Dat zal toch in de oneindigheid door blijven gaan denk ikquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:36 schreef --Globe-- het volgende:
Haha en ik zie dat de Raf-Floor discussie alweer is opgelaaid
Nee hoor, ik ben er verder klaar meequote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:51 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dat zal toch in de oneindigheid door blijven gaan denk ik
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:00 schreef Tha_Erik het volgende:
zwartharige toiletborstel
Gepikeerd? Nu doe je jezelf echt teveel eer aan hoor. Ik vind het bijzonder sneu, dat is waar, maar om mij ergens gepikeerd over te laten worden moet je toch heel wat meer in huis hebben. You're simply out of your league, sonny.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:04 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Zuurpruimpje ja. Na bijna een half jaar na Idols er nog zo gepikeerd over doen, zelfs nu hun zwangere tante het allang BMG papiertje heeft![]()
![]()
Ik vind dat alleen mensen waarvan objectieve buitenstaanders hebben gezegd dat ze (een beetje) talent hebben zich moeten opgeven.quote:Op maandag 31 juli 2006 15:31 schreef Joris86 het volgende:
Ik vind dat iedereen dat moet doen...
Voor mij zit het entertainmentgehalte vooral in de mensen die zichzelf voor lul zetten.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:55 schreef Joris86 het volgende:
Heel triest. Maar dat maakt het juist ook wel zo'n programma als het om de audities gaat, toch?
Staat nog niks over op de RTL-site. De audities vinden iig plaats in september, zal wel oktober/november worden dat het op de buis komt, ik heb RTL iig een mail gestuurd.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:21 schreef BVO het volgende:
Wanneer begint het?
Haaibaaike is vast op voorhand al afgewezen op haar formulierquote:
quote:Goedemorgen,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Het programma komt in september op de televisie.
Helaas is een exacte datum nog niet bekend.
Wij raden u aan de media in de gaten te houden.
Met vriendelijke groet,
RTL Nederland
Publieksvoorlichting
quote:
Henkjan op zijn weblog:quote:"Alle audities worden beoordeeld door drie vakkundige juryleden, waaronder de gevreesde Henk-Jan Smits "
quote:Als iemand weet hoe je mijn naam schrijft, dan is het RTL toch wel? Dus ik neem aan dat ze iemand anders bedoelen.
Ik heet geen Henk-Jan.
groet,
Henkjan
quote:Ik kijk terug op een geslaagde auditie. We gaan het in september nogmaals doen. Ondertussen raad ik alle kandidaten aan om zich in te schrijven bij het nieuwe tv-programma "De X-factor" dan zien we elkaar daar weer, want ik heb net besloten om ook plaats te nemen achter de jury tafel van "De X-factor". Zaterdag wist ik weer hoe leuk het is om nieuw ambitieus talent voor je te krijgen als het echt talent is en. Ik heb toch een mooi vak.
Nou, uit BVO's bericht begreep ik juist dat ie niet zou meedoen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |