Zoals IDO ook in SHO had gepast?quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee. Het kan prima in de huidige structuur.
Niet als ik er op klikquote:
Ctrl+c --> Ctrl+vquote:
The X Factor UK seizoen 3quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Zoals IDO ook in SHO had gepast?.
Dáár gaan ze spijt van krijgen.
Leuk muzakje is dat idd! Hopelijk gaan ze dat hier ook gebruiken.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Trouwens:
de toffe leader van The X Factor:
http://www.gofish.com/userVideoPlayer.gfp?gfid=30-1046823
Kan jij als sport-crew niet vanaf de binnenkant gaan likken?quote:Op zondag 10 september 2006 22:34 schreef Fir3fly het volgende:
Het programma begint pas in oktober, alle tijd om nog even bij de crew te slijmen dus
Wat een vaag mannetje ben jij.quote:Op maandag 11 september 2006 09:59 schreef rick_nl het volgende:
October is echt niet meer zover weg hoor... Juli en augustus waren zo voorbij. En volgens mij bestaat september niet eens meer tegenwoordig. Hadden ze die niet afgeschaft? Nou : hallo october!! heheheh
Ik als onbeduidend sport-postertje zeker? Ze zien me al aan komenquote:Op zondag 10 september 2006 23:00 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Kan jij als sport-crew niet vanaf de binnenkant gaan likken?.
Hee, toen ik dat was werd ik IDO-mod, het kan dus bestquote:Op maandag 11 september 2006 22:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik als onbeduidend sport-postertje zeker? Ze zien me al aan komen![]()
Ik zal eens een balletje opgooienquote:Op maandag 11 september 2006 22:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee, toen ik dat was werd ik IDO-mod, het kan dus best.
Je gaf inderdaad wel heel snel op.quote:Op maandag 11 september 2006 22:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik als onbeduidend sport-postertje zeker? Ze zien me al aan komen![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 19:19 schreef static het volgende:
[..]
Je gaf inderdaad wel heel snel op.
Ik ga er maar niet te veel over uitwijden, maar ik werd nogal onaangenaam verrast.quote:Op maandag 18 september 2006 19:19 schreef static het volgende:
[..]
Je gaf inderdaad wel heel snel op.
Terecht afgewezenquote:Op donderdag 28 september 2006 21:59 schreef BVO het volgende:
M'n 15jarige nichtje heeft auditie gedaan, uiteraard afgewezen, verdrietig dat ze was.
quote:Ruim 12.000 kandidaten voor ’X FACTOR’
12.128 kandidaten van vijftien jaar en ouder hebben zich ingeschreven voor deelname aan X factor, de meest complete zoektocht naar zangtalent ooit. De inschrijving voor het nieuwe RTL 4-programma is inmiddels gesloten en de audities zijn in volle gang. Onder de inschrijvingen bevinden zich 1225 zanggroepen, waaronder meerdere koren met tientallen leden. Ook tal van opvallende solo-artiesten hebben zich ingeschreven, waaronder vier kandidaten van 76 jaar. Van de deelnemers is 58 procent vrouw en 42 procent man.
Jury
Casting director Marianne van Wijnkoop, producer en componist Henk Temming en talentscout Henkjan Smits vormen de jury van X factor. In dit nieuwe programma, dat wordt gepresenteerd door Wendy van Dijk, strijden niet alleen solisten en zanggroepen maar ook de drie juryleden met elkaar om de winst. Na de auditierondes krijgen de juryleden ieder een eigen categorie deelnemers onder hun hoede.De deelnemers worden verdeeld over drie categorieën: solisten van 15 tot en met 25 jaar; solisten van 26 jaar en ouder en de categorie zanggroepen. De uiteindelijke winnaar gaat de studio in om een plaat op te nemen.
SBS heeft express de finale show van 'Sterren Dansen op het IJs' naar de zaterdag verplaatst. Recht tegenover de X Factor. Om RTL en Wendy te pesten.quote:
Nance zei zaterdag dat ''20 oktober de finale is van SDOHI ''?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:32 schreef schatje het volgende:
[..]
SBS heeft express de finale show van 'Sterren Dansen op het IJs' naar de zaterdag verplaatst. Recht tegenover de X Factor. Om RTL en Wendy te pesten.
Laten we er dan een extra leuk topic van makenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
En toch vind ik het opvallend dat de Gouden Kooi er zonder pardon een subforum bij krijgt, nota bene niet eens bij de tijdelijke en thema fora, maar ook echt onder het FTR kopje, en dat XFA het moet doen met één topic..
Eén topic, ja doeiquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
En toch vind ik het opvallend dat de Gouden Kooi er zonder pardon een subforum bij krijgt, nota bene niet eens bij de tijdelijke en thema fora, maar ook echt onder het FTR kopje, en dat XFA het moet doen met één topic..
Het heeft op mediacourant.nl gestaan.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:07 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nance zei zaterdag dat ''20 oktober de finale is van SDOHI ''?
Dus is het nou ineens 21 oktoberJa, dat is kinderachtig van SBS om zo te doen..
SBS hoeft echt niet te klagen, hun ijsshow scoort goed![]()
Dat lijkt mij ook onzin wat ze zegt !quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Het heeft op mediacourant.nl gestaan.
Kennelijk praten zij dan gewoon poep.
bronquote:RTL4 stelt start X Factor een week uit
Na de 'strategische' zet van SBS6, door de finale van Sterren dansen op het IJs recht tegenover de eerste uitzending van de X Factor te zetten, is het nu de weer de beurt aan RTL4 voor de volgende stap.
De zender start een week later, 28 oktober, met het talentenjachtprogramma van Wendy van Dijk en komt op 21 oktober met een 2 uur durende aflevering van CSI.
Klinkt best okay ja. Maar had ze ook zo'n leuk dansje als onze Raf?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:01 schreef Knipoogje het volgende:
Wat vinden we trouwens van Eva Avila? Winnares van de Canadese Idols...
--> Finale liedje <---
Daar kan Raf nog wel een puntje aan zuigen denk ik
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:06 schreef BVO het volgende:
DWDD
De Wereld Draait Doorquote:
Betekent dit dat de uitslag de dag erna is?quote:X FACTOR is vanaf zaterdag 28 oktober te zien op RTL4. Op zaterdag vanaf 20 uur en op zondag vanaf 21 uur.
Met de liveshows wel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Betekent dit dat de uitslag de dag erna is?
W-tjes over X FACTORquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Betekent dit dat de uitslag de dag erna is?
Vind ik dus echt niksquote:
Dan moet er wel weer een meeting komenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Komt Mark trouwens ook weer terug posten op FOK?
Gaan we zaterdag los met [XFACTOR] topiquesquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan moet er wel weer een meeting komen.
Het De Gouden Kooi forum loopt trouwens briljant, terecht dat het XFA vervangt.
Zaterdag over een week hequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Gaan we zaterdag los met [XFACTOR] topiques?
Ik ben nu al Marga fanquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:30 schreef BVO het volgende:
Die Henk Temmink mag ik trouwens nu al niet.
Maar zijn ze dus wel echt goed die 60 moet je maar denken..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
20 door bij audities, dus 60 is niet veel..
Ik heet met een v, geen w. Dat deed je in de PM ook al foutquote:
Sorrie hoorquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heet met een v, geen w. Dat deed je in de PM ook al fout.
Ook zo niet: http://www.rtl.nl/(channe(...)vi_plain.xml/796.wvx ?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:07 schreef BVO het volgende:
Weer nieuwe filmpjes opd e site. Die ik nog steeds niet zien kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |