Lekker jezelf te pletter rijden. Zorg je dan dat je alleen jezelf om een boom vouwt, en geen andere weggebruikers? Bedanktquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:37 schreef Vampz het volgende:
Dan denk je dat je alles gehad hebt, wat een GRAFTAK dag vandaag, en dat op gvd valentijnsdag!!
Tot 12 uur vanmiddag, na het sporten voelde ik me echt SUPER, maar toen, geouwehoer met je fokking ex, en dan verteld je ex ineens iets waar je bek van open staat, iets over een vriend - wat ik liever voor mij houd omdat het echt heeel erg persoonlijk is - en nu ik dit weet kan ik die vriend niet meer met een cool hoofd zien, mijn god wat een gezeik.
En vervolgens verwacht je ex dat je er gewoon normaal over doet en net doet alsof er niks aan de hand is, WAAROM IN GODSNAAM VERTEL JE HET MIJ DAN?!?!?!
wat ene KUTZOOI, ik ga lekker zuipen en met een vriend een stuk rijden met de auto...
echt, hoe erg kan een dag zijn!
mag hopen dat je dat toch wel begrijpt,quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:41 schreef FlyingFox het volgende:
Eerst een topic openen, en dan de helft voor je houden. Laf hoor.
ik ga zelf niet rijden natuurlijkquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:42 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Lekker jezelf te pletter rijden. Zorg je dan dat je alleen jezelf om een boom vouwt, en geen andere weggebruikers? Bedankt![]()
Heeft hij je ex gepaald, terwijl jullie nog iets hadden? Mag je wel gewoon zeggen hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:43 schreef Vampz het volgende:
[..]
mag hopen dat je dat toch wel begrijpt,
en ja ik ga ook zeker met die vriend praten, maar ik had een deel van het verhaal al gehoord maar dit deel dus nog helemaal niet, het komt ook zwaar onverwachts... ik hoop maar dat het niet waar is maar ik vrees toch van niet...
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:44 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Heeft hij je ex gepaald, terwijl jullie nog iets hadden? Mag je wel gewoon zeggen hoor
Ik ben nooit een echte vriend van je geweest lamlulquote:
waarom denk je dat ik heb uitgemaakt?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben nooit een echte vriend van je geweest lamlul
ps: dat mokkel van jou bakt er niet veel van tussen de lakens![]()
Mensen die dag (en evt nacht) voor je klaar staan mocht het nodig zijnquote:Wie zijn je vrienden?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:52 schreef Vampz het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik heb uitgemaakt?
I agreequote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:41 schreef FlyingFox het volgende:
Eerst een topic openen, en dan de helft voor je houden. Laf hoor.
huh? daar stond hij toch al? of heb ik het nou fout gezien?quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:43 schreef Vampz het volgende:
[..]
en ja ik ga ook zeker met die vriend praten, maar ik had een deel van het verhaal al gehoord maar dit deel dus nog helemaal niet, het komt ook zwaar onverwachts... ik hoop maar dat het niet waar is maar ik vrees toch van niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0023
voss,quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:26 schreef ChicaneBT het volgende:
Wie van je vrienden van Fok! is het geweest?
quote:
Ik heb een rustdag ingelast, zit lekker de hele dag kansloos te fokken, en straks lekker voetbal kijken met een jointje. Post dus nogal veel.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:07 schreef Dobbelstein het volgende:
hey "heiden6' ik zoe jouw ook overal zeg haha
Je had een deel al wel gehoord maar dit deel niet?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:43 schreef Vampz het volgende:
[..]
hij heeft haar idd geneukt, dat is niet zo het probleem....quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:21 schreef Molluck het volgende:
[..]
Je had een deel al wel gehoord maar dit deel niet?
Die vriend heeft haar geneukt, maar je wist niet dat het anaal was?
wat nou? wordt het in een keer te persoonlijk ofzo?quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:29 schreef MiestOr het volgende:
schopje naar ONZ aub...
behalve ik danquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:33 schreef Vampz het volgende:
[..]
wat nou? wordt het in een keer te persoonlijk ofzo?![]()
En nee ik weet niet of ze nu aids heeft, daar had ik nog niet eens aan gedacht, maar ik ga gelijk zo'n aids-test regelen, die in afrika zijn aardig goed toch ofniet?
Of heeft iemand misschien een telefoon nummer hierzo? dan ga ik morgen gelijk ff bellen!
Ik moet zeggen ik voel me echt stukken beter nu iedereen zo intensief met mij meedenkt!
Fok! is echt top! Hulde![]()
Ik ken Fok niet meer terugquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:33 schreef Vampz het volgende:
Ik moet zeggen ik voel me echt stukken beter nu iedereen zo intensief met mij meedenkt!
Als je begrip en medeleven wilt dan moet je dit soort dingen in R&P gaan posten en niet hierquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:43 schreef Vampz het volgende:
[..]
hij stond ook in R&P...quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:10 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Als je begrip en medeleven wilt dan moet je dit soort dingen in R&P gaan posten en niet hier
Overigens kan iedereen met een beetje fantasie wel zo ongeveer opmaken wat er tussen jouw ex en die inmiddels ex-vriend van je is gebeurd gezien de informatie die je geeft
Vampz weet een geheimpje! Vampz weet een geheimpje!quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:38 schreef Vampz het volgende:
hij stond ook in R&P...
en dat is juist het leuke, want wat iedereen nu denkt, IS HELEMAAL NIET GEBEURT BWAHAHHAHAHA!!
Ik neem het probleem nog serieus alleen het topic niet echt meer neequote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:29 schreef NoBody122 het volgende:
ik denk idd niet dat TS zn eigen topic serieus neemt
ik ook niet meer trouwens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |