Meneer is 17, gezakt voor zn VMBO diploma, heeft in zijn leven toch wel 2 hele weken bij de AH als vakkenvuller gewerkt en is toen ontslagen. Doet nu full time geen zak. Btje DJen op zijn computertje en gaat af en toe naar vrienden om daar btje op hun computer te klooien, in het weekend uit en dat is het wel. Het is nu zelfs zo erg dat als ik thuis kom van mn werk ik gedetailleerd kan horen van m wat er gebeurd is bij As The World Turns en The Bold & The Beautiful. Als ie geld nodig heeft kijkt ie mn moeder een keer lief aan, die trapt er iedere keer weer in.
Duidelijk dieptepunt was vandaag: ik kwam van mn werk en aangezien mn moeder laat moest werken, ik geen zin had om te koken en mijn broertje...ja...koken...grappig. Dus was op de weg naar huis ff langs de Burger King gereden voor de voedzaame maaltijd. Sociaal als ik ben voor dat jong ook een Whopper menu meegenomen. Ligt ie dus half over de bank heen, bord op schoot, cola op de rand van de bank....flikkert die cola van de bank af. Flats over het parket heen. Broertje springt op: "KUT! Daar gaat mn cola en ik had zo'n dorst!" Dus ik: "Uhm dan pak je toch gewoon even een fles uit de koelkast". "Ja maar die van de BK is lekkerder!"
Dan zou je denken hij gaat nu richting de keuken lopen om een doekje te pakken, misschien een emmer water om het een btje schoon te maken zodat je morgen niet aan het parket vastkleeft. Hij schuift de bank uit de plas cola (die zich steeds verder over de kamer begon uit te spreiden) en gaat gewoon de Bold verder kijken
Luie hond echt.