Vers zweet.
Mannenzweet verbetert het humeur van vrouwen aanzienlijk.
Mannenzweet verbetert het humeur van vrouwen aanzienlijk. Laat het okselsnuiven een aanvang nemen: mannelijk zweet beïnvloedt het humeur van vrouwen positief, zo blijkt uit een nieuwe studie. Mannen, flikker uw deodorant in de vuilnisbak. Een natuurlijke zweetgeur kan uw kansen bij het andere geslacht aanzienlijk doen toenemen. Dat lijkt althans een studie door de universiteit van Pennsylvania aan te tonen. Geleerden verzamelden zweetstalen van onder de oksels van mannen die vier weken lang geen deodorant hadden gebruikt. De extracten werden gemengd en vervolgens op de bovenlip aangebracht bij 18 vrouwen tussen de 25 en de 45. Beter humeur, minder stress Vervolgens werd de vrouwen gevraagd gedurende zes uur de evolutie in hun gemoedstoestand te beoordelen volgens een vaste schaal. Uit de resultaten blijkt dat iets in het zweet de stemming van de vrouwen deed verbeteren, hun stress deed afnemen en ook van invloed was op hun menstruatiecyclus.Of deze...
http://www.niburu.nl/index.php?showarticle.php?articleID=5256 En anders.. mja, als het maar mannelijk is, en niet té overheersend. Vooral niet van de verte te ruiken... Ik vind een bepaalde douche gel voor mannen van adidas echt
![]()
, maar aangezien ik dat niet voor mezelf koop, weet ik ook niet echt precies welke het is..
![]()
Een grijze fles, met de dop een beetje naar rechts.. Maar hier heb je ook niks aan..
![]()
Anders is er nog altijd geurtje dat ik ook lekker vind.. geen idee hoe het heet, erg bekend.. fles is een zilver bolletje, met wat oranje details.. Jaaa, ben weer lekker genuanceerd vandaag. Maarja,die ruikt lekker.
Er is vast wel iemand die weet welke ik bedoel...
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."