of heb ik iets gemist![]()
Altijd al gedaan >:Oquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:55 schreef Litso het volgende:
[..]
Sinds wanneer schrijf je mod met hoofdletters?
Durf ik nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:58 schreef frenzy2003 het volgende:
kuttopic,gastslotje aub.
Zullen we maar een beetje afwisselen? Zijn we alle drie blijquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:46 schreef renz0r het volgende:
[..]
En van mij ook niet, dus hebben we een dilemma
Litso is tof! Hij is genadevol en zal dit topic laten doodbloeden naarmate de nacht verstrijktquote:
Op bagger mag je altijd een gastslotje zetten.quote:
Aan de tussen tijden van de posts van TS maak ik op dat hij niet écht uithoudingsvermogen heeft?quote:
Dan zou ik op z'n minst een duidelijke foto uitzoeken.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:11 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
En stiekem uitprinten en boven je bed hangen he, smeerlap !
Ik ga zo weer terug naar bed.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:05 schreef renz0r het volgende:
[..]
Litso is tof! Hij is genadevol en zal dit topic laten doodbloeden naarmate de nacht verstrijkt
Echt?quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:09 schreef NJ het volgende:
[..]
Op bagger mag je altijd een gastslotje zetten.
Het merendeel daarvan komt nooit meer op Fok!quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[afbeelding]
Kan er nog steeds niet over uit dat iemand mij op deze lijst heeft gezet.
Mijn! Held!quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[afbeelding]
Kan er nog steeds niet over uit dat iemand mij op deze lijst heeft gezet.
Tuurlijk. Alleen als ze gaan klagen mag je zelf de teringzooi opruimen tot de eerste ONZmod komt.quote:
Hoe zou dat nou komenquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:13 schreef NJ het volgende:
[..]
Het merendeel daarvan komt nooit meer op Fok!
Vond m recentelijk in een van mijn eigen baggertopics van een paar jaar terugquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:13 schreef Litso het volgende:
[..]
Mijn! Held!
Eeuwige dank!
Dit plaatje zoek ik al minstens 2 jaar!
Ik wacht nog wel even tot ik zeker weet dat ik dit aandurfquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:13 schreef NJ het volgende:
[..]
Tuurlijk. Alleen als ze gaan klagen mag je zelf de teringzooi opruimen tot de eerste ONZmod komt.
Volgens mij is dit van ver voor jou tijdquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:17 schreef renz0r het volgende:
Leuk lijstje....Al is die veels te kort
Aan de namen te zien welquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:19 schreef Litso het volgende:
[..]
Volgens mij is dit van ver voor jou tijd
Maar je hebt gelijk, er missen namen.quote:
Blapiet en leChuck komen nog maar sporadisch op Fok en dan niet eens in ONZ.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Maar je hebt gelijk, er missen namen.
onder andere
Graskakker
Blapiet
Captain_le_chuck
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |