abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 september 2006 @ 22:24:55 #226
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_42216150
Nouja, ze heeft best een zuivere stem, kan met veel training ook best ergens komen, maar ze is nog veel te jong, onervaren en verlegen om voor een echte zaal op te treden, ik zie d'r nog niet 2 miljoen mensen entertainen . Maar dat is vaak zo... veel van mensen denken te kunnen zingen, kunnen dat soms ook, maar echt performen - zoals Raffa - dat zit er dan nog niet in .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_42227067
quote:
Ruim 12.000 kandidaten voor ’X FACTOR’

12.128 kandidaten van vijftien jaar en ouder hebben zich ingeschreven voor deelname aan X factor, de meest complete zoektocht naar zangtalent ooit. De inschrijving voor het nieuwe RTL 4-programma is inmiddels gesloten en de audities zijn in volle gang. Onder de inschrijvingen bevinden zich 1225 zanggroepen, waaronder meerdere koren met tientallen leden. Ook tal van opvallende solo-artiesten hebben zich ingeschreven, waaronder vier kandidaten van 76 jaar. Van de deelnemers is 58 procent vrouw en 42 procent man.

Jury
Casting director Marianne van Wijnkoop, producer en componist Henk Temming en talentscout Henkjan Smits vormen de jury van X factor. In dit nieuwe programma, dat wordt gepresenteerd door Wendy van Dijk, strijden niet alleen solisten en zanggroepen maar ook de drie juryleden met elkaar om de winst. Na de auditierondes krijgen de juryleden ieder een eigen categorie deelnemers onder hun hoede.De deelnemers worden verdeeld over drie categorieën: solisten van 15 tot en met 25 jaar; solisten van 26 jaar en ouder en de categorie zanggroepen. De uiteindelijke winnaar gaat de studio in om een plaat op te nemen.
pi_42370385
Nog twee weken en eventjes !
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_42370703
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 21:23 schreef Svensational het volgende:
Nog twee weken en eventjes !
SBS heeft express de finale show van 'Sterren Dansen op het IJs' naar de zaterdag verplaatst. Recht tegenover de X Factor. Om RTL en Wendy te pesten.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 21:34:47 #230
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42370768
En toch vind ik het opvallend dat de Gouden Kooi er zonder pardon een subforum bij krijgt, nota bene niet eens bij de tijdelijke en thema fora, maar ook echt onder het FTR kopje, en dat XFA het moet doen met één topic. .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 22:07:18 #231
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_42371940
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 21:32 schreef schatje het volgende:

[..]

SBS heeft express de finale show van 'Sterren Dansen op het IJs' naar de zaterdag verplaatst. Recht tegenover de X Factor. Om RTL en Wendy te pesten.
Nance zei zaterdag dat ''20 oktober de finale is van SDOHI ''?
Dus is het nou ineens 21 oktober Ja, dat is kinderachtig van SBS om zo te doen..
SBS hoeft echt niet te klagen, hun ijsshow scoort goed
  woensdag 4 oktober 2006 @ 22:08:39 #232
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_42371993
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
En toch vind ik het opvallend dat de Gouden Kooi er zonder pardon een subforum bij krijgt, nota bene niet eens bij de tijdelijke en thema fora, maar ook echt onder het FTR kopje, en dat XFA het moet doen met één topic. .
Laten we er dan een extra leuk topic van maken
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_42372019
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Eén topic, ja doei .
pi_42372241
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 22:07 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Nance zei zaterdag dat ''20 oktober de finale is van SDOHI ''?
Dus is het nou ineens 21 oktober Ja, dat is kinderachtig van SBS om zo te doen..
SBS hoeft echt niet te klagen, hun ijsshow scoort goed
Het heeft op mediacourant.nl gestaan.

Kennelijk praten zij dan gewoon poep.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 22:18:49 #235
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_42372439
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 22:15 schreef schatje het volgende:

[..]

Het heeft op mediacourant.nl gestaan.

Kennelijk praten zij dan gewoon poep.
Dat lijkt mij ook onzin wat ze zegt !
pi_42407366
De uitzendingen van X FACTOR zijn vanaf 21 oktober te volgen op RTL 4. Zowel op zaterdagavond (20 u) als op zondagavond (21 u) zie je de talentenjacht op de buis terug. Wil je eerder op de hoogte zijn van nieuwtjes rond X FACTOR? Vanaf half oktober vind je op deze site meer informatie.

Wat houdt het programma in?
X FACTOR wordt de meest complete zoektocht naar zangtalent die ooit in Nederland is gehouden. Iedereen vanaf 15 jaar en ouder kan meedoen aan het programma, zowel solo als met een zanggroep. In het programma wordt niet alleen bepaald wie het best kan zingen, maar ook welke kandidaat of zanggroep het meest beschikt over de magische X Factor. Wendy van Dijk is presentatrice van deze gigantische talentenjacht.

Tijdens de audities vindt de eerste grote selectie plaats. In Rotterdam, Apeldoorn, Tilburg, Amsterdam, Nijkerk zetten de popsterren-in-wording hun beste beentje voor. Na de auditierondes krijgen de drie deskundige juryleden Marianne van Wijnkoop, Henk Temming en Henkjan Smits, ieder een eigen categorie deelnemers onder hun hoede. De deelnemers worden verdeeld over drie categorieën:

# 1) Jonge Solisten (15 t/m 25 jaar)
# 2) Oudere Solisten (26 +)
# 3) Zanggroepen (zoals boybands/ meidengroepen/ zangkoren etc.)

Ieder jurylid kiest vervolgens zelf de beste acts binnen zijn of haar categorie. Ze zetten daarna alles op alles om de kandidaten van hun keuze door de verschillende liveshows heen de allesbeslissende finale in te loodsen.

Wie is wie van de jury?
Henk Temming (1951) verwierf in de jaren tachtig nationale bekendheid als zanger van Het Goede Doel en componeerde en produceerde voor de band meer dan tien top 40-hits. Later schreef en componeerde hij voor tientallen toonaangevende artiesten. Zo was hij mede-verantwoordelijk voor nummer één-hits van René Froger ("Alles Kan Een Mens Gelukkig Maken") en City To City ("The Road Ahead").

Marianne van Wijnkoop (1945) werkte als casting director en uitvoerend producent voor tientallen succesvolle musicals, waaronder 'Evita', 'Cabaret', 'Cats', 'Les Misérables', 'Chicago', 'Mamma Mia!', 'Crazy For You' en 'Beauty & The Beast'. Belangrijke artiesten die Marianne voor musicals ontdekte zijn onder meer Danny de Munk, Henk Poort, Mathilde Santing, Chantal Janzen en Angela Schijf.

Henkjan Smits (1961) stond onder meer als A&R manager aan de wieg van de successen van artiesten als Total Touch, Kane, Herman Brood en Volumia! De laatste jaren maakte hij furore als juryvoorzitter in het ongekend populaire RTL 4-programma 'Idols'. Verder schreef hij het boek 'De X-factor, Een Must Voor Sterren' met tips voor aankomende en gevestigde sterren.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 23:16:11 #237
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_42408274
Twee keer per week
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 00:30:56 #238
126281 Toon_Tetten
En een milkshake banaan
pi_42410648
beter, dus nu niet alleen debielen van tussen de zooud en zooud maar debielen van alle leeftijden, meer debielen, meer lachen
Hier heb je een punt .
pi_42573419
quote:
RTL4 stelt start X Factor een week uit
Na de 'strategische' zet van SBS6, door de finale van Sterren dansen op het IJs recht tegenover de eerste uitzending van de X Factor te zetten, is het nu de weer de beurt aan RTL4 voor de volgende stap.
De zender start een week later, 28 oktober, met het talentenjachtprogramma van Wendy van Dijk en komt op 21 oktober met een 2 uur durende aflevering van CSI.
bron
  woensdag 11 oktober 2006 @ 12:58:10 #240
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_42573509
. Dat geschaats met derderangs sterren verpest alles. Wou ik zaterdag om half elf lekker Las Vegas kijken, komt er een herhaling van die show op!
pi_42574104
Nog een week langer wachten !
pi_42577545
Wat vinden we trouwens van Eva Avila? Winnares van de Canadese Idols...

--> Finale liedje <---

Daar kan Raf nog wel een puntje aan zuigen denk ik
beter een knipoog dan een blauw oog
  woensdag 11 oktober 2006 @ 15:12:37 #243
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_42578023
Logisch, een goed begin is het halve werk, die eerste aflevering moet je gelijk goed scoren.

Dat fragment luister ik als ik thuis ben . Maar aan Raffa tippen kan niemand .
pi_42587695
Niet leuk .
  woensdag 11 oktober 2006 @ 20:16:34 #245
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_42587883
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 15:01 schreef Knipoogje het volgende:
Wat vinden we trouwens van Eva Avila? Winnares van de Canadese Idols...

--> Finale liedje <---

Daar kan Raf nog wel een puntje aan zuigen denk ik
Klinkt best okay ja. Maar had ze ook zo'n leuk dansje als onze Raf?
  zondag 15 oktober 2006 @ 00:58:30 #246
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_42686829
Vanavond was de 1e liveshow in Engeland van seizoen 3 met een heel druk maar ubertof decor..
Ben benieuwd naar NL worden drukke zaterdagavonden
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  zondag 15 oktober 2006 @ 01:00:34 #247
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_42686878
28 oktober direct een verjaardag .
pi_42696348
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 01:00 schreef BVO het volgende:
28 oktober direct een verjaardag .
Me 2
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 13:53:43 #249
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_42739565
De site is online met wat filmpjes etc
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_42740052
Die filmpjes zijn nog niet echt wereldschokkend. Dat countrymens is wel tof uiteraard.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')