Ik ben eigenlijk ook nog SES Mod, maar Ssst hé!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:24 schreef RoOoYtJuH het volgende:
René ben jij nou OOK pub mod?
Met Litsoquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:31 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook nog SES Mod, maar Ssst hé!![]()
uhm.. ja?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:30 schreef Renesite het volgende:
Goede (beste) vriend naar Zeeland 1 week![]()
Jawel, maar ik vind het oneerlijkquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:32 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
uhm.. ja?
Kan je niet zonder hem?
Messenga en Renesite, de nieuwe mods *O*!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee.
Ik ben er alleen heel vaak enzo, en soms praat ik wat met Niek.
hoezo?
Waarom vraag je het danquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:33 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Messenga en Renesite, de nieuwe mods *O*!
Deze reactie en die daaronder.
Op het strand lopenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:33 schreef Suuz_ het volgende:
ja maar wat moet je nou in zeeland met dit weer
Je moet ook zoveel doen in pubquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waarom vraag je het dan![]()
Tuurlijk, ik laat messenga niet alleen modden
sssst, nu vertel je waarom je geen modje bent geworden.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:33 schreef the_legend_killer het volgende:
En ik ben nog altijd undercover mod
Daarom doe ik beide fora, ofterwel. 1.5 mod per forumquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:35 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Je moet ook zoveel doen in pub
Maarja ik las het net dus: Welkom nieuwe mods!!
Gewoon ff wachten tot Lowlandsquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Op het strand lopen
Joh, weet ik veel, maar ik wil ook wel een weekje weg.
Dan spaar je 800 euro, zeg je tegen een paar vrienden dat zij dat ook moeten doen en ga je in de Meivakantie lekker een weekje naar London ofzo.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Op het strand lopen
Joh, weet ik veel, maar ik wil ook wel een weekje weg.
Ouders gaan dan mekkeren dat ik ook eens moet leren SPAREN voor een RIJBEWIJS enzoquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:37 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Dan spaar je 800 euro, zeg je tegen een paar vrienden dat zij dat ook moeten doen en ga je in de Meivakantie lekker een weekje naar London ofzo.
Dat was omdat Yvonne mij niet bij de crew wou hebben.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
sssst, nu vertel je waarom je geen modje bent geworden.
Ja, je weet wel hoe dat gaat he, 3 keer aannemen en dan opzouten, ze kunnen het nog 1 keer doen, of een goedkope 16 jarigequote:
dure grap.. voor dat geld kun je op veel plaatsen 1 a 2 weken ergens staan.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:40 schreef Renesite het volgende:
800 euro is ook way to much.
Zo duur kost 3.5 week zomervakantie (staanplaats) bij ons niet eensKomt fucking neer op 120 euro per dag!!!
London is duur.. En 800 euro is idd veel geld, 500 zou al wel lukken denk ik.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:40 schreef Renesite het volgende:
800 euro is ook way to much.
Zo duur kost 3.5 week zomervakantie (staanplaats) bij ons niet eensKomt fucking neer op 120 euro per dag!!!
Als je dan bijna 18 bent kan je bijna wel je biezen pakken jaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, je weet wel hoe dat gaat he, 3 keer aannemen en dan opzouten, ze kunnen het nog 1 keer doen, of een goedkope 16 jarige
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |