Ik ben inderdaad wel eens wat van die kastjes tegen gekomen! Weet iemand toevallig de naam van de kastjes ? (zoek wat makkelijker)quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:01 schreef Schorpioen het volgende:
Wil je dat kunnen, dan heb je een router nodig met voip functionaliteit of anders een los kastje dat je via ethernet aan het internet kan hangen (daar kun je dan een of meerdere analoge telefoons op aansluiten).
Da's idd wel gek danquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:50 schreef myz het volgende:
was dat maar war dat admin het was... Alle standaard dinge die ik kon bedenken heb ik al geprobeerd.... Het raare is ook dat over staat dat die dingen zonder ingestled password worden geleverd.....
Ik ging naar de site van Linksys voor de support. Daar word je dus doorverwezen naar de site van Sipura. Heb ff de handleiding gechecked. Er staat idd dat er geen wachtwoord op zit, alleen de usernames "admin" en "user". Vaag...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:01 schreef myz het volgende:
Ook dat helpt niet.
heb vandaag ook al linksys support gebeld en die gasten aan de lijn wist me te vertellen dat dat ding niet eens door linksys verkocht werd! Maar overal in de beschrijving, op de doos en op hun website staat het zelfs.
Maar ze wisten niets van het product af
Ah, dat wou ik net voorstellen..telaatquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:15 schreef myz het volgende:
Ik heb net het ding doormiddel van een telefoon een factory reset gegeven en hij blijft om een pass vragen...
quote:How do I change Admin web access (http) to yes or no from the phone?
A: Go to IVR (voice menu) and option 723646# Enable web admin access= "1", disable= "0"
it at a later time -since admin web access is now disabled (not accessible)
This is useful, if you had set it to "No" from the web, and want to enable
Enable is aan ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:27 schreef myz het volgende:
De webaccess staat aan dat heb ik gecontroleerd via de telefoon. enable is aan bij mij. of ben ik nu het pad ff kwijt ?
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:33 schreef myz het volgende:
Ieder geval bedankt voor het mee denken SuperrrTuxxx
Ik ga maar slapen en morgen linksys verveelen denk ik...
Hallooo daar!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:42 schreef Ou-Tannu het volgende:
dat die al gebruikt was kreeg ik ook t idee al van,
Hoi SuperrrTuxxx![]()
mischien was iemand anders wel al niet tevreden over t productquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hallooo daar!![]()
Ja nu het over gebruikt gaat, klinkt dat niet eens zo heel erg raar.
Tja en dan gewoon weer verkopen klinkt slim, maar je kan ook weten dat die klant dan ook weer gaat klagen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:55 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
mischien was iemand anders wel al niet tevreden over t product
sja als ze niet controleren als dr een passwd op staat wel jaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Tja en dan gewoon weer verkopen klinkt slim, maar je kan ook weten dat die klant dan ook weer gaat klagen.
Da's stom dan.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:59 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
sja als ze niet controleren als dr een passwd op staat wel ja
Heb je hier niets aan:quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:27 schreef myz het volgende:
Na diversen tenten gebeld te hebben die allemaal onzin hebben lopen uitkramen van dat het normaal is dat er een passwoord word gevraagd heb ik toch nog wat mail van Sipura zelf mogen ontvangen. Zij komen niet verder dan dat het ding al eens is gebruikt en dat ik het niet aan de praat ga krijgen. Dus ik ga het ding fijn terug sturen en hopen dat ik een goeie nieuwe krijg.
Dat had ik al geprobeerd zonder succes. Volgens de support van sipura kan er ook een pass worden in gezet die je er niet meer uit krijgt. Dit doen bijv. VOIP aanbeider die dingen verkopen aan hun klanten....quote:Op zondag 19 februari 2006 00:09 schreef Schorpioen het volgende:
Heb je hier niets aan:
http://forums.whirlpool.n(...)hive.cfm/281921.html
Wasda nou weer dat je die er niet meer uit kan krijgen.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:39 schreef myz het volgende:
[..]
Dat had ik al geprobeerd zonder succes. Volgens de support van sipura kan er ook een pass worden in gezet die je er niet meer uit krijgt. Dit doen bijv. VOIP aanbeider die dingen verkopen aan hun klanten....
Ook met een reset naar de fabrieks instellingen blijft dat in het ding staan. Dat blijkt ook wel want heb dat ding al tig keer gereset.
Maar toch bedankt voor je url
Die dingen kunnen ge-autoprovisioned worden, dan gaan ze als je ze aanzet automatisch settings ergens vandaan downloaden. Dat wordt door veel providers gebruikt. Blijft dat wachtwoord er ook instaan als je hem reset als hij niet aan een internetverbinding hangt?quote:Op zondag 19 februari 2006 00:39 schreef myz het volgende:
[..]
Dat had ik al geprobeerd zonder succes. Volgens de support van sipura kan er ook een pass worden in gezet die je er niet meer uit krijgt. Dit doen bijv. VOIP aanbeider die dingen verkopen aan hun klanten....
Ook met een reset naar de fabrieks instellingen blijft dat in het ding staan. Dat blijkt ook wel want heb dat ding al tig keer gereset.
Maar toch bedankt voor je url
Als ik het goed heb gegrepen moet dat ding dan om een pawoord vragen als je hem wil resetten.quote:Op zondag 19 februari 2006 11:31 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Die dingen kunnen ge-autoprovisioned worden, dan gaan ze als je ze aanzet automatisch settings ergens vandaan downloaden. Dat wordt door veel providers gebruikt. Blijft dat wachtwoord er ook instaan als je hem reset als hij niet aan een internetverbinding hangt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |