WAAR SLAAT DIT NOU OP, hoezo geen hoesjes, en hoezo dvd kapot, en had van xxx nog een kopie gemaakt, en helemaal geen probleem meequote:Op dinsdag 4 april 2006 17:51 schreef haagse_elfje het volgende:
KOOP NOOIT IETS BIJ MTV!!!!!
hij wil dus niet mijn geld terug geven, terwijl hij pakt zijn dvd's in een soort plastic tape, nu heb ik geld betaald voor een dvd die het niet meer doet en de andere doet het wel maar ze hebben alle twee geen hoesjes!!! dankjewel KLOOTZAK!
Zo kunnen we nog wel effe doorgaan, misschien heb jij zelf wel bovenop het pakketje gestaan, of van de trap gegooit of iets dergelijksquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:57 schreef haagse_elfje het volgende:
dude, hier kom je echt niet ver mee...
ik doe hier geen zaken bijna... ik ben niet zo kansloos als jouw, ik stuur mijn spullen netjes in bubbel envelop....
zelfs al zou het in een bubbeltjes envelop zitten, dan kan het nog wel kapot gaatquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:31 schreef Brentmeister het volgende:
Een dvd die in een hoesje zit hoeft echt niet in een bubbeltjes envelop, kom nou.Mag wel natuurlijk
![]()
Hier deze discusie met mvt verder.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:54 schreef haagse_elfje het volgende:
tis al goed met je, die ene dvd pleur ik wel in de prullenbak voor die andere koop ik wel een nieuwe hoes, sorry als jij dit GOED inpakken noemt, vraag ik me af waar jou intelligentie zit.... als ik dvd's op stuur doe ik ze netjes in een bubbeltjes envelop, jij hebt een of andere vage plastic tape.... er zit geen enkele vorm van ondersteuning in... die dvd';s hoeven maar een keer zacht te vallen en ze hebben 100% kans op kapot gaan...
hier mensen dan weet je koop niks bij deze klootzak
KOOP NOOIT IETS BIJ MTV!!!!!
hij wil dus niet mijn geld terug geven, terwijl hij pakt zijn dvd's in een soort plastic tape, nu heb ik geld betaald voor een dvd die het niet meer doet en de andere doet het wel maar ze hebben alle twee geen hoesjes!!! dankjewel KLOOTZAK!
hij bedoelt mijquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waar? en wie is mvt?Is dat zoiets als Shoalin?
quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:53 schreef ElisaB het volgende:
Zo, adem in, adem uit....
Ik vind het prima als jullie hier een robbertje vechten, maar hou het wel een beetje fatsoenlijk, ander ga je maar gezellig mailen of bellen
ik heb een mailtje gestuurd, weet je... het is een risico en ik heb het risico gelopen, kan er weinig aan doen... next time better...quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:35 schreef Gunner het volgende:
dvd's zonder enige bescherming (envelop) opsturen? Als mij dat zou overkomen dan krijgt de verzender toch even een vriendelijk emailtje van mij, dat is toch niet normaal? Dat je goedkoop wilt versturen okay, maar op zo'n cheap-ass manier?
Zoals ik al zei, ik kan er ook niks aan doen, het kan 100 keer goedgaan, dit keer blijkbaar dus nietquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:38 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik heb een mailtje gestuurd, weet je... het is een risico en ik heb het risico gelopen, kan er weinig aan doen... next time better...
het zijn dvd doosjes, die kunnen best wel wat hebben, als het in een bubbeltjes enveloppe had gezeten, en iemand gaat erop staan of iets dergelijke, dan heeft het net zo goed veel te lijdenquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:58 schreef Gunner het volgende:
mtv, zo versturen is eigenlijk diep triest, maar dat terzijde
De TPG gaat doorgaans niet op pakketjes staan dus daar hoef je ook geen rekening mee te houden. Het is wel waar dat ze soms niet zo voorzichtig doen dus je moet 't wel een beetje fatsoenlijk verpakken, mijns inziens is een stukje tape niet erg fatsoenlijk. Maar hopelijk hebben een paar mensen hiervan geleerd dan is het niet voor niets geweest.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:04 schreef mtv het volgende:
[..]
het zijn dvd doosjes, die kunnen best wel wat hebben, als het in een bubbeltjes enveloppe had gezeten, en iemand gaat erop staan of iets dergelijke, dan heeft het net zo goed veel te lijden
Paar doosjes met tape er om heen neem ik aanquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:25 schreef Brentmeister het volgende:
Ze zaten toch in doosjesHoe kan je een dvd nou verpakken in een stukje tape
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |