quote:Daarnaast beginnen we met The X-Factor, een Idolsachtig programma dat in het buitenland zeer succesvol is.
Er zijn 3 categoriëen:quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:57 schreef Svensational het volgende:
Dit programma zoekt dus een band?
Wikipediaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:02 schreef Tha_Erik het volgende:
En moeten dan de verschillende categorieën met elkaar vergeleken worden? Appels en peren?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:04 schreef Svensational het volgende:
Oh, dat heb ik wel eens in Australië gezien geloof ik, was wel interessant...
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Heeft dit in Nederland kans van slagen? Ik vrees voor een Starmakerscenario.
Iik vond Popstars ook wel leukquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:11 schreef Fir3fly het volgende:
Zal hierna Idols weer terugkomen? Net zoals met Popstars () ?
dat is precies wat ik ergens anders ook geschreven heb lynx...alleen had ik er iets langer voor nodigquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:08 schreef Lynx666 het volgende:
Idols heeft zich nu wel bewezen door zn formule. PTR viel me al erg tegen en ben al vrij vroeg gestopt met kijken. Ik denk idd dat Nederland wat talentenjacht-moe is. Liever een Idols 4 dan weer een nieuw probeerseltje in talentenjacht in Nederland.
Ik ben sowieso wat moe van al die soortgelijke programma's die meeliften op successen van geslaagde formules.
Eerder Star Academy-scenario!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Heeft dit in Nederland kans van slagen? Ik vrees voor een Starmakerscenario.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |