Nou, ik had ook liever niks gehad in plaats van die 2 acceptgiro'squote:
Jaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, ik had ook liever niks gehad in plaats van die 2 acceptgiro's
Dat is heel wat beterquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:56 schreef Molluck het volgende:
Wij kregen 100 euro van de Postcodeloterij voor Valentijnsdag!
Dat doen ze expresquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:51 schreef MrManiak het volgende:
Ook altijd leuk, een afwijzing van je sollicitatiegesprek op de deurmat krijgen op Valentijnsdag...![]()
Ik ook, gvd...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:51 schreef MrManiak het volgende:
Ook altijd leuk, een afwijzing van je sollicitatiegesprek op de deurmat krijgen op Valentijnsdag...![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is Valentijnsdag en waar wist mijn postbode mij mee te verblijden?
Een acceptgiro van de Waterschapsbelasting à 116 euro én een mooie envelop van de gemeentebelastingen à 160 euro![]()
Oh, en reclame.
Wat een gevoel voor romantiek hebben ze toch.
They hate us... Bahquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:16 schreef Disbelieve_it het volgende:
[..]
Ik ook, gvd...Terwijl ik er nog zo'n goed gevoel over had,...
![]()
Jij ook alquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:51 schreef MrManiak het volgende:
Jeetjequote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:45 schreef thefunny het volgende:
Bij mij zat een kopietje van mn echtscheidingspapieren in mn postvak. Hoe ironisch.
Das waarquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:50 schreef Ladyxima het volgende:
maar jij hebt tenminste lush van je lover gehadhier geen lover, en ook geen lush vandaag -o-
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |