abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 februari 2006 @ 17:22:43 #1
140244 DR787
The re-newed DR878
pi_35081131
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, begin langzaam para te worden hier.

Ik ben ziek, heb mijn rijles gemist, moet nog een onvoldoende voor een verslag verbeteren, lig al dik achter met stof, leer geen reet, tis valentijnsdag en geen kaart, en de tv is naar de klote. Verder zijn me vrienden op dit moment op uni/school en eten is er ook niet meer thuis, zit al 5 dagen in dezelfde onderbroek, heb al 2 dagen niet gedouched, ben de kutmuziek zat , de kutburen ook, heb honger, heb dorst, heb volgende week toets, heb koppijn, tis kutweer, en irritante kutwijven op msn die ik geblocked heb, heb een dikke blaar op mijn tong dat tering pijn doet en moet zonodig schijten.

Waar moet ik beginnnen
By the time you read this you realize you just have wasted 5 seconds of your life......fool
pi_35081201
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 17:22 schreef DR787 het volgende:

Waar moet ik beginnnen
schijten uiteraard
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
  FOK!fossiel dinsdag 14 februari 2006 @ 17:25:52 #3
8443 cptmarco
it's captain...
  Moderator / Redactie FP dinsdag 14 februari 2006 @ 17:26:30 #4
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_35081271
Kijk, hier is klaagbaak voor bedoeld!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  dinsdag 14 februari 2006 @ 17:26:38 #5
140244 DR787
The re-newed DR878
pi_35081276
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 17:25 schreef cptmarco het volgende:
Heb je scherpe voorwerpen in huis?
Ik ben geen goth
By the time you read this you realize you just have wasted 5 seconds of your life......fool
pi_35081301
Er was een streng beleid tegenwoordig toch.
pi_35081320
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 17:24 schreef Vector_SLD het volgende:

[..]

schijten uiteraard
  dinsdag 14 februari 2006 @ 17:29:08 #8
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_35081361
quote:

Ik ben ziek, heb mijn rijles gemist, moet nog een onvoldoende voor een verslag verbeteren, lig al dik achter met stof, leer geen reet, tis valentijnsdag en geen kaart, en de tv is naar de klote. Verder zijn me vrienden op dit moment op uni/school en eten is er ook niet meer thuis, zit al 5 dagen in dezelfde onderbroek, heb al 2 dagen niet gedouched, ben de kutmuziek zat , de kutburen ook, heb honger, heb dorst, heb volgende week toets, heb koppijn, tis kutweer, en irritante kutwijven op msn die ik geblocked heb, heb een dikke blaar op mijn tong dat tering pijn doet en moet zonodig schijten.

Waar moet ik beginnnen
Je werkt op mijn lachspieren
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_35081365
quote:
heb honger, heb dorst,.
Stond jij niet toevallig een paar weken terug voor me in de rij bij Alternate in Ridderkerk? Daar was een goser die precies hetzelfde verhaal op stond te hangen dat ie honger en dorst had en dat ie moe was en dat ie zn systeemkast wilde hebben, na twee uur wachten..
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
pi_35081383
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 17:29 schreef JimmyJames het volgende:

[..]

Je werkt op mijn lachspieren
Ik moest ook lachen
  dinsdag 14 februari 2006 @ 17:30:46 #11
140244 DR787
The re-newed DR878
pi_35081418
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 17:29 schreef thefunny het volgende:

[..]

Stond jij niet toevallig een paar weken terug voor me in de rij bij Alternate in Ridderkerk? Daar was een goser die precies hetzelfde verhaal op stond te hangen dat ie honger en dorst had en dat ie moe was en dat ie zn systeemkast wilde hebben, na twee uur wachten..
denk het niet , ik heb een laptop geen kast.

En nu moet ik echt schijten joh
  dinsdag 14 februari 2006 @ 17:32:37 #12
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_35081465
Toegeven een duidelijke klacht. Maar met die onderbroek ben je strafbaar aan biologische oorlogvoering tegen de buren.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_35081484
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 17:30 schreef DR787 het volgende:

[..]

denk het niet , ik heb een laptop geen kast.

En nu moet ik echt schijten joh
Schijtze
pi_35081516
Ik zou beginnen met schijten, want als je je gaat verhangen dan loop je leeg. Beetje smerig voor de mensen die je zullen vinden, dus schijt je darmen aub leeg voordat je een touw gaat pakken.

-edit-
typo gefixed.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_35081571
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 17:33 schreef Lucille het volgende:
Ik zou beginnen met schijten, want als je je gaat verhangen dan loop je leeg. Beetje zmerig voor de mensen die je zullen vinden, dus schijt je darmen aub leeg voordat je een touw gaat pakken.
Damn.....jij hebt ervaring!
  dinsdag 14 februari 2006 @ 17:36:23 #16
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_35081596
Kijk: de manier om 2 problemen in 1x op te lossen is: door de brievenbus van de buren schijten hebje 2 probs in 1x opgelost
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  dinsdag 14 februari 2006 @ 17:39:37 #17
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_35081689
Ik had vandaag ook een kutdag...

-'s morgens naar de bieb terwijl ik de eerste 4 uur vrij had (voor profielwerkstuk), bieb gesloten tot 14.00
-na school naar de bieb, hadden ze het boek niet wat ik nodig had.
-laatst ben ik gestopt bij de plek waar ik werkte, dus ik ging een nieuwe zaterdagbaan zoeken, en op 5 plekken geweest waar ze niemand nodig hadden.
-toen ik onderweg was naar de 6de plek kreeg ik een lekke band waardoor ik 3km naar huis kon lopen (met een brommer van 150kg aan de hand duwend)
-nu kan ik ook nog eens niet 's avonds naar mijn vriendin omdat mijn band lek is. OP VALENTIJNSDAG

Dus ik weet hoe je je voelt.
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
pi_35081853
Nou, vooruit dan : Vervelend voor je joh!
Trakteer jezelf op een lekkere bak patat
Ben je d'r ff uit enzo.....
pi_35081923
1. Schijten
2. Rook een dikke tjaap,
3. zet een leuke film op
4. eten, nog een tjaap roken, eten
5. Slapen

en ga volgende dag aan je school werken!
En je zult zien dat je morgenmiddag weer een stuk beter voelt
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
pi_35081998
Wat een hoop gezanik over dingen die je zelf in de hand hebt. Doe er wat aan.

En trek een schone onderbroek aan, ranslap.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_35082018
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 17:46 schreef kippiej het volgende:

3. zet een leuke film op
De TV van TS was verrot, weet je nog?
pi_35082098
quote:

Waar moet ik beginnnen
Gatsie, lekker fris is dat 5dagen in dezelfde onderbroek.
Dan zal die onderbroek vast naar een sterke pisgeur ruiken.
Amstelveen de beste
  dinsdag 14 februari 2006 @ 17:53:53 #23
140244 DR787
The re-newed DR878
pi_35082194
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 17:51 schreef anisubs het volgende:

[..]

Gatsie, lekker fris is dat 5dagen in dezelfde onderbroek.
Dan zal die onderbroek vast naar een sterke pisgeur ruiken.
Eerder naar visgeur lijkt me , nja ik ga zo douchah
pi_35082268
quote:

Waar moet ik beginnnen
Speel de scene van Turks Fruit af waar Rutger Hauer (die zich dan als hoofdpersoon in dezelfde positie als jij bevindt) en je krijgt spontaan zin in opruimen (werkt bij mij althans)
Een heer met stijl
pi_35082356
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 17:39 schreef JosvG het volgende:
Ik had vandaag ook een kutdag...

-'s morgens naar de bieb terwijl ik de eerste 4 uur vrij had (voor profielwerkstuk), bieb gesloten tot 14.00
-na school naar de bieb, hadden ze het boek niet wat ik nodig had.
-laatst ben ik gestopt bij de plek waar ik werkte, dus ik ging een nieuwe zaterdagbaan zoeken, en op 5 plekken geweest waar ze niemand nodig hadden.
-toen ik onderweg was naar de 6de plek kreeg ik een lekke band waardoor ik 3km naar huis kon lopen (met een brommer van 150kg aan de hand duwend)
-nu kan ik ook nog eens niet 's avonds naar mijn vriendin omdat mijn band lek is. OP VALENTIJNSDAG

Dus ik weet hoe je je voelt.
Je hebt een fiets fristimusketier!
JOHNNY HEITINGA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')