Zoals IDO ook in SHO had gepast?quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee. Het kan prima in de huidige structuur.
Niet als ik er op klikquote:
Ctrl+c --> Ctrl+vquote:
The X Factor UK seizoen 3quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Zoals IDO ook in SHO had gepast?.
Dáár gaan ze spijt van krijgen.
Leuk muzakje is dat idd! Hopelijk gaan ze dat hier ook gebruiken.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Trouwens:
de toffe leader van The X Factor:
http://www.gofish.com/userVideoPlayer.gfp?gfid=30-1046823
Kan jij als sport-crew niet vanaf de binnenkant gaan likken?quote:Op zondag 10 september 2006 22:34 schreef Fir3fly het volgende:
Het programma begint pas in oktober, alle tijd om nog even bij de crew te slijmen dus
Wat een vaag mannetje ben jij.quote:Op maandag 11 september 2006 09:59 schreef rick_nl het volgende:
October is echt niet meer zover weg hoor... Juli en augustus waren zo voorbij. En volgens mij bestaat september niet eens meer tegenwoordig. Hadden ze die niet afgeschaft? Nou : hallo october!! heheheh
Ik als onbeduidend sport-postertje zeker? Ze zien me al aan komenquote:Op zondag 10 september 2006 23:00 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Kan jij als sport-crew niet vanaf de binnenkant gaan likken?.
Hee, toen ik dat was werd ik IDO-mod, het kan dus bestquote:Op maandag 11 september 2006 22:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik als onbeduidend sport-postertje zeker? Ze zien me al aan komen![]()
Ik zal eens een balletje opgooienquote:Op maandag 11 september 2006 22:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee, toen ik dat was werd ik IDO-mod, het kan dus best.
Je gaf inderdaad wel heel snel op.quote:Op maandag 11 september 2006 22:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik als onbeduidend sport-postertje zeker? Ze zien me al aan komen![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 19:19 schreef static het volgende:
[..]
Je gaf inderdaad wel heel snel op.
Ik ga er maar niet te veel over uitwijden, maar ik werd nogal onaangenaam verrast.quote:Op maandag 18 september 2006 19:19 schreef static het volgende:
[..]
Je gaf inderdaad wel heel snel op.
Terecht afgewezenquote:Op donderdag 28 september 2006 21:59 schreef BVO het volgende:
M'n 15jarige nichtje heeft auditie gedaan, uiteraard afgewezen, verdrietig dat ze was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |