Ow, dat is lekker danquote:Op donderdag 6 april 2006 10:58 schreef Burbo het volgende:
In [TK] Radeon X700 256MB videokaart gekocht, betaald, nooit ontvangen. Verkoper één keer mobiel gesproken, vanaf toen continu voice-mail.
Geen track&trace-nummer?quote:Op donderdag 6 april 2006 12:09 schreef Burbo het volgende:
Inderdaad. Ik ging er vanuit dat het wel goed zat omdat hij hier al iets succesvol had verkocht , én het ook opgehaald kon worden. Verder heb ik ook z'n rekeningnummer en mobiel nummer, dus ik hoop dat ik daar nog wat mee kan. Overigens kan het ook gewoon toeval zijn, dat het pakketje verdwaald is oid, hij claimt namelijk wel dat hij het heeft verzonden. Maar omdat het al een paar weken terug is verzonden begin ik toch wel argwaan te krijgen.
Had ik ook al om gevraagd, maar toen kreeg ik:quote:
En toen zei jij natuurlijk: dan krijg je standaard een gestempeld bonnetje met een nummer erop (zonder is niet mogelijk) en dát nummer wil ik hebbenquote:Op donderdag 6 april 2006 12:16 schreef Burbo het volgende:
Had ik ook al om gevraagd, maar toen kreeg ik:
EEuh wat voor nummer?
Ik heb het gewoon op de normale (goedkoopste) verzonden.
5.50¤ porto op de doos en afgegeven bij het postkantoor.
Zo doe ik het altijd en heb hiermee nog nooit problemen gehad.
Bij het verzenden krijg je altijd een bonnetje waarop bevestigd wordt dat je het hebt verzonden, hierop staat ook een Track&Trace nummer, als je dat op internet invult dan kun je zien waar het pakje zich ongeveer bevindt. Dit nummer begint met 2S of 3S. Ik hoop dat ik hem dan morgen binnen heb, meestal is het namelijk al binnen een dag.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En toen zei jij natuurlijk: dan krijg je standaard een gestempeld bonnetje met een nummer erop (zonder is niet mogelijk) en dát nummer wil ik hebben
Oei, ik val door de mandquote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 13:22 schreef Boe. het volgende:
Of je blijft gewoon met je poten van mijn on-topic post af.
En dan moet je al helemaal optiefen met je "" smiley.
zeg kneus, mail dr lekkerquote:Op donderdag 6 april 2006 13:22 schreef Boe. het volgende:
Ik neem aan dat je het tegen mij hebt? Mooi, gedraag je een beetje als je wilt dat ik naar je luisterquote:Op donderdag 6 april 2006 13:22 schreef Boe. het volgende:
Wat wil je weten, zijn adres gegevens?quote:Op donderdag 6 april 2006 18:54 schreef Burbo het volgende:
Weet iemand wat ik nog kan doen? Ik heb immers wel z'n rekeningnummer.
Als je het echt wantrouwt, open een topic op www.internetoplichting.nl of kijk er op z'n minst even rond... ze hebben daar vaak erg goede tips!!!quote:Op donderdag 6 april 2006 18:54 schreef Burbo het volgende:
je kunt in een uiterst geval aangifte doen bij de politie. mochten er meer klachten binnenkomen zullen ze zeker een onderzoek instellen.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:54 schreef Burbo het volgende:
Dan weet je waarschijnlijk ook z'n naam? Je weet dat 'ie in Eindhoven woont, heeft 'ie een redelijk unieke achternaam? Kijk eens op sites waar je omgekeerd kan zoeken (op telefoonnummer dus). Google inderdaad op z'n emailadres, naam of telefoonnummer, wie weet staat 'ie ergens als contactpersoon op een website bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:54 schreef Burbo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |