Waarom?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:24 schreef Camplo het volgende:
Als je grafische toepassingen gaat gebruiken toch de Pentium pakken.
Jij vraagt: "wat is de uitkomst van 1+1?"quote:
Loop niet zo te bashen, ik stel een praktische vraag, die reviews zeggen ook lang niet alles.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:31 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Jij vraagt: "wat is de uitkomst van 1+1?"
Camplo antwoordt: "2"
Jij vraagt: "waarom?"
Niet vragen dus.
Het antwoord klopt gewoon. Als je er verstand van had zou je deze vraag niet stellen, als je iemand die er wel verstand van heeft gaat
vragen "waarom", dan krijg je een technisch antwoord waar je geen zak van snapt, anders zou je er wel verstand van hebben.
Duidelijk?![]()
Sommige programma's, zoals die van Adobe (Premiere, Photoshop) zijn geoptimaliseerd voor Intel Pentium's.quote:
Ik word hier zo ziek van he. Een vraag stellen en vervolgens in discussie gaan over het antwoord. Flikker dan een eind op met je kutvraag als je het antwoord niet vertrouwtquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:35 schreef idiotforaliving het volgende:
[..]
Loop niet zo te bashen, ik stel een praktische vraag, die reviews zeggen ook lang niet alles.
![]()
Nuttig, thanxquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:42 schreef Ablaze het volgende:
[..]
Sommige programma's, zoals die van Adobe (Premiere, Photoshop) zijn geoptimaliseerd voor Intel Pentium's.
Ik denk trouwens niet dat het heeel veel uitmaakt.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:42 schreef Ablaze het volgende:
[..]
Sommige programma's, zoals die van Adobe (Premiere, Photoshop) zijn geoptimaliseerd voor Intel Pentium's.
Pleur op Eppo.quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:24 schreef Camplo het volgende:
Als je grafische toepassingen gaat gebruiken toch de Pentium pakken.
Ik proef... Frustratie.. ik zie een visioen, ik zie alt F4.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:46 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
[..]
Pleur op Eppo.
Dit was precies hetzelfde antwoord
[..]
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:04 schreef Enlightenment het volgende:
Als het je gaat om rendering: neem een Athlon 64 X2 3800+ Dual core processor.
Veel video-processing applicaties zijn enkel geoptimaliseerd voor Intel (netburst en Hyperthreading). Het leuke van AMD's DualCore processors is dat ze doen alsof ze Intel Hyperthreading ondersteunen. En opeens doen ze het een stuk beter.
Maar Dual Core is sowieso sneller. Hangt er alleen vanaf of dit binnen je budget ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |