gezelligquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:47 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
1tje maar? Er zit een wei tussen mijn oude wiskunde leraar, tegenover de basisschool (500 meter ofzo) woont leraar maatschappijleer en dan iets verder (1.5 km ofzo) woont leraar engelsen dat in een buurtschap met nog geen 1000 man
oh en er woont ook nog leraar natuur/schei/wiskunde bij ons in de buurtschap maar die geeft alleen op andere locatie les
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wel jij
das niet eerlijk tegenover hem he
maar een lerares schuin achter jou??
omg daar moet ik niet aan denken
Sommige leraren proberen dan ook nog een gesprek te beginnenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:48 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
zeg dat welen kom ze meestal nog tegen op de fiets ook
sommige leraren bij ons op school wil je echt niet tegenkomen op de fietsquote:
ze zeggen gelukkig alleen nog hoiquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:49 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Sommige leraren proberen dan ook nog een gesprek te beginnen
oh echt welquote:
waar doe je het over?quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:49 schreef carmiie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en dan komt ze ook altijd tijdens zw een praatje maken zo van : en hoe gaat het nou, lukt het met je huiswerk ( als ik gaap ) hoelaat ben jij gister naar bed gegaan, ik zag nog heel laat licht branden
aaaargh!!![]()
Ik vind het wel leuk als ik mijn eigelijk leraar eens tegen kom, ik werk immers, dus ik heb er verder geen last meer vanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:49 schreef B_BOY het volgende:
[..]
afschoppen.
kraaienpoten strooien
omver rijden.
Dat valt dan nog wel meequote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:50 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ze zeggen gelukkig alleen nog hoi
Maar poging misslukt?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:49 schreef carmiie het volgende:
[..]
sommige leraren bij ons op school wil je echt niet tegenkomen op de fiets![]()
ik reed laatst wel bijna een lerares aan op de fiets![]()
Dan fiets je toch een andere route?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:50 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ze zeggen gelukkig alleen nog hoi
[..]
oh echt weldat zijn nou niet echt de mensen die je wil tegen komen als je nog naar school fietst
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Argggggg daar zal ik een hekel aan krijgen
![]()
ik had der er gelijk uit getrapt
![]()
nja bij mij is het niet zeker tot hoe laat. Ik krijg sochtends een opdracht om een bepaald logo te maken, zodra die af en goedgekeurd is mag ik naar huis. En afgelopen keren was dat steeds rond 10uurquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:44 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik tot kwart voor 1
heb ik de 1e 3 uur les. Dan tussenuur en dan kwt uurging mn mentor vragen of we x niet naar kwt hoefden. Van roostermaker + biebwijf hoefden we niet, maar alleen van de afdelingsleider mochten we niet weg blijven
en na het 5e ben ik uit vanwege de open dag op school morgen
ik kan maar via 1 weg naar schoolquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan fiets je toch een andere route?![]()
nee, maar ze schrok zich wel helemaal dood, dat zag ik en ik schrok niet ik fietste weer rustig verderquote:
TLKquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Niemand die mij groet
Wat ging er toch mis met PUB
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Niemand die mij groet
Wat ging er toch mis met PUB
en toen .. ?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Zitten Renésite en Messenga in een auto...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |