Popstars: the Rivals, meidenband Raffish, herenband Men2B (ofzoquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:03 schreef Mirri het volgende:
Even een klein beetje offtopic, maar hoe heet ook weer dat programma en die meidenband die gevormd is?
De finale ging tussen de girlband en een boyband, en de girlband won. Zoiets staat me bij. Die meiden hadden 1 of 2 leuke hitjes. Hoe heet dat programma en die band ook al weer???![]()
![]()
Heel geloofwaardig dat 'ofzo'.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Popstars: the Rivals, meidenband Raffish, herenband Men2B (ofzo)
Oja Raffish, haha, dankje!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Popstars: the Rivals, meidenband Raffish, herenband Men2B (ofzo)
Oh, die ziekte, dat kan ik me ook nog wel herinneren.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:07 schreef Kidney_Bean het volgende:
hmmm even denken: heetten die meiden niet Raffish? en die boyband iets wat ook een ziekte was..
<edit> staat hier al boven Men2B
en inderdaad, gelukkig horen we daar niets meer van!![]()
Weet ik veel welke afkortingen er allemaal gebruikt werden bij Men2B, dat ik wist hoe alles heette, tsja, nou, dat is gewoon zo.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Topstars. M2B tegen Raffish.
Gelukkig horen we daar niks meer van.
[..]
Heel geloofwaardig dat 'ofzo'.
De jongens wonnen, in Engeland wonnen de meiden (Girls Aloud vs .... )quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:03 schreef Mirri het volgende:
Even een klein beetje offtopic, maar hoe heet ook weer dat programma en die meidenband die gevormd is?
De finale ging tussen de girlband en een boyband, en de girlband won. Zoiets staat me bij. Die meiden hadden 1 of 2 leuke hitjes. Hoe heet dat programma en die band ook al weer???![]()
![]()
One True Voice.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
De jongens wonnen, in Engeland wonnen de meiden (Girls Aloud vs .... )
OTV was okay, vooralquote:
Ik zit dit nu pas te luisteren, maar wat een geweldig zanger!quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:14 schreef Marble het volgende:
Dit is zijn equivalent van Raffa's Disco Inferno, over een idool met bereik gesproken! En dit is zijn equivalent van Right Here Right Now (wel even original size aanvinken in het pulldownmenuutje anders is het zo pixelig). Kijk en luister ernaar met het volume op max, en overtuig uzelve.
I know! [/Monica Geller-modus]quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:20 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik zit dit nu pas te luisteren, maar wat een geweldig zanger!Prachtig.
Wat betekende Raffish ook alweer? Ondeugend, ofzoquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 04:54 schreef chansadres het volgende:
Maar Girls aloud was ook lekker! Raffish was... sja...
Heb ik hier nog een leuk topique voor je.quote:
Ze hadden het ook gewoon It's all about Sharon moeten noemen, of Sharon & co., of Sharon Inc., of Sharon and the Pussycats, of whatever. Het draaide toch alleen maar om die ene fenomenale vocaliste annex fabuleuze rapster. Ik kan niet wachten tot haar soloalbum af is.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat betekende Raffish ook alweer? Ondeugend, ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |