Het Topic is nog lang niet klaar hoor!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:51 schreef Soap het volgende:
Hé kijk hij loopt de deur door![]()
WhopWhop!!
En we hebben een winaarrrrrrrr ^^^^^^![]()
![]()
![]()
Jawel, let maar op dit is niet meer te toppenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:53 schreef faberic het volgende:
[..]
Het Topic is nog lang niet klaar hoor!
Een bal kan ook hol zijnquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:33 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Hé, wat is die bal bol!
Euhm, ik snap hem niet helemaal... nogal in het Engels is "quite", en dat spreek je niet uit als cut... toch?quote:
Prachtigquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:25 schreef Agiath het volgende:
De Computer loopt daardoor erg hard vast....
Zo dan
Zeldzaam slecht, inderdaad.quote:
Ook dat is zeldzaam slecht....quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:24 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Het is helemaal niet kut, maar een top pik.
Of gewoon op dit niveau blijven en de naam veranderen in Centraal Seth Gaaikema Topic.quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:42 schreef Nembrionic het volgende:
Als we het trouwens over ingenieuze woordspelingen gaan hebben kunnen we beter het topic hernoemen naar Herman Finkers...want hij is de koning op dat gebied.
Dan gewoon zo laten er een dik slot op hangenquote:Op woensdag 15 februari 2006 08:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Of gewoon op dit niveau blijven en de naam veranderen in Centraal Seth Gaaikema Topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat vandaag helaas niet door
Gastquote:Op woensdag 15 februari 2006 08:54 schreef gebruikersnaam het volgende:
mijn buurman komt uit sneek.
Spreek je SNEEK op zijn engels uit, dan zeg je SNAKE.
SNAKE betekent SLANG in het Nederlands.
SLANG in het engels betekent een soort van DIALECT.
En DIALECT spreken ze in SNEEK
de reactie....quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ook dat is zeldzaam slecht....
Áls je al een grapje van dhr. A. van Duijn jat, doe het dan goed...quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:55 schreef zatoichi het volgende:
Een nietmachine niet en een naaimachine niet!
Hij heet gewoon van Duin hoor.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:59 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Áls je al een grapje van dhr. A. van Duijn jat, doe het dan goed...
"Een naaimachine naait en een nietmachine niet"
Als zeven zeven zeven zeven, zeven zeven zeven zeven!quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:06 schreef doppelgänger het volgende:
ik snap werkelijk geen reet van de OP, dus... dan maar deze
Als achter vliegen vliegen vliegen vliegen vliegen vliegen achterna.
Dat waren mooie beelden, Storm.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:22 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ligt er sneeuw, Storm?
Volgens mij is het een wervel, Storm!
Mooi pak, heb je dat uit de Desert, Storm?
Wat zeg je Storm, in een glas water?
Engelsen zijn raar:quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:54 schreef gebruikersnaam het volgende:
mijn buurman komt uit sneek.
Spreek je SNEEK op zijn engels uit, dan zeg je SNAKE.
SNAKE betekent SLANG in het Nederlands.
SLANG in het engels betekent een soort van DIALECT.
En DIALECT spreken ze in SNEEK
Kan wel wezen, maar die andere (een nietmachine niet en een naaimachine niet) vind ik gewoon beter.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:59 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Áls je al een grapje van dhr. A. van Duijn jat, doe het dan goed...
"Een naaimachine naait en een nietmachine niet"
Nee, hij heet geen Van Duin.quote:
Ghihihih, hé Storm, loop es ff door!quote:
Ik denk dat het te ingewikkeld is voor de meeste mensenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:53 schreef faberic het volgende:
[..]
Het Topic is nog lang niet klaar hoor!
Kijk eens aan, een Bassie & Adriaan fan, ventilatorquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:57 schreef Keltie het volgende:
[..]
Engelsen zijn raar:
Ze zeggen Striet,
Schrijven Street,
Bedoelen Straat.
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |